I morgen får jeg vite svaret og jeg er så spent!

Hellige jul, bare sier det

Kjære dagbok

Hvordan er det mulig og skulle på 2 dager spa og så glemme badedrakten?!

Kom på det på vei til Oslo S

Det er liksom litt for seint.

Finnes ikke en eneste butikk med badetøy på Oslo S på søndager om du lurer,

juletrær derimot har dem

Det passet jo ganske dårlig å skulle på badeferie og så glemme det

viktigste og det som var værre var at vi skulle rett i boblebad og basseng så snart vi kom frem.

Englebassen mente jeg bare kunne låne en shorts hos den største

englebassen eller bade i trusa, og det var jo lurt foruten at jeg hadde bare

en bh med og den hadde jeg på..

Det hadde vært ille og gått i bassenget med eneste bh’en og tigertruse, bare nevner det

Rett før toget skulle gå videre fant jeg en sort topp og en truse som hørte til, flaks 😀

 

På toget er det litt kjedelig så jeg sovna. Dessuten er det litt kaldt på toget så de burde ha dyner.

Det er lurt å ta med noe munngodt for det kan fort kjennes lenge om man ikke har noe å tygge på.

Siden jeg sovna gikk det fort 🙂 Englebassen og meg lagde seng i setene, lurt 🙂

Vi skulle feire bursdag også så vi tok inn på et superfint rom. Her er senga:

Tv på soverommet og en utrolig utsikt

Her er en av de 2 stuene på hotellrommet vi hadde:

Jeg mediterte der første dagen, du vet Wim Hof og pusting, funka dunderkrutt

Her er et bord man kan gjør forskjellig på, spise eller tegne eller hva man vil:

Videre bortover kan man sitte litt høyt med utsikt over byen, og så var det en liten stue til:

Vi shoppa litt på mandag og så dro vi på besøk:

Fikk litt sånn Harry Potter følelse

 

De hadde pynta i gatene og ved hotellet, digg men nix julestemningsnø

Etter det spiste vi

Jeg spiste ingen av disse tingene siden jeg var så sulten at jeg glemte å ta bilder

Tror ikke jeg har hatt så stor kul på magen på evigheter.

Vi hadde en helkveld på byen et liten gjeng, supenais 😀 Ikke noe er som å være med de beste folkene <3 <3 <3

på kvelden dro vi ut og prøvde Bynes beste kaker også

To fornøyde kakespisere:

  

Min kake:

Ikke mine kaker:

Vi var I spa 2 dager på rad i sikkert 3 timer hver gang (tok ikke tiden så jeg er ikke sikker men jeg en ennå skrukkete på fingrene:

Glemte såklart å ta med mobilen inn på spaet men her er bilder fra sist vi var der:

Eneste forskjellen er at jeg har bikini på der mens nå hadde jeg bare

en topp med truse, fravær av midje er fortsatt like aktuelt om du lurer.

 

Skjønner ikke at det skal være så alt for mye å spørre om liksom…litt midje til jul

 

Oi glemte nesten å si at vi nesten forsov oss til frokosten første dagen, våkna 30 minutter før den stengte.

Kan ikke huske å ha stressa så mye for å finne klærne så jeg tok på det jeg fant, siden jeg ikke fant lysbryteren på hotellrommet på de to dagene var det ganske mørkt. Rakk akkurat vafler til frokost begge dagene. Tror jeg skal begynne med hotell for jeg liker det ekstra godt 😀

 

Well well da vi kom hjem hadde gitaristen bakt kake, sjekk DEN kaka:

Først pizza og så ny kul på magen!

Den smakte himmelsk! Marsipankake med romkrem, blåbær, jordbær, melon og banan NAM

Har akkurat ansatt gitaristen som fast baker nå 😀

 

Nå er vi hjemme igjen, sliten men glad inne i kropp og sjel <3

Og tusen takk for turen og masse grattis med Dagen fineste englebassen <3 <3 <3 <3 <3

I morgen er det sykehus og jeg er superspent på om blodprøvene mine er

forskjellige etter at jeg begynte med Wim Hof-pustinga. Det hadde jo vært fantastisk!

 

Well well I morgen får jeg vite det

Og så er det julemarked i helga, gleeeder meg 😀

 

Nå er det loppekassen i alle fall

 

Nattinatt <3

8 kommentarer
    1. For en flott tur, og for en herlig velkomst da Englebassen og Englbassmora kom hjem. Den kaka tok jo kaka blant alle kakene. Bakt med kjærlighet og lengsel, ikke sant? Bra du fikk tak i badeklær. Sånne smale midler er vel ikke så lette å kombinere med veldig mye kakespising. Synd i grunnen, for jeg kunne også godt ha tenkt meg begge deler. Lykke til med prøvene i morra!💕

    2. Er det julemarked nå til helga??? 🙂 Jeg må få tatt en tur 🙂 Så deilig med tur, veldig imponerende rom 🙂 Klemmersøsklemmen <3

    3. Du verden du verden Gratulere med Dagen. Slik luksus lever man lenge på. Spa er deilig og god mat hører med. De røde hattene der kledde dere veldig godt. Håper resten av uka blir like bra for dere. Ha en fin dag.

    4. Herlig å komme seg bort og gjøre noe annet 🙂 Overnatte på hotell og spise god mat i godt lag og komme hjemm til marsipankake 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg