Nå har jeg klipt meg + verdens beste oppfinnelse for damer som plutselig blir litt varme

Reklame | Aldy August Art

og ble superfornøyd 😀

Det er så digg med helt kort hår.

 

Har flere bestillinger inne på bilder så har gått og ventet på dem hver dag og i dag kom noen av dem, jippi!

Signering og nummerering og vipps rett ut til nytt hjem <3

Og så er enda et oljemaleri på vei ut 🙂

Tusen takk til alle dere som handler hos en microbedrift, det er dere som gjør at jeg kan drive med dette <3

Det er bare å rope ut om du ser noe du liker <3

Tidenes beste tips:

 

Det som også kom i dag er tidenes beste oppfinnelse for folk som blir plutselig veldig varm.

 

Sjekk den skjitkule vifta:

Man bare har den rundt halsen som et par øretelefoner og den har 3 hastigheter! og lades på pc’n med usb, genialt, tok den på med en gang. (har ikke tenkt å ta den av mer, i alle fall ikke over lengre tid)

Min nye sveis:

 

Oi jeg er jo blitt skikkelig tynn, har ikke sett det før dette bildet!

Jeg har blitt TYNN, JIPPI!!!!! Skjittynn Tror det må bli noen feirepannekaker

Hadde en liten handlerunde i dag og da klipte jeg meg samtidig 🙂

Og største englebassen min om du leser dette; jeg fant favorittdropsene dine på Coop extra:

Så vet du det 😀

 

Nå må jeg pakke bilder og få de sendt i en fei 😀

 

Har du plutselig blitt tynn uten at du har oppdaget det selv engang?

 

CU og takk for besøket <3

 

 

12 kommentarer
      1. Tusen takk, det var deilig 🙂 og tuuusen takk <3 Tror man blir tynn av å ikke tenke på slanking, for bare jeg tenker litt på det blir jeg grisesulten hahaha

    1. Super sveis!! Tøff og kledelig. 👍👍👍Har blitt tynn uten å jobbe for saken, men den gangen hadde jeg dårlig matlyst, så det var ikke noe særlig stas med det. Du har jo fått DEN ryggmuskulaturen av treninga, så du har all grunn til å være stolt.🥰

      1. Tuusen takk 😀 Dårlig matlyst er ikke noe gøy og så er det ille når man ikke har lyst på noe og vekta bare går ned. Du har jo blitt skikkelig trent du Kari, så flinke er vi begge to 😀 <3 Tusen takk og ha en nydelig liten kveld <3

    2. Kjempefin, og veldig kledelig sveis !

      Du er da jammen kjapp i vendinga 😃. Noen bilder skal nemlig min vei etterhvert – men veit du, jeg har ikke et snev av utålmodig venting. Skjønner ikke no’ av det – men går bare og gleder meg 😊🥰❣️

      Ha en fin kveld ! Bålpanna venter på mitt nærvær 😁

      1. Tuuusen takk snille deg <3 <3 <3 Jeppsi, liker å få ting gjort 😀 Har sendt deg en mail 🙂 Åååh koooos deg med bålpanna, det der hørtes såååå koselig ut <3 God klæm <3

    3. Så sveisen og fin du har blitt på håret 😊 Målet mitt var å bli tynnere før jeg begynte på jobb igjen, men akk nei. Sommerkroppen ble det ikke noe av, så nå går jeg heller for høst og vinterkroppen. Ha en fortsatt fin kveld, klemsy 🤗

      1. Tusen takk <3 <3 <3 hahaha Høst og vinterkroppen er jo et digg mål eller et helt år til neste sommer så vi har good tid 🙂 Ha en nydelig kveld Vera <3 klæm

    4. ikkje nett tynn nei, men gikk jo ned 12 kilo og fra XL i Bukser til L og M og DET merket eg plutselig da eg sku ta på en annen bukse 😀

      du er kjempefin med kort hår, vakringen <3

      1. Det er myyyyye! Når man bruker tights som meg merker man ikke om man går opp eller ned i vekt. Tusen takk fine du <3 Alt bra med deg? Klæmmeflat <3

    5. Kjempefin sveis søs 🥰🥰Og jeg saaaa jo det at du var skikkelig tynn. Jeg jobber med sakene jeg også, snart klar for å spise sjokolade igjen 😁 Klemmer på vei 😘

    6. Så fin du ble. Knallkledelig til deg og ansiktet ditt. Nå kom ansiktet skikkelig fram, og så tynn da, uten innsats eller???? Merkelig. Jeg har strevd i månedsvis, og ikke opplevd sånne resultater.:) Klemsiklem:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg