Jeg hadde ikke trodd det om noen hadde fortalt meg det! (men jeg har billedbevis)

Hei på dere, her driver det å skjer noe muffins

Du ser kanskje ikke noe rart med dette bilde? (foruten verdens største blomsterpotte)

Men det er her det uforklarelige er:

Jeg lagde denne og så lå den i en uke eller 2 før jeg fikk satt den opp. Før jeg satte den opp brant jeg nederste delen av hver

stamme sånn at portalen ikke skal råtne og nå tror jeg hele stokken har begynt å sette røtter!! Det kommer blader ut minst 4 steder på stammen:

Her ser du det som stikker opp av jorda. Du kan se at jeg har brent alt som er under jorden på stammen:

Hvordan er det mulig? Håper noen har en forklaring for det har ikke jeg.

 

Nok om det for det får den ene hjernecella til å gå amok

Over til smoothie. Vi lager deilig drikke hver dag til frokost. Går bare ut i hagen og plukker litt digg:

Tror dette blir året vi greier å spise opp rabarbraen, eh drikke

Jeg er sånn yberspent på om det er de digre jordbærene jeg planta for en dullion år siden som kommer her:

Det blir digg uansett 🙂 Jeg tror det er de store og ikke markjordbær 🙂

I dag fikk jeg lakkert minihuset 3-4 ganger så i morgen tror jeg det er på tide å sette det opp på plassen sin, det blir stas 😀

Har lagt lysene til ladding :

Har skikkelig tegelpipe:

Det er så koselig med et minihus på tomta som står og lyser når mørket kommer snikende på silketøfler <3

Nå må jeg løpe, skal nemlig jobbe litt med neste stjernetegn og det er også GØY

Tror du det er noe muffins med den stammen? Har du opplevd at en tørka, brent stamme begynner og lage nye blader og greiner? Jeg hadde i alle fall ikke trodd på det om noen hadde fortalt meg det, godt jeg har billedbevis. Gitaristen synes det der er skikkelig merkelig han også.

 

CU og takk for besøket <3

5 kommentarer
    1. dette var merkelig ja ,hadde det vært et ferskt tre så hvet jeg att det vokser friske skudd ,men tiden vil no vise da om det skjer noe mer på portalen :=) og minihuset ditt ble skikkelig fint

    2. Hm 🤔 Det var merkelig at det har kommet nytt liv på den stammen, men ikke vet jeg hvor dessverre. Heldig du som har rabarbra i hagen, for det har vært dårlig med det i butikkene hittil. Så bare noen få stilker på OBS Lillestrøm i dag. Ha en fortsatt fin torsdag 🥰

    3. Naturen er rar og mye som kan gro. Ugress og blomster kan f.eks vokse i sprekker i asfalten og betong. Men merkelig det der. Det er sommer tenkte jeg da jeg så en katt løpe gjennom hagen til mine foreldre mens jeg jobba med gressklipper. Katten løp inn i mot kratt like ved Lierelva. Mye liv og gode saker i hagen din skjønner jeg. Søtt med slike bilder. Ha en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg