Noen har blitt kalt Judas i dag

 

 

Nå er vi kommet hjem fra ferie. Englebassen hadde andre vaksinen i dag.

Ferien var super, noen digre flauser underveis men det kan jeg kanskje blogge om en annen gang

(siden det er for nært i tid ennå)

Gitaristen skulle kjøre englebassen til vaksinering i dag tidlig. Noen her har nemlig ikke fått første vaksinen ennå

siden noen er litt skjitskeptisk.

Englebassene og jeg har fått såklart.

 

Alt gikk som smurt og mens gitaristen ante fred og ingen fare, gikk englebassen rett inn til vaksinering.

Det gitarist ikke visste var at englebassen spurte om det var dropin-timer for slike som ikke har tatt vaksinen

Gjett en gang hvem som ble henta inn fra bilen for å bli vaksinert eller?

Gitaristen.

Alt gikk som smurt helt til det var fem minutter før de kunne gå, da ble hele synet til englebassen svarthvitt.

Han ble lagt rett i horisontalen og så løp de etter legen og fant frem en diger sprøyte.

Kan ikke akkurat si det gjorde skepsisen til gitaristen mindre.

Heldigvis gikk alt bra

Englebassen sa til meg: man skal ikke svime av for lenge for da får man en sprøyte til.

Gitaristen fikk bivirkning også, hvite fingre og det har han ennå, skikkelig hvite

Helt merkelig spør du meg.

Well well nok om det, noen har gått under navnet Judas i dag 😉 Shit happens 🙂

 

Da jeg kom hjem fra ferie tok jeg meg en runde og plukket inn tomater agurk, bønner, sukkererter, salat og bønner

Og såklart urter. Så i dag har jeg lagd superpizza med hjemmelagd urtepizzasaus, den ble digg 🙂

Klatrerosene vokser snart inn på kjøkkenet

Gitaristen har lagd vei inni buegangen med subus eller hva det heter, så nå går jeg tørrskodd inn til drivhuset:

 

 

Fint hva? 🙂

 

Og så er det noen her som kommer til å få sykt mye plommer i år. Skulle ikke gitt det treet så mye kukompost:

Kommer til å få kul på magen av alle plommene i år, må jo være flere tusen.

Etter pizza og alt kom tidenes torden og regn men det var fort over og så dro vi nå og badet for det er skjitvarmt

selv om det er kveld

Ikkeno slår en kveldsdukkert:

 

Det var så deilig at vi måtte ta to dukkerter før vi satte snuta hjem igjen. Kjekt å ha strender rett i nærheten

Favorittstranda har kiosk, dusj og do:

Meg og en av englebassene som bader:

For en fantastisk liten dag som begynte dårlig og endte bra <3

Har begynt å glede meg til i morgen alt, enda jeg ikke vet ennå hva vi skal fylle inn i den <3

Har du hatt en bra dag eller?

 

CU og tusen takk for besøket <3

oi glemte noe. Du…vet du hva dette er eller:

 

 

6 kommentarer
    1. Så lurt å dra gitaristen inn på drop in 😂Jeg fikk ingen bivirkninger, bare bittelitt influensa dagen etter 2. Dosen. Så deilig med bading på kvelden, nå trengs det skikkelig 😊God klem ❤️

      1. Ja jeg var litt glad for må ærlig innrømme at jeg er over middels bekymret for at han skal få covid.Bra du kom unna uten bivirkninger <3 Englebassen ringte nå, han er syk, feber og vondt. Håper han er bra i morgen <3 Det var superdigg med to dukkerter, skikkelig 😀 God klæm og kos deg søs <3 Hils 🙂

    2. kan denne siste være phsysalis ? eller jordbærtomat .
      Godt min mann ikke leser dette han skal ta dose nr 2 i morgen ,jeg skal ta dose to i august ,krysser fingrane for att det ikke blir reaksjoner for vi begynner ferien til helgen :=) men du så masse deilig du kom hjem til da ,savner det litt ,men helsa vil ikke så jeg begrenser meg ,tok inn en stor squash i dag da og så plukket jeg et par stilker oregano og gressløk som jeg hadde på flaske med olivenolje ,blir god på pizza

      1. Aner ikke men kanskje 🙂 Nok sikkert lurt, det er endel bivirkninger. Krysser fingrene for at alt går greit med dere og at ferien blir bra 🙂 Var så godt å komme hjem til egendyprket mat. Leste litt om helsen din, så de mente kosthold og magebakterier er viktige for å stoppe eller bremse utviklingen. Oi, da lagde vi nesten samme olje i dag, jeg hadde basikum, oregano, timian og gressløk + hvitløk og olivenolje 🙂 Squash ja, det har jeg plantet også etter tips fra deg men aner ikke hvor, blir spennende å se om det dukker opp 🙂 <3

    3. Velkommen hjem. Det ser godt ut og bade. Har enda ikke bada i år pga bandasje på leggene men kanskje ut i neste mnd. Det er kjipt men fakta. Det gror fort nå mellom bygene. Det er snart helg og den blir rolig. Rota bort visa her om dagen men får et nytt til uka. Men jeg må bare tenke fremover og det kommer bedre dager etter dette. Snart skal jeg jobbe noen timer og klipping av plen hos mine foreldre. Må fylle først og bensin er dyrt om dagen – ligger på ca 17-18 kr. Men takke meg til sykkel og den slags. Det er jo varmt både dag og natt så det må man nyte. Ha en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg