Jeg har gjort tidenes tabbe!! + sneik Peak på hva jeg jobber med nå

Hei på dere

 

 

I dag skinte sola inn her, ble en sånn lyssøyle med støv i luften

så jeg måtte tørke støv eller dra for gardinene, ett av 2

Kan jo gjette hva jeg gjorde eller la være.

 

Nok om det

Jeg har gjort tidenes tabbe, jeg mener det!

I stedet for å sende en dullion pakker , samlet jeg dem i 2 esker og sendte avgårde til familien, noe helt i nord og noe litt mindre nord enn det. For å ikke gjøre den blemma å sende eskene feil,

skreiv jeg utenpå eskene hvem de skulle til sånn at når jeg hadde skrevet ut pakkelapper kom det til å bli nix og Nox problem med den saken.

 

Hvor feil kan man ta!?

Nytter ikke å sjekke at man har puttet riktig lapp på riktig eske når man har gjort feilen i første ledd,

altså når jeg skreiv på eskene. Fikk telefon seint i går kveld om at jeg hadde klart å sende eskene feil.

Ble så deppa at jeg kverka en 2 etasjes konfekteske og etterpå ble jeg skikkelig kvalm

(bare de bitene som smaker skikkelig lite godt igjen)

Hvordan det er mulig å gjøre en sånn tabbe skjønner jeg ikke, men såklart om noen skulle greie det så er det jo meg med min Flax :/

Skulle egentlig ringt rundt å gitt beskjed til de som er rammet, men er for deppa for det akkurat nå.

 

Før alt dette skjedde så var jeg og handlet inn litt ekornmat:

gjelder å ta vare på de små søte dyrene <3

Håper alle husker på ekorn nå som det er vinter.

 

Foresten glemte helt å fortelle at jeg har 2 sitrustrær inne. Det ene er miniappelsiner og det andre sitroner. Tror det er noe skikkelig galt…

Appelsintreet produserer 100-vis av miniappelsiner i desember!! :

 

Og sitrontreet tror det er midt på sommeren (selv med et tykt støvlag):

 

Noen som vet hva som er galt eller? Skal appelsiner vokse på vinteren?

Kanskje det er gitaristens feil, han fyrer gammelerik, minst 40 grader i stua til alle døgnets tider…

Blir i alle fall nok sitrusfrukt og det er jo bra ettersom jeg liker det 🙂

 

Uten om det har jeg jobbet masse med å tegne

her kommer en sneak peak på noe av det jeg jobber med:

Nærbilder av bildet over:

Ravnekongen <3

Litt glade farger og langt fra ferdig:

Men flest timer har jeg drevet med dette og jeg tror jeg elsker det alt:

Det er jo bare halvferdig men så langt er jeg kommet og jeg er så fornøyd:

Ikke sikker på om det er shampisbrus eller sprudlevann men i alle fall så blir jeg glad av å

se på bildet og det er en veldig god følelse <3

Har akkurat begynt å jobbe med tegneseriefiguren inni glasset:

Her er et bilde til jeg jobber med, Nidar har en konkurranse

hvor man kan vinne masse småsnop. Man skal bare fortelle hva man driver med nå som man er hjemme og det er jo ikke så vanskelig. Munngodt og tegning og tegning av munngodt:

tenkte legge inn det bildet. Håååååper jeg vinner 😀 Og hvis jeg ikke vinner kan det jo hende de behøver en prøvesmaker på Nidar, jeg melder meg frivillig i så tilfelle 😀 <3

 

Wish me luck <3

 

Nå skal jeg gå må nemlig ut en tur.

Håper du har det bra og ikke har forspist deg på julemarsipan.

Har du sendt pakker feil? (si:ja)

Har du tørket støv? (si:nei)

 

CU myyyye å gjøre såklart <3

 

 

 

20 kommentarer
    1. jeg har ikke sendt pakker feil nei ,men jeg tipper dine som fikk feil eske ordner det og sender til rett adresse :=) jeg har tørket støvog jeg får ikke sol inn ,vi har ikke sol nå så den støvskyen ser jeg ikke hi hi ,lykke til med vinnerkjangsen ,noen skal jo vinne ,marsipan har jeg ikke kjøpt ennå ,men håper jeg får handla i morgen ,det er 3 uker siden sist vi handla skikkelig :=)
      Blir flotte maleri og tegninger ,du er så flinke :=)

      1. Da er du heldig både med pakker og med støv 🙂 Oi det er lenge siden, da er dere nok flinke å planlegge handleturene? 🙂 Tusen, tusen takk og Gooood førjulstid <3

    2. Hehe… altså, jeg har hatt håndtverker i hus hele uka! Juletreet er studd vekk i en krok, alt annet er dekket av støv og står hulter til bulter på feil plass. Er jo en uke til jul da! Marsipanen er kjøpt inn opptil flere ganger. Rare greier… Men nei, har aldri sendt ei julepakke i mitt liv, så dermed har jeg ikke gjort den feilen. 😅 God helg til deg og dine.

      1. Driver dere og pusser opp? Byggestøv pleier å lure seg inn over alt, men det gjør støvet mitt også hahaha så da står vi ca likt 🙂 Du og jeg vettu, vi er like glade i marsipan 😀 <3 Kanskje det lureste og ikke sende, tror jeg tar med alle julegavene neste år når det er sommerferie, luuuurt 😀 Riktig good førjulstid Marit og tusen takk <3

    3. Hmmm – fort gjort da! Men – de rekker jo å sende dem videre! Den konfekten er god den, men kanskje ikke alt på en gang! Fiiiineste tegninger! God klem <3

      1. Jeppsi, det var det. Skikkelig fort gjort. Ja håååper det 🙂 Mye konfekt på en gang kan gi bivirkninger som litt kvalme så det er lurere og kverke en halv eske i slengen og ikke en hel 🙂 Tuuuuuusen takk fine du og riktig gooood førjulshelg <3 <3

    4. Sendt pakker i år slipper jeg men kan lønne seg og sjekke mange ganger. Å sende noe i dag koster flesk. Håper alt ordner seg. Blir ferdig med pakkene til mandag og skal leveres dagen etter. Hva mat angår så satser jeg på frukt er kort jul i år så det blir ok. Fine bilder laget av en meget dyktig person. Håper alt er i rute hos dere. Skal vel ha besøk av ungene dine i jule tenker jeg. Og det er kos at man kan treffes i jula, noe som er viktig. Ha en fin dag.

      1. Mornings 🙂 Ja det er lurt. Frukt er lurt, jeg skal også gå for litt ekstra frukt, viktig å få de rette tingene i seg nå. Det blir nok en anderledes jul i år også for mange. Her er marsipanen kjøpt inn så alle de viktige tingene er i rute. Englebassene kommer, en på første dagen og en på julaften og så har jeg en her <3 Håper dagen din blir fin 🙂

    5. Du må jo bare vinne med dette bildet! 😀 Så flotte alle sammen.
      Forresten, du sparer de samme bitene sol mannen min gjør 😄 De spiser jeg ☺
      Srøv? Hva er det? Disse hybelkaninene sol hopper rundt om kring bare jeg lufter litt? 😂 Vel, jeg fløy rundt med moppen og støvsugeren før vi dro til Huset, men da var det sånn…nå MÅ jeg bare 😁
      Sendt pakker feil? Nei men skrevet feil tlf nr og sånt 😄
      God lørdag! Klem 🥰

      1. Tuuusen tusen million takk <3 Hahaha alltid noen biter man ikke liker men de gikk ned selv om hahaha Mopp, det er lurt, kanskje jeg også må det, skal tenke litt først 😀 Godt vi er litt flere som kan surre det litt til 🙂 Tusen takk og ha en nydelig natt og en fiiin ny dag i morgen <3 gooodklæmme <3

    6. Støv her vi vel alle når den sola sinner i så lav høyde! Vi “skuffer” unna litt innimellom. Herlige bilder du jobber med og at du sendte pakkene feil, ja det må jo være en eller annen rampenisse sin feil og ikke din!!!!! Kanskje de som fikk gavene kan være julehjelpere for nissen og fikse det for deg. Spennende ferd de gavene får da!!! Det blir eksklusivt!!!!
      Sitron treet ditt oppfører seg helt normalt. Har det det varmt og godt så kan et sitrontre ha blomster, kart og diger sitroner samtidig hele året! Bare å glede seg til sitroner i lange baner! Ha en vakker dag. Klem til deg 🙂

      1. ja gjett, behøver ikke være sol akkurat nå spør du eg 🙂 Skuffer litt unna høres ut som en bra plan. Tror jeg skal åpne opp noen vinduer og ytterdøra og få litt gjennomtrekk, kanskje noen av hybelelefantenø fordufter i samme slengen 😀 Tusen takk <3 <3 <3 Enig, ikke helt min feil. Den ene hjernecella er kanskje overbelastet hos meg hahaha Gleder meg alt til appelsiner <3 Ha en super natt og en nydelig fin dag i morgen <3 godklæmme 🙂

    7. Der dukket du opp i feeden min jo 🙂 De er bare unik de tegningene dine. Tegn inn en troika eller Stratos så vinner du garantert. Jeg har vært på Nidar jeg 🙂 Jobber i Nidar som vareplasserer.
      Og bra det er andre som surrer, ikke bare meg. Jeg betalte ei for å tørke støv jeg 😀

      1. Har du jobbet i Nidar?!!! Heldiggrisen 😀 Vet du om de behøver en sjokoladeelsker som prøvesmaker? Godt forslag, skal faktisk lage troika nå en av dagene, må bare først finne ut hvordan jeg skal lage en flat lang gele og så kjelde marsipan og dyppe i flytende sjokolade 😀 Nidar hadde ikke tegnekonkurranse men en sånn man skulle beskrive dagen sin nå når mange er hjemme. Godt vi er flere som surrer og ikke bare meg hahaha Så lur du er, jeg tror jeg går for kun stearinlys i år, da vises det ikke noe særlig hahaha

          1. Vant ikke den konkurransen på Nidar 🙁 men jeg skal lage troika for det er digg 😀 Veldig spent på om jeg får det til. Håper du har det bra <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg