I 15 år! Det sier litt liksom.

Kjære dagbok

I dag kom den største englebassen plutselig hjem, himmelrike jeg liker slike ting 😀

Jeg sveiva i gang pizza siden jeg er ganske flink til det.

Gitaristen sa at vi aldri trenger kjøpe pizza ute mer for de var de beste han noen gang hadde smakt.

Alt lagd fra skrætsj med deig og rødvinspizzasavus og italiensk pølse og mozzarella, digg Vi spiste 3 og en halv pizza, så n er jeg mett!

 

Well well akkurat nå dro englebassene og gitaristen på butikken for å rekke Pepsimax ettersom det var helt tomt for det, så jeg ba om å få noe munngodt og du gjetter aldri hva som skjedde. Akkurat dratt så plutselig begynner en dings på stuebordet og snakke!

Det er en ringeklokke med kamera og i andre enden inne i bilen satt englebassene og så på meg i full HD på telefonene sine  mens de lurte på hva vi skal ha til middag i morgen, snakk om rare ting som kommer inn her.

Det er blitt så hightec her at jeg ikke har ord.

 

Neste elgen som går forbi kommer til å lyse opp som et nordnorsk juletre i mørketiden, bare gjett jeg har fått en ny hobby, kan tilogmed snakke med elgen fra sofakroken.

 

Det er jo skjedd endel her hjemme også såklart. Gutta jobber nonstop med å lage nye låter og det her blir grisetøft.

Jeg jobber masse vokal siden det er noe nytt jeg driver og lærer meg og det er neimen ikke lett men jeg skal få det til,

sier gitaristen.

 

Foruten det er det sånn helt bomba her, driver nemlig og maler masse og skal gjøre klart til utstilling.

7. mars klokken 12 sharp i Tofte. Velkommen <3

Jeg har jo ikke hatt så mange utstillinger så jeg vet ikke helt hvordan det er så jeg spurte og du vil ikke tro det, det kommer til å være kaker og vafler og kaffe og sjampis, eller jeg kunne ta med sjampis om jeg ville med og uten alkohol.

 

Nå er jeg ikke så vant med alkohol siden jeg ikke pleier å drikke det noe særlig, eller jeg fikk en flaske øl hos andre gitaristen vår og da sang jeg en hel time sånn at englebassen nesten lo seg ihjæl (tåler nemlig ikke alkohol noe nevneverdig)

Englebassene derimot har et sterkt ønske om å se steika på en snurr for det har de aldri gjort, tipper den utstillinga blir første gang i alle fall og kanskje siste hahah eller det kan jo hende jeg tar med sjampanjebrus, who knows 🙂

Velkommen skal du være <3 (håper det kommer noen, det hadde vært utrolig gøy) I alle fall så blir jeg der på lørdag den 7. mars

 

Nå skal jeg sjekke om elgen er her resten av natta <3

 

 

Good morgen, fikk ikke posta i går men nå skal jeg fortelle deg noe. I 15 år har vi slitt med nettet her uten å skjønne bæra som vi sier i nord. Jeg eier ikke teknisk innsikt og gitaristen er mest opptatt av gitarer og lyd men i dag du, jeg sitter ute og nettet er helt super, største englebassen fant nemlig ut at ruteren vår eller hva det er står vendt opp not naboen og ikke inn i huset! 15 år! Jeg sier ikke mer Englebassen bare snudde boksen og vipps, nett som er dunderkrutt!

I alle fall så sitter jeg ute i sola og englebassene inne og så ser de meg og snakker med meg gjennom ringeklokka, genialt hva?

Og når det er litt bevegelse så begynner den å ta opp, gjett jeg gleder meg til å se dyrelivet rett utenfor døra 😀

Har du sjekket din boks?

Hva tror du er best sjampanjebrus eller voksenbrus?

CU og takk for besøket <3

 

 

 

4 kommentarer
    1. Voksenbrus er best sammen med eventyrbrus for de som vil drømme. Pizza er godt men ikke så ofte jeg spiser det. Er i godt humør for tiden, dukker opp noen kroner på konto flere ganger i uka. Så nå vi jeg handle joggesko som er gode og lette. Under en sykkeltur i går fikk jeg skolissa rundt pedalen. Måtte stoppe og ta av meg den ene skoa mens bilene suste forbi. Var sikkert mage som tenkte sitt der jeg sto med en sko utenfor skoen stømpelesten og litt irritert. Men alt gikk fint jeg kom hjem. Det kom noen saftige gloser der og da. Så nye sko må jeg investere i snart. Hørte at Norge tok gull i kokke-OL, tror neppe det var pizza de skapte. Ha en vakker aften…

    2. Her er boksen i orden. Hr Frodith har orden på sånt 🙂 Skal du har utstilling i Tofte? Hvor i Tofte? Og er det lett å komme seg dit da, jeg vil jo gjerne være der 🙂 Så spennende med dingser i hus, her er det ikke mye dingser for tiden 😀

      1. Ja da er du heldig 🙂 Jeg har hatt nix nett ute på platten, eller måtte holde ene hånden opp i lufta og stå på en stol for å få inn vg liksom og videoer var bare å glemme men nå funker det dunder, kan tilogmed se film på do 😀 Jaaa 😀 Vet ikke tror det er i sentrum, skal finne det ut og så sier jeg det til deg med en gang 😀 Her er det alltid dingser i hus, alt nytt hightec liksom hahaha <3

    3. så spennende,tipper det blir en superfin utstilling,hadde kommet hadde jeg bodd nermere,desverre bor jeg altfor langt unna :=) ja ungdommen er skikkelig flinke med elektroniske dubeditter,det er dem jeg tyr til også når jeg ikke skjønner tingene selv :=)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg