Hvilken farge synes du minihuset skal ha?

Hei alle sammen

Regnet har stoppet og i dag var det overskyet og litt sol

Legger med et bilde fra når det regnet siden nordlendinger i nord liker å se at det er litt ruskevær her også 🙂

Neida jeg liker regn. Ikke mye er som å stå inne å plante litt i drivhuset mens det høres en fantastisk trommelyd på taket og

så har jeg jo utsikt rett til paddedammen:

I dag er det søndag og søndager skal man ikke bråke nevneverdig ute. Det er litt synd for jeg elsker kantklipperen.

Siden det er stilledag bestemte jeg meg for å legge meg på alle fire og røske opp ugress fra grøftekanten

Egentlige planen var å fortsette på minihuset som ble påbegynt i fjor sommer men jeg utsetter det stadig for det

er MYE jobb. Mens jeg lå på alle fire og luka kom det er par forbi og så begynte de å snakke.

Jeg liker alltid å snakke, masse så det passet bra 🙂

 

Så fortalte hun dama at hun pleide å gå forbi her hver dag og når hun hadde barnebarnet med pleide de alltid å stoppe og

se på minihuset jeg hadde oppe ved veien og så lurte hun på hvor det var blitt av. De syntes det var så koselig <3

 

Såklart måtte jeg fortelle at det ble ødelagt i fjor (noen rygget på det) MEN så sa jeg at jeg holder på med et nytt

Og gjett det ga meg full gass til å fortsette på minihuset. Fant frem alt jeg behøvde og så satte jeg i gang.

Tenk at folk kan bli glade av ting som man lager, DET gjør meg GLAD <3

Starta med å skjære opp panel og lister og så tok jeg meg en kaffipause (siden de er viktige)

Vinduer ble klippet til og listet for jeg skal såklart ha lys inni huset

Hvilken farge synes du huset skal ha?

Tok hele dagen, nesten. Siden englebassen har planer i morgen ble mandagstrenings forflytta til i dag. Joggetur først

og så styrketrening (måtte ta mange bilder siden jeg fikk dobbelthake, men til sist gikk det uten):

En vakker dag er denne strjærten en liten sprettrumpe, det er jeg nesten sikker på:

Neste som skal gjøres på minihuset er at et vindu skal skiftes, ikke helt fornøyd med glasset og så skal det få takstein 🙂

Husk å svare på hvilken farge, behøver litt hjelp 🙂

 

Nå må jeg løpe, skal bade siden jeg liker det godt over middels 🙂

CU og takk for besøket <3

 

7 kommentarer
    1. Er enig med Frodith. grønn gul og svart. Du er flink du, har selv vært aktiv i dag med både sykkeltur og skogstur. Nå venter drømmeland før en ny uke starter. Ha en fin kveld

    2. du er superflink med den treningen :=) og så koselig att minihuset ditt blir satt pris på ,jeg ville malt huset gult som solen ,det må være en farge som viser igjen ute og gult skinner som solen :=)

    3. God morgen 🙂
      Sp koselig tilbakemelding da – at de savner huset i veien der – og at du kaster deg rundt og vips lager et nytt koselig hus 😀 Du er rå! Og de fargene som er der er lekre de. Flerfarget hus! Nydelig og med den lyseblå muren 🙂
      Du er rå på trening også er jeg 😀
      God mandag!

    4. Og her fløy fingrene over tastaturet så raskt at jeg trodde jeg hadde slettet hele kommentare…. men ser den ligger til godkjenning – og at jeg tuklet det til mot slutten der jeg skulle sende en kleeeeem – så da kom den i et ekstra lite innlegg 😀
      klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg