Vær så grei og ikke si noe <3

Hei på dere.

Her går det ikke særlig bra.

Begynte dagen med å grue litt siden vi får en lydmann inn som skal høre på en øving

Lagde urtete til gitaristen og meg (siden jeg er snill for det meste) og så skjedde det såklart

så jeg har grua meg null resten av dagen.

Når det passa dårligst av alt så eter robotstøvsugeren en parykk inne på rommet mitt (hadde glemt å lukke døra såklart)

Den hadde ikke spist den litt opp heller, den hadde (såklart med min flax) gomla i seg hele skjiten!

Var bare en ting å gjøre, skru opp hele roboten.

Fyttiskjiten det er mange skruer!

Det tok sin tid ettersom jeg ikke er den mest tekniske og da jeg skulle skru den tilbake, fikk jeg en haug med deler til overs så det var bare å begynne på nytt.

Måtte gjette på de fleste delene hvor de skulle være. Ene skruen passa ikke så jeg vurderte å finne hammeren 🙂

 

Heldig, heldigvis skal den ikke starte før i morgen klokka 14 00 sharp. Noen som har lyst på besøk i den tiden eller? (gjerne overnatting siden noen kan være uggen i humøret litt lenge)

 

Vel vell nå er det øving med gjenget og en lydmann

Jammen bra gitaristen ikke leser bloggen min. Vennene hans derimot…kan dere være så greie og ikke si noe?

 

CU må løpe <3

6 kommentarer
    1. Litt glad at jeg ikke har sånn støvsuger i sånne tilfeller 😀 Her er det for mye “feller” 😀 Håper den er klar for jobb igjen i morgen igjen, hvis du fikk den sammen igjen sånn ganske greit i alle fall. Hi-hi 🙂

      1. Har rydda unna alle feller men så tok den turen innom musikkrommet mitt…det var der det gikk feil. Krysser begge labbene for at den starter, var endel mikkel å få alle delene inn igjen. Funker den så tror jeg at jeg skal ta meg en liten ekstrajobb som støvsugerreperjatør 😀

      1. Den fungerte, så nå tror jeg at jeg skal kanskje bli robotstøvsugerreperatør hahahaha Ja man må passe på hva som er på gulvene. Støvsugeren pleier å finne ut av det selv han tar et bilde og så står det under bildet hvor mange prosent han mener at han burde røre tingen eller ikke. Ledningene har han bestemt seg for at det er 90 % sikkert at han ikke bør røre hahaha

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg