Nå har jeg bestilt noe yberkult + strømregninga kommer til å krympe vanvittig

Hei på dere

 

Tidenes beste kjøp!

Hei på dere Har vært litt opptatt derfor jeg ikke har vært her. Har hatt besøk av bestevenninna mi som jeg er så glad i <3

Vi har grilla og skravla og kosa oss i 3 dager, anbefales <3

 

Nok om det, i dag ringte favoriattsøskenbarnet mitt og så snakket vi om ting vi er himla fornøyd med, så vi snakket masse robotstøvsugere. Tenk at en slik dings kan forbedre humøret så vanvittig.

 

Men det var ikke det jeg skulle si, vi har handla flere disker

Det er bare så GØY. Trim og gøy, snakk om smasking flott kombo

foruten det har jeg kjøpt flere frø

Har snart planta på hele tomta noe så nå blir det mye godt og når vi snakker godt..

oi det var feil bilde mente dette:

Spis mer sunt, det er et godt mål I dag lagde vi grønnkålsmoothie, skikkelig digg

Oppskrift: appelsin, pære, eple, spinat, sjokolademynpte, grønnkål, ananas og gulrøtter, smakte himmelsk.

 

Gjett en gang hva jeg har kjøpt! Noe yberkult!

Har jo snakket om utedusjen lenge men i dag mens jeg satt og skravla med favortiisøskenbarnet mitt, sa hun at de hadde kjøpt utedusj i fjor og sola varmer opp vannet inni tanken….i Nordnorge! Gjett en gang jeg kjøpte en slik tvert for kan den lage varmtvann i Nordnorge så blir det brennhett her.

Jeg er så glad at jeg kan synge høyt, for nå er den bestilt. Fin hva?:

Klarer nesten ikke vente på at den kommer. Den kosta ca 1300,- et røverkjøp spør du meg 😀

Strømregninga kommer til å krympe til minimalt. Snakk om flere fluer i en smekk <3 <3 <3

Nå har jeg bare 2 problem: Hvor skal dusjen stå og hvor får man tak i shampo og såpe som er miljøvennlig og lukter godt?

 

Tenk så deilig å dusje hver dag under åpen himmel, jeg vet jeg kommer til å elske det 😀

Har du utedusj som varmes opp av sola?

Kunne du tenkt deg det?

 

Nå må jeg løpe, har faktisk flere ting på tapeten 😀

 

CU og tusen takk for besøket <3

 

 

4 kommentarer
    1. Gratulerer med nye disker, for min del har jeg 4 slike som jeg trener med på 3 forskjellige baner Hadde ei økt i dag også blir det litt i morgen tidlig før alle kommer. En dusj er greit og man bruker nesten ikke strøm nå om sommeren. Så det var lurt, håper den kan detmonteres med tanke på vinterstid. Kos med besøk så det var noen herlige timer for dere tenker jeg. Var flink i da tidlig og vaska sovrom og kjøkken. Det blir vel en sykkeltur snart tenker jeg på ca1 – 1,5 time tenker jeg. Jeg må ut og i løpet av kvelden må jeg skaffe litt mere melk og kaffe. Ha en fin kveld.

    2. Har ikke prøvd de diskene! Men ser morsomt ut 😀 Utedusj? Nei — jo skulle hatt til bobilen – tenk å dusje ute bak bobilen!
      klem og god søndag til deg 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg