Jeg holdt på å fryse ihjæl

Hei på dere

Riktig god lørdag

På lørdager skal man gjøre koselige ting og fylle dagen med gelemenn

og sjokkobamser og bare GØY

Er du enig? (skriv_:Ja i kommentarfeltet)

 

Skal love gitaristen fylte dagen min i dag

Ut før hanen våkna, kaldt var det også:

Ikke før fått opp gluggene og så var han i gang (med å få meg ut)

For å kløyve tonnevis med ved!

Hadde jeg ikke vært så trøtt at snakkemaskina ikke fungerte skulle jeg

ha nøstet opp i det der med lørdag og GØY

Tok en pause da jeg holdt på å fryse ihjæl første gang

og andre og tredje.

Ved skal varme folk, ikke fylle dem med permafrost!

 

Well well siden jeg er en optimist av dimensjoner bestemte jeg meg for å gjøre køyvinga GØY.

Handler litt om innstilling nemlig

Tar man de største kubbene først går det nemlig grisefort:

Ikke helt sikker på en skala fra en til ti hvor flink gitaristen syntes jeg var men vedkubber ble som slike vakre kunstverk:

Flinka:

At ved kan ta så mye tid!

Det tok hele dagen og så var jeg skikkelig kaputt

Prøvde snike meg til en ekstra pause men ble ferska:

(er egentlig tynnere enn på bildet men hadde bare en uheldig vinkel)

Shit happens

 

 

Har riktignok spist opp alle spikulasjene alene:

Skulle ønske jeg hadde noen slike nå, hadde smakt himmelrike 🙂

Kan jo hende gitaristen synes jeg har vært så flink i dag at han vil spandere en softis med ekstra mye oboystrø? Er jo lov å håpe i alle fall

Eller en marsipangris eller noe. Tar hvasomhelst egentlig

 

Måtte ligge i kokende vann i lang tid for å tine meg opp igjen, flaks vi har badekar

Tror jeg skal slutte med ved, ønsker meg kosedress til jul, innekosebobledress 🙂

Eller vent nå litt, nå har vi ved, masser av ved, tror heller jeg ønsker meg en stor marsipangris 😀

 

Har du hatt en fin dag? (si: nei)

Tror du jeg får is med oboystrø? (send gitaristen en melding på facebook og minn han på hvor flink jeg er)

 

CU og tusen takk for besøket <3

 

Ps: venter foresten på et gigastort bilde i posten. Kommer til å legge det ut for salg snart

så følg med 🙂 <3

 

 

 

6 kommentarer
    1. det er kos med ved og jeg svetter bare jeg ser den veden hi hi ,tok kvistkverna ut i hagen i dag og kverna en haig med kvist,ble så svett att jeg måtte rett i dusjen :=)men du har vært flink og så er det jo deilig å kose seg med fyr i ovnen da :=)

      1. Har du laga woodchips altså? 😀 Jeg elsker woodchips men man blir svett av det, det kan jeg alt om. Å kløyve blir man ikke svett av, jeg er ennå kald selv med et kokende bad etterpå. Fyr i ovnen er yberkos, nesten som luksus jo 😀 Good helg fine du <3

    2. “JA”

      Nå er det lenge siden kløva ved, men jammen blei jeg svett der jeg sto å svingte øksa igjen og igjen. Du brukte kanskje noe elektrisk??

      1. Takk herlige deg <3 Det skjønner jeg godt for å hugge ved er skikkelig tungt. Vi brukte en vedkløyvemaskin, den blir man ikke svett av og det var faktisk dumt for det ble skikkelig kaldt. Håper dagen din er god min er full av kake 🙂 <3

    3. Litt ved er godt i disse dager. Alt som heter strøm er svndyrt så her sitter jeg med hodelykt og skriver. Fakta det er. Bra med litt trim på en lørdag og det smaker med et varmt bad etterpå. egner med at du tok deg litt varm kakao om kvelden. Ha en fin kveld.

      1. God formiddag 🙂 Jeg synes strømprisene er helt ille. Folk fryser rundt om her sør i landet. Oh varm kakao er jo så digg 🙂 Tror jeg må lage en kopp med en gang 🙂 Ha en fin dag du Helge 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg