I dag kom englebassen hjem <3

og gjett jeg gleda meg til å vise henne alt det jeg har rydda og vaska i helga, kunne nesten ikke vente.

 

Har holdt på i hele dag også

“Har du flytta på rotet mamma?” spurte englebassen….

Flytta på rotet?!!

…….

Jeg ble litt furt såklart, heldigvis gikk det fort over og når jeg kikket meg litt rundt skjønte tilogmed jeg hva hun mente, er ikke født i går nemlig. Mens jeg har holdt på dypt konsentrert med rydding, organisering og kasting, sortering og vasking, så har det skjedd noe..

Hele huset ser ut som en unntakstilstand eller hva det heter og noen her er ikke så glad i at jeg tar bilder av rotet og legger ut på nett, heldigvis har jeg tegna det litt tidligere:

Hørte ikke noe om tegninger 🙂

 

Den gode nyheten herfra er at jeg er dønn ferdig med alle kjøkkenskapene! 😀

Den dårlige er at det ikke er synlig.

Kanskje kjøpe røntgenbriller til hele gjenget?

 

Helga har gått så fort.

Gitaristen har drevet med snøfreseren for det var noe feil med den og den måtte sveises og masse stuff mens jeg har drevet på med en skuff eller to og sunget litt og tygd småsjokokuler, og plutselig var alle skap og skuffer nyskrubbet i grønnsåpe og ryddige.

Life, bare nevner det <3

 

Neste prosjekt er badet tror jeg og det blir litt av en jobb men tror ikke det blir denne uka for denne uka som kommer er supertravel.

Og så har jeg noen bildeideer inne i hodet som jeg gjerne skulle fått ut men før det må jeg få unna de andre tingene.

 

Nå sitter vi og tygger ostetacosmørbrød og koser oss, beste jeg vet 😀

og godfølelsen av å være ferdig med garderoben og alle kjøkkenskapene er priceless

 

Pleier det å bli bomba når du driver og rydder? (si: ja)

Får du en sånn god følelse inne i deg når du har gitt vekk eller kasta de

tingene du ikke har bruk for men bare flytter rundt på? Det gjør nemlig jeg 😀

 

CU og takk for besøket <3

 

 

14 kommentarer
    1. Jeg bruker mange dager på rydding og vasking, akkurat pga det du sier der. Jeg begynner laaangt inni skuffer og skap, og da tar det jo tid 😀 Flink er du søs <3 klemmer

      1. Mornings søs 🙂 Oi det er kaldt ute i dag.
        Tror det er akkurat det at man gjør det så skikkelig altså at man tømmer alt ut som er problemet, men etterpå blir det jo superbra 😀 Ha en nydelig dag og kle godt på deg men du er vel ute alt? God klem <3

    2. Ja man får godfølelsen når man kan gi bort ting som har blitt flyttet på nok ganger 🙂 Godt å ha ryddige skap selv om bare DU ser det 😀

      klem

      1. Jaaa enig 😀 Rart vi liksom fyller opp så mye. Det kjennes så godt når man kjøper og så kjennes det ikke så godt når man ikke får opp skuffen for at et lokk har kilt seg. Skuffene er så bra nå og jeg er superfornøyd, tror jeg skal sette opp noen skuffer sånn at folket ser hvor fint det er når de må gå forbi 😀 Lurt. Ha en nydelig dag og stor god klæm Mette <3

    3. Det er jammen herlig med en god opprydning. Og selv om det ikke synes for alle, så vet du det jo selv 🙂
      Det er vel noe som heter at alt må bli verre før det kan bli bedre 😉
      Jeg er i gang her i huset også…rydde klær, og ting og tang. Gir noe bort til veldedig loppemarked. Litt greit å få en godfølelse med det også 🙂
      Nyt den nye uken ♥ Klemmer ♥

      1. Enig 😀 Vises ikke så mye det inni skuffene men det er akkurat som jeg rydda opp inni bollen samtidig, merkelig 🙂 Holdt akkurat nå på å legge sammen tøy men så har det kommet tidenes edderkopp på badet så jeg får ingen kluter, truser, sokker og sånn inn der nå, hele kroppen streiker og vil ikke inn der mer. Er du også i gang altså? Så digg, det blir sååå bra 😀 Ikke mye slår godfølelsen, ryddig og kanskje litt grønnsåpelukt 🙂 Tuuusen takk og lykke til og kos deg med uka du også Eva <3 goooodklæmme 🙂

    4. Rydding må til men det tar tid. Når du er ferdig kan man glede seg til neste gang. Her hos meg er det alltid en strømpe eller sokk som savner kameraten sin. Ha en fin kveld.

      1. Du vet du, jeg har funnet en av de store sokketyvene her i huset, dynetrekkene. Gjett de har alltid sokker inni seg siden jeg vasker både sokker og dyner på 60 grader. Deilig når det er ryddig og bra, her begynner det virkelig å hjelpe 🙂 Ha en fin kveld 🙂

    5. Å ja da, det blir skikkelig rotete når jeg rydder – sånn i starten. Men så blir det bra etterpå. Akkurat nå har mannen kjørt et lass på fyllingen etter at vi ryddet litt i carporten, og vips så ble det bedre plass der. Det er en god følelse 🙂

      1. Du har helt rett, i dag ble kjøkkenet grisebra etter å ha hatt noen dagers nedetid men nå er det bra 🙂 Det er så bra med å få ting unna og det hjelper masse på humøret….etterpå når man er ferdig 🙂 God klæm <3

    6. jeg bruker å si att det blir alltid verre før det blir bedre,klart det blir noe rot når en rydder på dette viset,men det blir bedre til slutt bare en får ut av huset det en ikke skal ha lengre :=)

      1. Heldigvis at det ikke bare er her 🙂 Ja følelsen er bare helt nydelig <3 Nå er det bare resten igjen men først marked i helga på Friske, frodige, fantastiske, Frogn 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg