Jeg ble så inspirert av denne videoen

Hei på dere 🙂

 

Håper søndagen har vært bra <3

Her høljeregna det i dag så jeg sto opp, kikket ut og hoppa rett tilbake i loppekassen.

Beste som finnes nesten, å ligge og slumre mens det regner ute. Hadde vinduet åpent sånn at vinden og regnet vugget meg tilbake i søvn.

 

Våkna ikke før i 3-4 tiden, ny rekordsoving. Tipper det skal bli vanskelig å sovne i natt hahaha

Da jeg våkna gjorde jeg ingenting, bare surfa på nett og så lagde jeg en dårlig middag og det var litt bra for etter det bestemte englebassen og meg å bestille mat på nett, så nå har vi satt opp ukens middager og de blir levert i morgen på døra, digg.

 

Her er menyen for noen dager denne uka:

 

  • Finnebiff med saus lagd fra bunnen, smørdampa gulrøtter og potet
  • Pytt i panne (lager en langpanne så varer det i 2 dager
  • bakt potet med bacon og urtesmør og mais
  • pizza fra skrætch

 

Jeg kom over noe om at det man øver på blir man bedre til.

For eksempel øver man på å være negativ, finner man negative ting i alt, men du…

den gode nyheten er: Øver man på å være glad, blir man skjitflink til å være glad, tenk noe så genialt bra 😀

 

Jeg satte meg rett ned og tegna litt siden jeg er glad og siden glede smitter lett over på tegningen

Synes du det smittet? :

 

 

Siden jeg har late-seg og sove-søndag hadde jeg ikke tenkt å gjøre noen ting men så kom jeg over denne videoen og vipps var jeg helt nødt til å rydde en kjøgkenskuff:

 

Ingen skal komme her å si at ikke jeg er lett påvirkelig hahaha

 

Brukte noen bokser jeg hadde til å ha ting i, man tager hva man haver

Glemte å ta bilde før jeg tømte skuffa og det var nok likegreit for fikk den nesten ikke opp. Her er en liten del av det som var oppi:

Tenk at en skuff man nesten ikke får opp kan bli så ryddig:

Well det var min dag, har du hatt en fin sløvesøndag ? Tusen takk for besøket <3

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg