Hvis du lurer på hvorfor jeg sitter her i bare bh’en

så er det fordi det er varmt!

Er ekte nordlending og vi tåler ikke særlig mye varme, sånn er det bare.

Foresten den ene føflekken til høyre i bildet skal jeg skjære vekk på mandag så du kan jo tro jeg driver og gruer meg.

 

Ellers har jeg farga disker med englebassen:

Det er superenkelt. Man har på barberskum og så har man på tøyfarge og bare lar det virke før man vasker det vekk. Ps: dårlige disker med dårlig plastikk setter ikke fargen seg så godt på men da kan man dekorere dem selv:

og klart å trå oppi en maurtue og jeg oppdaga det ikke før jeg hadde 400 illsinte maur på vei opp de bare leggene mine.

Gjett de beit eller. Englebassen trodde det var noe alvorlig som hadde skjedd, bare fordi jeg hylte så høyt, men 400 illsinte maur som biter er alvorlig!

Utenom det har jeg spist is

og har ikke gått ned et gram engang og denne varmen gjør det ikke akkurat bedre ettersom man må kjøle seg ned.

 

Og dere, det blir In August konsert i sommer i Oslo! Jeg gleeeeder meg 😀 og en ting til, snart kommer flunkende ny låt fra superbandet. Den er ikke for pyser, sier ikke mer 🙂

 

I morgen er det øving med gutta, og da blir det nok tatt noen bilder så da vi var på butikken for litt siden for å kjøpe mer is gikk jeg for en pakke økologiske gulrøtter (det gjorde ikke gitaristen, han gikk for to store bokser is)

Er ikke superfan av gulrøtter men fikk de ned, håper de virker til de bildene skal taes i morgen. Kryss labbene for det <3

 

Har du fjerna en føflekk og så gjorde det ikke vondt engang? (si: ja)

Tror du øre, nese, hals-legen jeg var hos forleden forslo at jeg burde slanke meg? (ja han gjorde faktisk det, jeg tuller ikke! Skal begynne å jogge, skal bare noe annet først..)

 

Well folkens håper dere får sove godt og har søte drømmer.

CU og takk for besøket <3

 

 

10 kommentarer
    1. Så hærlig med varme da…
      Jeg fjernet en føflekk for noen år siden, å kan ikke huske det gjorde spesielt vondt. Tror bare det svidde litt me det samme, ikke noe jeg fikk varige men av..

      1. Det er veldig varmt her rundt 30 så er for det meste inne 🙂 Oh så bra å høre, litt sviing skal jeg kanskje klare <3 Ha en riktig så god natt fine deg <3

    2. Har fjernet tre føflekker, og grudde meg noe sykt, men det gikk så fint atte! Litt ekkelt, spesielt den ene, for de måtte ta så mye rundt (kikka, og det var liksom en stor lang dinglete klump) – men vondt var det ikke!

    3. Hvilken dato og hvor er det konsert? Bada for første gang i dag og det var deilig. Det er varmt og tørt for tiden men slike perioder har vi hatt før. Må jo komme litt regn snart – til jubel for bonden ikke minst. Har kasta litt diskgolf i år men ikke så mye. Det er kø på den ene banen mens på den andre driver de og bygger noe mellom kurvene. Banen blir liksom litt amputert da. Er trøtt etter mye stress på jobben – og det mye kos med retur til uka fra alle skolene. Ha en fin kveld.

      1. Konserten er lørdag 19 august på Krøsset 🙂 Kom litt regn her i dag det var skikkelig digg. Oh så deilig med bad! Det er morsomst å spille diskgolf når det ikke er så mange at det blir kø. Vi er alltid mange som spiller så vi pleier lage kø (men er flinke å slippe folk forbi) Tusen takk og ha ei riktig så god natt 🙂

    4. Jeg er 100% Telemarking og er eller ikke spesielt begeistret for varmen, men BH’n har jeg kasta og heller tatt på meg ei tynn t-skjorte 😉. Jepps, jeg har prøvd å stå i ei maurtue jeg, men det var ikke frivillig altså. Hvor mange som satt å beit vet jeg ikke, men vondt som tusan var det nå i alle fall. Ønsker deg en fortsatt fin freddaskveld, klems 🤗

      1. T-skjorte er deilig, hoppa i en jeg også litt tidligere i dag 😀 Maurtuer er oppskrytte greier 😉 Tusen takk søte Vera og good natt og sov søtt <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg