I dag startet det, 1. dag av resten av mitt liv

Kjære dagbok

Er det sånn at man kan plusse og trekke i fra hvor sunn man er?

Hvis vi stikker fingeren i jorden og setter selvinnsikten på opp mot 100 % så er jeg vel litt over middels usunn eller litt under middels sunn.

Om man for eksempel er skikkelig usunn og så jogger er det sånn at man bare er normal da? (ikke at jeg jogger altså, tror det må en tauebil fra NAF for å få meg i mer bevegelse enn jeg må)

Det har skjedd sånn skikkelig mye her de siste dagene. Ble rapportert inn på Facebook så jeg får ikke poste noe noensteder, ikke på mine egne sider engang. Snakk om å ha giweaway og så er man bannet!

Er ikke helt sikker på hva jeg har gjort, men noe er det garantert kjenner jeg meg rett.

Spurte gitaristen også såklart men han kom ikke på en god grunn til å banne meg og det er jo rart for han kjenner meg

 

Well, well fikk plutselig mye tid til overs når jeg ikke får posta blogg og heller ikke posta noe på Facebook, skikkelig mye tid. Man må trekke frem de positive aspekter eller hva det heter.

 

Jeg har vært på YouTube og der fant jeg en fyr som kan sitte i isvann i 2 timer uten at hudtemeraturen hans endrer seg! Det er dokumentert og greier. Og her kommer det spennende, han mener vi kan resette kroppen, altså bli frisk som en spretten laks av litt kulde og pusteøvelser.

“Never get sick again” Akkurat det passer meg prefekt for jeg tror jeg får alt som er å få av sykdommer.

En kald dusj hver dag og så 30 slike pusteøvelser er det som skal til.

Startet nå med en kald dusj og etter det gikk jeg ut for å meditere og puste, tenkte jeg skal prøve å meditere ute i bare tanktoppen hele vinteren (ingen skal si jeg ikke har pågangsmot, hvor lenge jeg gjør det er derimot uvisst)

Så med vått hår etter en kald dusj gikk jeg ut og satte meg på et håndkle i 3 grader og pøsregn og mediterte:

Kunne nesten ikke vært mer uheldig med været men så kom jeg til å tenke på snø og – 20 grader og da kjentes det ikke så aller værst likevel..

Etter det følte jeg meg fantastisk bra

Her er link til han fyren foresten hvis du også vil føle deg fantastisk bra, tror jeg elsker youtube, livet mitt blir bare bedre og bedre med den kanalen, myyye bedre enn Facebook:

https://www.youtube.com/watch?v=mxCGDFlH1_k

Ellers strikker jeg en fri fantasigenser og har kommet ganske langt (det kommer bilde så det er bare å følge med) Er kommet nesten til halsen og skjønner ikke en skjit.

Og så er vi i låtskriving så det holder og utenfor står en fullstappa tilhenger med skrot som skal til gjenbruk og i søpla og jammen går det fremover med ryddinga her.

 

Nå skal jeg finne ut når på dagen “the Golden hour” er, vet du foresten når det er?

Skal nemlig ta bilde av en gammel sko ute til et nytt bilde jeg har så lyst å lage 😀

Og så sender jeg største klæmmen til verdens fineste søs <3 <3 <3

 

Jeg får ikke delt dette innlegget siden jeg er bannet men du må gjerne dele det (ikke at jeg tror så mange gjør det men greit å si i fra)

 

Well well, CU nå skal jeg fortsette med dagen, hva skal du? <3

 

 

10 kommentarer
    1. Hva i alle dager? Er det noen som er misunnelig på din suksess som har blokkert eller? Merkelig. Håper det fikser seg. Men på blogg.no er du synlig, for der fant jeg deg lett.
      Litt av et opplegg å sitte i isvann. Nei takk, jeg liker ikke å fryse. Her regner det i dag og jeg holder meg inne. Men det kan hende jeg setter på meg regndress og går en tur etterpå. Lykke til med innpass igjen, øving på sang, strikking og kos. Klem fra meg 🙂

      1. Heeei 😀 Nei aner ikke, men blir masse mer tid til å male og drive med kreative ting så det er ikke så ille egentlig alt tatt i betraktning, men får ikke postet bloggen videre og fb er jeg skikkelig vekk liksom. Får lov å trykke liker noen steder og that’s it. Jeg fryser også lett og hater kulde men tror dette har noe for seg. (alt må jo sjekkes) Kald dusj er tingen 🙂 Goood tur fine deg og tusen takk og sist men ikke minst, stooor klæm <3

    2. Hjelpe meg da, Facebook er visst på hugget 🙁 Unødvendig mye som skal fortrenges og forbannes og alt sånt. Leit det. Kan tipse om mewe.com. De er visst ikke så strenge der. Og der finnes også gruppa Bloggblokka. Jeg er medlem der, og så bruker jeg den litt sånn på og av. Den er grei for å variere litt. Og mewe er visst ikke så strenge på ting og tang heller sies det. Det blir en slags erstatning for Facebook. Anbefales selv om det ikke er så himmla mange medlemmer der enda.
      Tøff du som “isbader” i regnet. Jammen er det guts i deg. Jeg har mål om å sitte ute hver morgen på terrassen, men jeg sitter jo under tak tross alt 🙂 Håper å klare å gjennomføre hele vinteren 🙂
      Masse lykke til med nye bilder og prosjekter. Du er god altså ♥ Klem ♥

      1. Heei Eva <3 Nei fikk beskjed om at en person har rapportert meg inn men ikke for hva. Sjekker ut mere, tusen takk for tips 😀 Hahaha små herlig, både du og jeg sitter litt ute hver dag nå fremover, digg 🙂 Jeg håper også på å gjennomføre vinteren men det blir litt kaldt i tanktopp, men han fyren der har jammen noe for seg. Han og 15 andre fikk en sprøyte med bakterier hvor man blir skikkelig syk med feber og skjit og ingen av dem ble syke, legene skjønner nix, det har med å resette kroppen visstnok. Veldig spennende med nye ting man lærer og å prøve. Funker det ikke er det jo en morsom erfaring og funker det, oh bættre som vi sier i nord, da snakker vi saftsuse. Tusen, tusen takk og gooood helg og stor god klæm til deg fineste <3

    3. De må da kunne svare deg på hvorfor du er stengt ute?? Har du ikke rett til å få vite det? Merkelig! Men du sees nå inne på Blogg.no i hvert fall. Koselig å lese innleggene dine. God helg!

      1. Nix, om jeg rapporterer inn en person på Facebook, blir denne personen utestengt, selv om personen ikke har gjort noe utenfor reglene. Var en jente som ble utestengt hele tiden fordi et annet menneske ikke likte profilbildene hun la ut. Hun var jo såklart fortvilet men ingenting nyttet. MEN jeg har funnet en måte man kan finne ut hvem som rapporterer inn og det er ikke så vanskelig. Tusen takk og riktig så god helg og stor god klæm såklart siden jeg er over middels glad i å gi klemmer <3

    4. HÆ.. håper det med FB ordner seg..har noen virkelig noe i mot det du deler der.. utrolig i så fall.. ! Middels sunn er jo ikke så verst da.. Fredagsklem <3

      1. Tydeligvis en person, hvem det kan være aner jeg ikke. FB ordner seg i morgen tror jeg etter 10-12 dager utestengelse. Kan ikke skjønne at jeg har gjort noe som kunne støtt noen og ikke skjønner noen andre det heller. Life is Life, kom noe godt ut av det da og har virkelig kos meg med andre ting 🙂 Hahaha ja ikke sant. Veldig spent på om metoden til han fyren virker. Masse leger og professorer som har forsket på metoden hans og ikke skjønner noen ting. Tror dette kan ha noe for seg, men det vil jo vise seg 🙂 Stooor god klæm til verdens beste annebe <3

    5. krysser fingrane for att du kommer inn i varmen igjen,må være misunnelse på din sukse som har gjort att du er utestengt,krysser fingrane for att det snart er åpnet for deg igjen ,fin genser da :=) gleder meg til å se den ferdig

      1. Kommer inn i morgen tror jeg. Aner ikke hvorfor eller hvem, shit happens men jeg har fått brukt tiden på en annen måte og det er gull 🙂 Så aldri så galt at det ikke er godt for noe <3 Tusen takk, tror den halsen blir alternativ hahaha <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg