Nå har jeg lagt på meg

Fyttiskjiten, 66.6 kilo enda jeg gikk på vekta på morgenen uten klær og etter at jeg var på do

Her taes alle forhåndsregler for å ikke få ekstra gram på kroppen under veiing. Hadde tenkt å dusje før jeg gikk på vekta men så kom jeg til å tenke på at da er porene i huden full av vann, og vann veier faktisk endel.

 

Den gode nyheten er at kroppen så langt funker dunder uten medisiner.

Hadde en Mondolitt i kjøleskapet som ikke skulle spises før i morgen (spiste en seint i går kveld)

Akkurat det gikk ikke. Begynte å tenke på den marsipanen inni og smaken av mørk sjokolade og bringebærgele,

alle skjønner at den ikke levde lenge, sånn er det bare. Shit happens.

 

Englebassen og jeg lagde tidenes middag i dag. Salat med luftfritermaskina og det ble himmelsk godt

Den er så fin den maskinen at den burde fått premie 😀 Enkel og digg mat og så stappa jeg hele delen av maskina som ble skitten rett inn i oppvaskmaskina (håper det går bra)

Tok bare rå kyllingfilet i skiver og la det i litt olivenolje, sitron og krydder og så lempa det inn i maskina.

Til den hadde vi hjemmelagd mangosaus og salat med nøtter og slike krutonger skikkelig digg.

 

Her er oppskrifta:

https://www.godt.no/oppskrift/9165/kyllingsalat-med-mango-og-avokado

Ellers sitter jeg bare og venter på drivhuset. Det skulle komme i løpet av uka så nå håper jeg de leverer i helgene

for jeg klarer nesten ikke vente mer.

Så en video på youtube hvordan man monterer drivhus og da fikk jeg litt sjokk og det var endatil et lite enkelt drivhus. Mitt er mer komplisert og større så tipper gitaristen kommer til å fyre opp noen nordnorske gloser underveis. Kommer til å bli skikkelig koselig, det er jeg nesten sikker på 😀

Må nok ta noen bilder underveis. Uheldigvis må bakken fikses før vi kan sette det opp, så nå kommer en gravemaskin snart. Tror jeg skal lære meg å bruke den også, selv om jeg ikke er spesielt glad i maskinlyder.

 

Oi du glemte helt å fortelle deg at det skal kanskje komme snø natt til mandag! Gjett en gang hvem som må ut å pakke inn planter i dyner og greier!

 

Snakk om skjit, her er det full sommer og så melder yr fullstappa vinter. Fra shorts til tykklongs og strikkasokker og ullskjerf.

Well well skal I alle fall ha sommerkjolen klar når vinteren fordufter og det skal bli deilig <3

Nå skal jeg se litt mer “Lost” på Viaplay, kul serie med mange sesonger.

 

Tror du vi får opp drivhuset? (si:ja)

Tror du gitaristen kommer til å banne?

Tror du jeg kan lære meg å kjøre gravemaskin?

Har du noen gang bestemt deg for å ikke røre sjokoladen før dagen etter og så går det ikke? (si: ja)

 

CU og tusen takk for besøket og velkommen igjen <3

 

11 kommentarer
    1. Den snøen i morgen er bra for en ting: Jeg får farget håret 😀 OG kanskje vasket bittelitt rundt her. Det er på tide. Jeg gjør INGENTING, pga det kommer jo ingen hit. Er du hjemme i morgen? Skal vi ta en kaffe? 🙂

    2. du får nok opp drivhuset,men for att det skal gå greit å få det opp ,må grunnarbeide gjøres skikkelig,vi støpte fundament som drivhuset ble skrudd fast til,da velter den ikke i sterk vind,gloser kommer,det gjorde det her også,jeg tror dei fleste menn gir fra seg gloser når dei skal montere ting :=) men når det først er oppe,da er det bare å nyte deilige dager i drivhuset,tomater og agurk ,morgenkaffe :=) tror du vil like det eg

      1. Godt du har trua 😀 <3 Takk 🙂 Ja vi tenkte steinheller i bunnen men først store steiner, litt mindre steiner og så sandgreier og oppå der heller. Kommer nok til å ta sin tid om jeg ikke blir en raser med den maskina i en fei hahaha Gleeeeder meg, faktisk bestilt agurkfrø og noen til som jeg venter på 😀 <3 Ha en super kveld <3

    3. Tror alt av gitarister banner når de skal montere drivhus. For etter ei kule eller to med banning blir liksom alt vellykket. Du lærer så lenge du lever så vær optimist når det gjelder gravmaskin. Skaffa både agurk, salat og tomat i tillegg til poteter og appelsiner. Hadde hodepine i går og var helt slapp i kroppen. Nå er det kveld og i morgen er det ei uke til 17 mai. Men ingen tog går i år bortsett de som kjøres av vy(nsb). Tror jeg vil spise en mandarin til i kveld før jeg planlegger drømmeland om litt. Ha en fin kveld.

      1. Hahaha det tror jeg også 🙂 Skal prøve å si til meg selv at dette kan du når det kommer til å lære gravemaskin så går det nok bra 😀 Mye sunn mat du spiser og det er bra. Kos deg med mandarin og planlegging og tusen takk 🙂

      2. Kjenner meg igjen – både når det gjelder veieprosedyre og gode forsetter. 😅(Jeg veier noen kg mer enn deg). Den maten så god ut. 💚Lykke til med drivhus og planter.🍀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg