Her kommer den, min splitter nye youtubeblogg: My journey, it has just began

Hei folkens

Er i gang med videoblogging nå, på ENGELSK siden YouTube er litt mer sånn engelskspråklig og det er ikke lett men vil bli lettere etterhvert. Alt man øver på blir man nemlig bedre på 🙂 Håper dere trykker tommel opp på YouTube og sucriber der, da blir jeg glad for jeg er helt ny youtuben og har sånn ca nix jeg kjenner der 🙂 Well, her er videoen:

 

 

Håper du likte min vlogg <3  Vil du at det skal komme flere videoer? (si : Jaaa)

 

CU

4 kommentarer
    1. Kjempeflott – og på engelsk. Regner med at du har lagt denne ut på all verdens sosiale kanaler. Håper det kommer flere og da kanskje innslag med bandet ditt. Dette var bra, viser din kreativitet og at du har gode gener år det gjelder maling.
      Ha en fin dag.

      1. Tusen takk Helge 🙂 Ja YouTube føler jeg er mer engelsktalende enn norsk. Bandet ligger ganske flatt nå, nix aktivitet. Må finne den rette trommeslageren. Goood sommer, har du bada foresten?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg