Meg som den mest likte personlig treneren!

Noen som vil signe up?

Englebassen sa i dag at hun tror mange kommer til å like meg ekstra godt som personlig trener 😀

Akkurat det kan jeg være helt enig i <3

Hadde helt glemt at det var jogging i dag og så styrketrening.

Midt mens jeg holdt på å gjøre ingenting så kom englebassen og var superklar for joggetur. Jeg personlig er aldri helt klar for joggetur, Life is Life

Vi tok den vanlige runden. Halvveis i runden så sa hun at vi skulle opp en bakke som går sånn rett opp. Den er så bratt at biler kan ikke kjøre på den og det sier litt. Neste 90 grader rett opp.

Gikk på med godt mot, kom halvveis:

(englebassen tok bide da hun kom ned igjen) Og når vi snakker om bilde, sjekk jeg har fått rumpe!! Fyttiskjiten jeg er så glad

Men over til PT (personlig trener) Englebassen er min PT. Midt i styrketreninga i dag (etter joggeturen) så sa hun det med at mange kommer til å like meg som PT. Jeg lurte jo litt på hvorfor såklart. Englebassen sa at jeg er så flink

til å finne grunner til at vi kan gjøre noe annet. For eks så foreslo jeg halvveis i dag at vi kunne ligge under dyna og lese bok og spise munngodt og det var av den enkle grunn hun mente jeg kom til å bli en godt likt PT. Snakk om altså.

 

Nok om det nå lager jeg digg mat, ovnsbakte poteter med urter og hjemmelagde kjøttisser, DIGG sunt og godt 😀

Må løpe nå skal jeg lage litt mat, blir sulten av trening

CU og takk for besøket <3

10 kommentarer
    1. Nå jogger ikke jeg, har ikke ankler og knær som orker, men rask gange skulle jeg ha fått til. Da hadde jeg nok gjort deg selskap på den steinen, pes…! Jo jeg tror du kunne vært en god PT 😉

    2. Bra med en PT man kjenner godt. Alt med måte, hvile og drikke er viktig i varmen. Hvor lang er den runden du skriver om? Her går det i sykling og disckgolf om dagen. Etter to timer det blir man fortsliten i armen. Er jo på 2 baner med 15 kurver til sammen. 4 kast på 115 meter lar seg høre syns jeg. Tar det som trim og det er artig. Men til uka starter ferie men ingen planer. Ha en fin dag.

    3. Heie heia stå nå på flere mål vi venter på,…. jaja dette var ikke fotball altså … hehehe men du står på og jogger på og trenger på 😀
      Lag deg en fin ny dag 🙂 klem

    4. Nei, så flink er jeg ikke. Men brukte 4 kast på 115 meter. Kurven var rett frem på flat mark, vindstille og ingen trær i veien. Så da kan det skje. På samme bane er både kurver blant trær og rundt svinger. Ha en fin kveld.

      1. Det er jo GØY 🙂 Vi har trent mest på putting til nå men behøver å lære å kaste griselangt snart 🙂 På Nesodden er det masser av trær så det er litt vanskelig 🙂 Ha en super kveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg