Nå er frokosten servert (live streaming, ekorn)

Hei og god morgen 🙂

 

I går lagde jeg ekornmat med silkebånd og nå skal jeg ut å henge dem opp og starte

livekameraet.

Er bare at det er litt mørkt ute ennå og det kan jo være en ulv eller et villsvin utenfor, derfor jeg ikke har vært ute ennå, sitter og venter at det skal bli litt lysere.

Ekornene pleier å spise frokost og lunsj mellom klokken halv 9 og halv 12 så nå skal jeg ut snart.

 

Sånn nå har jeg vært ute og fylt på med mat og hengemat 😀

Gikk helt fint, nix ulv.

 

I dag skal vi lokalisere juletreet. Det er ikke pynta og oppe ennå, men ingen fare tradisjonen tilsier at det skal være oppe og pyntet på kvelden lillejulaften 🙂

Siden det er korona og siden julenissen ikke kommer pga det, har vi kjøpt julestrømper selv i år for første gang, shit happens

men ikke mer enn at det går fint likevel. Gjelder bare å finne de fine tingene og man kan fylle strømpen mye fullere enn nissen fyller den

(viktig at dagen blir mest god nemlig) <3

 

Vell her er link til livekameraet, sjekk ut dagens julefrokost:

https://www.twitch.tv/squirrelsocietylive

 

 

 

Håper dagen din er god og takk for besøket <3

5 kommentarer
    1. Godt de får litt mat 🙂 Du er snill du søs, jul eller ikke 😀 Jeg var innom kameraet. Men der var det stille 😀 Har de spist opp alt? 😀

      1. Tusen takk søs <3 ekornene spiser mellom 9-11 (av og ti litt før og etter. Setter ut mat i morgen igjen så da ser du dem nok om du dukker innom <3

    2. Ikke alle sender ekornlive g reklamerer det på blogg. Det betyr at du er venn med dyrene og jeg regner med at de liker deg også. Nå skal jeg slappe av litt ellers har jeg handla mye på salg i det siste. Joda, man kan finne gode salg så nære jula så litt flaks bør man ha nå om dagen. God jul til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg