Kokt mus i badekaret, spar porto + work in progress

Hei på dere

 

Gjett en gang hvem som badet i går og glemte helt å teste ut det nye badesaltet med vanilje eller?!

Skjønner ikke hvordan det er mulig. At det går an å være så surrete, hadde jo gledet meg så mye

 

Kom ikke på det engang mens jeg badet_

(meg som nyter et varmt bad, ikke engang den ene hjernecella funker )

 

Hvem har egentlig hjemmespa uten vaniljebadesalt? fyttiskjiten

 

Det var ikke før englebassen holdt på å bake kake at jeg oppdaget fadesen

midt på kjøkkenbenken sto:

Det var bare å hive over kasserollene og begynne å varme vann i dag tidlig

Flaks englebassen ikke putta det oppi kakene 🙂

(man bør ikke spise så mye badesalt, selv ikke med vaniljesukker)

 

Bestemte meg for å varme mange kasseroller med vann i dag.

Til et digert varmt bad med badesalt med vaniljesukker på

Var på runde nummer 2 med varming av vann at jeg kom på noe forferdelig

Tenk om en mus plutselig hoppet opp i badekaret!! Den hadde blitt kokt levende!

Ikke at vi har noe særlig med mus men man vet jo aldri, så en på badet for noen uker siden…

 

Satte full gass ut på badet for å stå vakt, skal ikke ha noen kokte mus her i huset.

 

Oppdaget fort at jeg ikke behøvde det fordi på

badet er  det så kaldt at vannet er pisslunket før neste kjele er klar. Varma 6 kasseroller med vann i dag og

så ble det deilig bad i dag igjen, DIGG

Nå lukter jeg vaniljekringle nesten 😀

Well nok om det

 

Du lurer kanskje på hva jeg har gjort i dag? Ikke?!

Jeg har testet ut The Pink Stuff og Scrub Mommy

Fyttiskjiten her snakker vi!

Sjekk vasken før og etter:

Den ble helt som ny, enda den er 17 år gammel, minst! :

Klarte ikke stoppe så jeg måtte prøve en ovnspanne også:

Den var nyvasket men etter kaldt vann, scrubmommy og the pink stuff vipps salami:

Tror jeg er forelsket i den skrubben og det rosa stuffet 😀 Alt blir jo som nytt

(nix sponsing, så vet du det.)

 

Etter det vaska jeg kjøkkenbordet og bråbestemte meg for å lage en skål med drops, munngodt er viktige saker

og pent på et nyvasket bord.

Eneste problemet var at det har vært en dropstyv her:

Posen med pæredrops var nesten tom

Lurer på hvem det er..

Nytter ikke å skal lage munngodttkål når all munngodtet er vekk, bare nevner det.

Utenom det har jeg vært ute:

Ikke i dag for i dag har jeg vært inne.

Var for kaldt

 

Oi glemte nesten å si at jeg har pakket inn alt som skal sendes, julepakker altså

Var så fornøyd med meg selv og innsatsen i dag at jeg tok en drops

(meg som er fornøyd og glad)

Gjelder å få belønning innimellom. Var så glad som i tralalalala helt til jeg skulle bestille porto

Hvis pakken er over 36 cm koster den 149,- å sende og om den er under 36 cm koster det 70,-

 

Snakk om uflaks: 36.5.

Har fått straffeporto før fordi en pakke var noen millimeter for stor og det kostet flere hundringser

og det skal ikke skje igjen, tro meg

Har 4 slike i den størrelsen, gjett en gang hvem som skal ut å kjøpe mer teip, MEG

Sorry til alle som får hjælklemte karameller i år, men pakkene må knebles med teip, sånn er det bare 🙂

Nekter å betale 600 i porto når jeg kan krympe de litt med teip, eller kneble hehe

Så det er et hot tips til deg, kan spare masse hundringser og kjøpe munngodt for i stedet for.

Dessuten er det mye billigere å kjøpe porto på nett, så vet du det

 

Nå driver englebassen å lager middag, spinatpasta med kjøttboller og jeg har sittet her og tegnet i flere timer. Jobbet mer med brusen og fargen bak i dag. Neste blir å jobbe med glasset:

Bruker gruelig mange timer og dager men det er så gøy å tegne at jeg glemmer tid og sted,

eneste jeg kommer på er å spise såklart 🙂

 

Synes du bildet blir bra eller? Si: jaaaa

Visste du at du kan spare porto på å kneble pakker og å kjøpe porto på nett?

 

Cu Nå må jeg løpe, skal spise digg mat 😀

Tusen takk for besøket og velkommen igjen <3

 

4 kommentarer
    1. Bilde blir bra så det er som alltid før. Må starte på julegavene snart, veit hva jeg skal kjøpe så der med setter man i gang snart. Badesalt kan vært mangt det, men bader men med det blir det jo saltvann. Greit med fine rutiner. Vært en lang dag, ble ikke bedre etter at jeg kom bort på et sår på leggen. Blod ble det og plaster var det nesten tom for. Så jeg måtte ta en tur til kiwi + en tur på apotek. Fant ut at jeg må hvile beinet nå. Oppvask som venter men liten tur kan velte tort lass, heter det. Det kommer en dag i morgen da alt er bedre håper jeg. Ha en fin kveld.

    2. så kjekt når stål blir blankt og fint da :=)og munngodt er deilig når en jobber ,selv har jeg nettopp inntatt en krus med kakao :=)styker røde duker og pynter med litt engler,nissene må vente til lillejulaften.

    3. Så herlig og levende hos deg med vedovn, redsel for mus, sukkertøy og pakker. Snart jul. Ja, det der med størrelse på pakker er lurt å vite, for jammen kan det bli veldig dyrt om man ikke tenker seg om. Ha en finfin dag. Klemsiklem:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg