Jeg oppdaget noe fint + oppdatering om dagen

Badedag Ahhh hvilken lykke, jeg sier ikke mer

Haha tuller såklart, skal si mer 🙂

 

Tusen takk for superbra råd med den kulen i hånda. Har prøvd grønnsåpevann. Ble skikkelig fin i huden på hånda men kulen er der ennå, neste jeg skal prøve er å surre hånda inn i kål. Dessverre er kålen under snø og is så må vente til den tiner litt frem, skikkelig grønnkål. Visste at jeg kom til å få bruk for den 😀

 

Det er skikkelig iskaldt nå. I går kveld da jeg la meg hadde jeg med to store

pepsiflasker med varmt vann i senga + et pledd, 2 puter og 2 dyner, det sier litt.

Sover jo med vinduet åpent hele året men i går gikk det igjen noen timer.

Kan jo ikke våkne som en stor isblokk heller.

Well annen hver dag er det badedag og i dag er den dagen, deilig 🙂

Bløytlegge hele kadaveret i skummende varmt såpevann,

det er glede det 🙂

Heiv over noen kjeler med en gang jeg sto opp:

Ovnen kan jo likegjerne varme opp litt badevann mens den varmer opp huset spør du meg 🙂

 

Det siste døgnet har vi fått snø, så jeg bråbestemte meg for et snøbad, årets første:

Fyttimainnskjiten det var kaldt!

Sjekk den stilen:

Akkurat på bildet over grudde jeg gammelerik.

Nix midje i år, eneste jeg ønska meg av nissen til jul, men fikk jeg det?! Gidder ikke prøve på å være snill i 2022 engang..

Tipper 2022 kommer til å bli et ybeemorsomt år 😀

Hvis du synes du ser en dobbelthake på bildet så er det sikkert bare synsbedrag:

Prøvde tilogmed å legge på et skjønnhetsfilter på bildet men nix effekt:

Etter det hoppa jeg rett opp i et rykende varmt skumbad og det var himmelsk <3

Egenpleiedager er digg. Tok tilogmed skikkelig ansiktsbehandling og greier og vaska mellom alle tærne

gjelder å være nøye.

Etter det tørka jeg meg og så oppdaget jeg noe fint:

Inne i badskapet har det dukket opp en flaske med Candy crush-parfyme! Snakk om griseflaks!

Favorittspillet mitt og greier 😀

Tok jo en dusj med den. Gitaristen forandret ansiktsfarge da jeg gikk forbi,

sikkert fordi det lukta så godt 😀

 

Etter det dro vi på besøk og fikk starta skravlemaskina, digg 😀

Greit å ikke snakke hull i hodet på gitaristen selv om

jeg av og til lurer på om det er litt gjennomtrekk der alt for når jeg sier noe, så går det liksom rett igjennom uten at han

lager en liten mine engang, wellwell

 

Fikk akkurat en melding fra en bestevenn om at en ekspert har fortalt at når man får sjokoladesug så er det kanskje egentlig ikke det man behøver men kanskje å snakke med en venn!

Jeg vet ikke jeg, men ta for eksempel litt sent i går kveld så fikk jeg sjokosug. Det hender nemlig.

Humøret fordufter så kjapt at jeg kan ikke helt beskrive det. I alle fall er det noe gitaristen

har skjønt så er det at det nytter nix å snakke suget bort hos meg. Han er ikke født i går liksom.

Han heiv meg i bilen og kjørte meg rett til Kiwi og der hadde sjokolade 😀

Etter to never smash, danset jeg og var i perlehumør. Ikke mye slår noe munngodt når humøret daler 😀

Men såklart kan hun bare ringe meg, kan jo høre på mens jeg tygger suåsnop hahaha neida tuller Skal være grei,

dessuten liker jeg å skravle litt 🙂

 

Etter  besøk var det fredagstrening, styrketrening. Var ikke så mye som en muskel som hadde lyst men jeg beit tenne sammen og etterpå kjennes det godt 😀 Tro det eller ei.

Og så lagde jeg en digg restegryte med kylling og fløte og chili og grønnsaker og vannkastasjer, var så godt at vi spiste opp alt.

 

Nå skal jeg fortsette litt på det bildet jeg jobber med, I’m in love

Hva synes du bildet skal hete?

Kanskje jeg kommer litt lengre i dag med det 🙂 Bare å jobbe på å krysse labbene 🙂

Har du snøbad i år?

Pleier du å få søtsug?

Nytter det å snakke med en venn?

 

Nå må jeg kaste meg rundt

CU og tusen takk for besøket og velkommen igjen <3

 

14 kommentarer
    1. herremin for en dame,ser overhode ingen dobbelhaker ,ser kun en tøffing :=) om jeg blir sugen på noe søtt hjelper det å ta en bit eller to med spekepølse :=) etter det glemmer jeg det søte jeg hadde lyst på :=) og bilde blir fint ja

      1. Det er da enda godt, tuuusen takk <3 Nesten så jeg ombestemte meg for jammen var det kaldt i dag 🙂 Hjelper spekepølse altså? 😀 Det må jeg prøve 🙂 Tusen takk <3 <3 <3

    2. Du er gal søs 😀 Bade i snøen. Men bade i varmt vann det er godt da. Her er det masse varming med ovnen. Orker ikke tenke på strømprisen en gang 🙂

      1. Det skal visstnok være særdeles sunt har jeg hørt, ellers hadde jeg ikke gidde hahahaha Masse varming høres digg ut 🙂 Vi har det grisevarmt i stua og iskaldt på badet og soverommet. Orker nesten heller ikke tenke på strømregninga, det gjør gitaristen for meg 😉 Goood hælgeyklæm <3

    3. Da er det lørdag og fredagen er historie. Sjelden jeg er oppe så seint men fikk bare ikke sove, så litt på bursdagen til Jan Eggum(en natt forbi, mor jeg vil tilbake m.fl) men ser resten siden. Håper du har det varmt for dagen. Det bade der så frisk ut og det renser sjelen og gir kick i tankene. Du har jo aner fra nord så det forklarer meget mye…. Hva resten av lørdagen består av for min del veit jeg ikke enda, men det blir nok en tur ut etter hvile av beina. Men jeg kan gå og det er mye opp til meg selv. Må en tur på kiwi i morgen, vitaminer er kjekke til kroppen. Men nå venter noen timers søvn. Ha en fin dag.

      1. Jaaa til lørdager 😀 Akkurat nå er det badstutemp inne. Vedovnen begynte plutselig å produsere noe sykt med varme. Jeg er nok egentlig dronningen av frostpinner hahah men de sier det er sunt så da får jeg bare bite tenne sammen hahaha Har du vondt i beina? Kiwi er fint og vitaminer er bra. Tror jeg må ha litt mer frukt 🙂 God helg og tusen takk 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg