Jeg har en nyhet, furtebua er blitt min igjen!

Hei alle sammen

 

Rekk opp hånda alle som ikke har fått fiksa seg på håret på over et år.

Har så ettervekst at jeg må tilte holdet bakover når jeg tar bilde og det sier litt

(Hjelper litt på å få dobbelthaka litt mindre også):

 

 

 

Var litt sånn dårlig humør da jeg våkna i dag tidlig men så ringte broren min og vipps var humøret mye bedre.

Å skravle litt hjelper nesten alltid <3

 

I dag hadde jeg en plan for jeg tror det er viktig å ha små planer hver dag.

Min plan i dag:

10 og en halv søppelsekker med tomflasker  Oppdaget nemlig at Vinterbro har en slik automat hvor man kan hive inn en hel sekk med flasker i slengen

(I en skuff) MEN man må sortere flaskene, den tar ikke glassflasker, så i dag har jeg sortert alt *flinka 😀

Glemte å ta bilde underveis:

 

Tror ikke vi har pantet flasker på over et år og da blir det endel. Tipper det blir 1000 kroner minst! 😀

 

Men det var ikke det jeg skulle si, det jeg skulle si er at jeg har fått kunstnerbua tilbake! 😀

Gitaristen har solgt motorsykkelen og da behøver han ikke den mer

Brukte en hel dag med å vaske og rydde der inne, jammen blir det skittent av motorsykler og mannfolk men nå er det rent og pent:

Kaffetrakteren er på plass igjen og kjøleskapet er aktivt, mangler radioen og litt småting. Tipper inspirasjonen kommer til å boble inni bollen 😀

Skikkelig sommervær i dag, man blir glad av bare det og i morgen er det

meldt 17 grader og siden vi bor nede i en dump blir det nok nærmere 20 her.

På tide å finne fram noe sommertøy 😀

Jeg elsker våren for da begynner alt liksom på nytt og frø begynner å spire og blir til vakre blomster eller grønne ting man kan spise.

Siden det er påske tror jeg at jeg skal lage en påskekake, en av de aller beste jeg vet og her finner du oppskrift til den:

http://www.kakemonsen.no/sider/vis.asp?id=431

 

Oi glemte nesten å fortelle at vi hadde besøk forleden dag av 2 elger og en grevling. Grevlingen gikk inn i utedoen!

Heldigvis er den nattaktiv så den skremte ikke ekornene

Jeg mater ekornene på morningsen og da er det størst sjanse for å se på dem, her er live kameraet vårt (det er aktivt hver dag fra

sånn 9 ca: https://www.twitch.tv/squirrelsocietylive

 

Hvor mye kroner tror du panten blir på?

Hva skal du i påska? Tror vi blir helt alene her men jeg skal ha kake så da går det bra likevel 🙂

Hva mener du om kryptovalutta?

Visste du at Elon Musk skal lage en koloni på Mars og at folk skal kanskje flytte dit?

 

Vel nok om det nå skal jeg hive i gang noe middag og legge inn en handleliste på Meny, så digg å få varene levert utenfor døra 🙂

 

CU og tusen takk for besøket og velkommen igjen <3

 

14 kommentarer
      1. Den er så fin, oteren 🙂 men de har jeg ikke sett, kanskje ikke så mange inne i skogen hahaha Er det ikke deilig 😀 Her var det også litt vind men nå er det supert 😀 Tusen takk og ha en fiiin kveld <3

    1. hadde ikke lånd vekk bua til motorsykler eg ,så jammen godt du har fått den tilbake hi hi .Vi skal på tur til Trøndelag og besøke sønn og hilse på siste tilskudd i familien en liten gutt som har rukket å bli 2 mnd uten att vi har fått sett ham ennå :=)hvordan skanner dei flaskene når dei ligger i en sekk da ? blir nok noen kroner men er ikke flink på tipping eg da :=)kryptovaluta vet ikke jeg hva er :=)

      1. Hehehe ikke jeg heller 😉 Den turen blir nok koselig, tipper du gleder deg masse 😀 <3 Man heller hele posen opp i en stor skuff og så blir en og en flaske skannet 🙂 Hahah ikke jeg heller men blir det tusen har jeg tipper ganske rett 😀 Kryptovalutta er digitale penger som fungerer uten at man behøver å gå om banker for å sende eller få eller kjøpe 🙂 Bitcoin er en kryptovalutta og den har du kanskje hørt om 🙂

    2. Blir sikkert nok kroner av de tomflaskene til masse marsipan!!!! Då fint du fikk tilbake bua da. Nå kommer du til å sprudle av kreativitet. Kos deg masse. Klemsiklem 🙂

      1. Det tror jeg også 😀 Er du kreativ nå om dagen eller? Tror jeg er litt vårslapp ennå hahaha men gleder meg til å komme litt mer i gang igjen 🙂 Ha en nydelig dag fine du og stor god klæm <3

        1. Jeg er vel stadig kreativ med malesaker, saks, strikkepinner og bakst. Nå har jeg hatt dundrende hodepine et par dager og da begrenser det seg jo. I dag er det heldigvis bedre, så jeg strikker litt og tegner. Jeg liker ikke denne dumme koronatiden. Savner alle mine og synes det er bare trist. Da hjelper det med kreativitet. I dag begynte jeg på årets julehefte!!!! Diger klem til deg 🙂

          1. Du er så kreativ at det er en fryd 😀 Hodepine? Jeg får vekk min dundermigrene med Wim Hofs pusteteknikk, det er et mirakel hver gang 🙂 Bra du er bedre <3 Enig, koronaen har vart lenge nok nå. Skjønner ikke hvorfor vi må ha alle disse halvtiltakene og drive å stenge ned i flere år. Om alle hadde holdt seg hjemme i 2-3 uker så hadde koronaen vært vekk, men det er som om det er viktigere å passe på at alle kommer seg litt rundt. Jeg hadde i alle fall gladelig holdt meg hjemme i 2-3 uker og vært ferdig med skjiten. Well well nok om det og over i det kreative hjørnet, for der er det i alle fall fiiiint <3 <3 <3

    3. Det ligger penger i pant – vil tippe 850 kroner. Håper dere fikk pant for alle flaskene. Lett at pantemerke faller av når flaskene ligger så tett over så lang tid. God påske – var på kiwi og la igjen mere enn jeg hadde tenkt. Er alene og da trenger man ikke og handle så mye. Har mye jeg kan lære der. Er trett her jeg sitter. Ha en fin kveld.

      1. Skulle i dag før Fugla våkna og pante men noen sov så lenge at det var ikke trygt. (drar ikke på butikken når den er fullstappa med folk) Blir spennende å se etter påske hvor mye det blir 😀 Og tenk da er påskemarsipanen på halv pris også 😀 Jeg er heldig 😀 Tusen takk og ha en fin kveld og sov godt du Helge 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg