Nå blir husfreden endret litt fremover :D

Jeg føler meg glad, ekstra glad.

I hele dag har jeg gått og ventet og ventet og mens jeg gjorde det lagde jeg et sunt godt mellommåltid.

Gele, blandet med chiafrø, havregryn og kefir og så plukket jeg litt blåbær og hadde oppi, det ble superdigg

Prøvde å blande en med kokosmelk også istedet for kefir, funka dunder det også.

 

Etter det tok jeg et langt varmt bad og så løp jeg til utebassenget og stupte utti, 14 grader i vannet

Skikkelig bråvåkning så etter 20 minutter med meditasjon i isvannet returnerte jeg til det varme badet.

 

Ble så oppkvikket at jeg skifta på senga før jeg oppdaga at jeg hadde gjort det. Sånn skulle det ha vært med alt.

Ikke mye slår å hoppe til sengs etter en lang dag i nye sengklær. Det er en super hverdagsglede <3

Du lurer sikkert på hva jeg har venta på og hva jeg sitter og venter på ennå?

I alle fall da er det bare å følge med for det skal komme i dag er vi blitt fortalt. 🙂

Tingen som kommer ibefatter masse bannskap, sikkert i flere uker fremover så du kan jo tenke husfreden blir litt ustabil hahaha

 

 

 

kan du tippe hva det er?

 

Nå må jeg gå og fortsette og vente, for den som venter på noe godt… 😀

 

CU og tusen takk for besøket <3

 

7 kommentarer
    1. Veldig mange som har noe spennende å fortelle, men som vi må vente på å få lese om 🙂 Andre bloggen jeg kikker innom nå, hvor jeg må vente i spenning 😀
      Herlig med dine aktiviteter….fikk sånn skikkelig sommerfølelse på en måte 🙂
      Klem ♥

    2. Skifta sengetøy i dag vi også..deilig 🙂 Så fint du er glad og lunsjen hørtes sunn og god ut..men gele oppi..ble som dessert da ? Vet ikke hva du venter på..men skal følge med videre… Klem og fin morgendag til deg <3

    3. Det er kanskje drivhuset som kommer eller så får du besøk av familien fra det høye nord. Godt at det skjer noe rundt deg. Ha en fin dag.

    4. det er nok drivhuset og det er nok ikke bare lett å sette det opp nei,håper dere får litt hjelp :=) og eg gleder meg til å se det oppe ,resten av dagen hørtes deilig ut ,bare ikke det kalde vannet hi hi

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg