Lurer på om noen snart tar hintet

Hei og hopp for en fin dag.

Ekornene var supersosiale i dag. Det ene sto å kikket på meg mens jeg fylte opp matskålene.

De har snart spist opp hele 20 kilo solsikkefrø og en haug med meiseboller, kanskje ikke rart de begynner å bli

litt runde? og det er ikke alt de har spist for den 20-kilossekken er det vi gikk over til da vi skjønte at alle de småposene ikke fungerte.

Enten holder de på å bli skikkelig tykke, eller så blir det miniekorn snart.

 

Tenk det, kanskje microekorn, blir så glad som i tralalalala

Tenker å karde opp litt ullgarn og legge ut sånn at de kan fylle det inn i hjemmene sine og få det godt og varmt.

Tenkte på det for noen uker siden og kabom var det visket vekk fra denne bollen.

 

I dag ringte bestevenninna mi. Hun ringte på videosnakking og jeg oppdaga det ett minutt for seint og ringte sånn vanlig

tilbake og heldigvis for det for hun dreiv og stekte krumkaker og ville vise meg! Nytter ikke å vise meg krumkaker, krumkaker er for spising.

 

Well well vi fikk skravla om alt mellom himmel og jord og det er jo mest luft, men koselig var det såklart <3 Jeg savner henne masse.

 

Foruten det inviterte gitaristen på pølsefest i dag, digg. og så har jeg venta og venta på å få fatt i pensler.

Her sørpå må vi liksom vente til alle har handla og rett før stengetid smetter vi inn i butikken og napper til oss alt i forbifarta

og det er fort gjort å ta feil om munnbindet har glidd over øynene og det hender.

Kom hjem med en diger marsipangris enda jeg hadde bestemt meg for nix gris. To fluer i en smekk, jeg bestemte meg for å være flink og så fikk jeg gris uten at jeg visste det engang, det kaller jeg en vellykket dag <3

 

Og så har jeg fått fatt i pensler:

Behøvde egentlig bare de aller tynneste men så var det slike sett. Tror det kom på 200 kr for alle de penslene her og det er et røverkjøp,

riktignok ikke noe særlig kvalitet men de duger dunderkrutt likevel 🙂

Du lurer kanskje på hvordan det går med hunden?

Har jo akkurat fått penslene så har ikke kommet så langt men litt lengre:

enda langt igjen og jaggu er det mange penselstrøk. Må liksom male ett og ett hår.

Hva tror du jeg ønsker meg til jul?

Hva ønsker du deg til jul foruten fred og ikke covid og at alle er friske og sånn?

 

Må løpe det er småkakeraid og det gjelder å få med seg viktige begivenheter <3

 

CU og tusen takk for besøket <3

 

 

6 kommentarer
    1. tror jammen du forer ekorna så dei legger på seg :=) men du tar iallefall godt vare på dem ,vi har hengt ut så masse talg att kjøttmeisene snart blir runde også :=)
      Den hunden blir bare finere og finere og av hintene dine ønsker du deg en hund :=)

      1. Begynner å lure på det jeg også, men noen av de ser vanlige ut og noen er skikkelig store og runde. Ja jeg elsker ekorn <3 Det er viktig å ta vare på alle dyr. Talg er det det samme som meiseboller? Oh tusen takk <3 Du har helt rett <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg