Hurra det gikk supert hjem også :D

 

Hei på dere.

I dag skulle jeg kjøre hjem igjen.

Det gikk superfint og tilogmed skuldrene var helt slække selv om jeg fulgte nøye med på google maps.

Gikk helt på skinner helt til jeg begynte å nærme meg Oslo, for da ringte gitaristen. Akkurat da jeg skulle inn i en rundkjøring!

Kan love deg at jeg kjørt feil. Fikk jo ikke med meg hvor jeg skulle ut og det finner man i alle fall ikke ut når hele skjermen blir fylt med et bilde av gitaristen.

Klarte å finne et sted å ta en u-sving 🙂

Enda nærmere Oslo, gjett en gang hvem som ringer….igjen! Gitaristen

Snakk om skjit. Heldigvis begynte jeg å sjekke litt lengre frem på google maps sånn at jeg hadde pugge 2 neste tingene som skjedde så det gikk bra.

 

Litt før det ble jeg vinka av veien av politiet. Siden jeg har hørt at man kan få teoriprøve så fikk jeg fullstendig panikk

Klarte ikke å huske hva skiltene betydde enda jeg prøvde hardt. Til min flaks var det promillekontroll og den er jeg god på, ikke mange har så mye luft i lungene som meg, så jeg besto med glans 0.0 i promille

 

På en kafe jeg var innom hadde de slike:

Siden jeg liker å skravle, tok jeg et lite overblikk og sjekka om noen hadde slik kopp Lurt konsept <3

 

Men du, jeg har fått ny favorittfrokost

Kjøpte alle de hadde igjen i Gjøvik og så kjøpte jeg nesten alle på Vinterbro.

Havregrøt med sjokolade og banan, NAM:

En pakke blandet med ca 1 dl kokende vann. La det stå noen minutter, så ha oppi en hakket banan, en ts kjeks på boks og litt kanel Det er nynyydelig! Havregrøtposene koster 9 kroner stykk (på Normal):

Shoppa litt tørka urter enda jeg skal begynne å tørke litt selv snart også i den nye dehydrereren min:

Disse fra Normal smakte ikke særlig digg:

Da jeg kom hjem hadde boka jeg bestilte kommet. Har skikkelig troa på hun dama her:

Så nå satser jeg på å få lest hva hun sier og håper jeg blir tynn.

Foresten vekta til Englebassen kan måle muskelmasse og fett og alt. Testa den i tilfelle at den mente at jeg behøvde litt mer yoghurtis. Den mente at jeg IKKE behøvde mer is… Den sa at jeg hadde alt for mye flesk, alt for lite muskler! Eneste som var bra var at jeg hadde nok vann i kroppen. Skal ikke kjøpe en sånn vekt! (eller kanskje jeg burde?

 

Nå er det meldt skikkelig styggevær her så det er godt å være inne og i morgen er det øving med gutta 😀 Gleder meg <3

Sukkertoppen min:

Savner englebassene alt <3

Well jeg har overkommet gigaskrekken med å kjøre i Ring 3 i Oslo, det gikk så mye greiere enn jeg hadde trodd.

Kommer nok ikke til å bli noe vane å ligge å kjøre der men greit å utfordre seg selv litt.

 

Synes du jeg var flink? (si:ja)

Har du noe du har lyst til å tørre men ikke har tørt ennå?

(foresten hvordan bøyer man å tørre, tørr, tore, tort tørt?

 

CU nå er det nykverna kaffe på meg selv om det er natt <3

8 kommentarer

    1. Flink du ja. Bra du kom deg hjem tross rundkjøringer, ring 3 og 0 i promille. Bra at politiet er ute og sjekker både fart og andre ting. Nok av de som tråkker gassen og skremmer mange. Det regner ute i dag. Dagen blir inne tror jeg. Skal snart se siste del av Ekstase på nrk.no og finner nok noe mer og se på. Mat er viktig og det er bra med billig mat bare den smaker godt. Ha en fin dag.

    2. Skravlekopp!! Det er det mange som skulle hatt kanskje heheheh morsomt det 😀
      Du klarte det!
      Jeg bruker også pugge reiseruten om jeg skal stå for kjøringen – og tusen takk for google maps! Supert!

      1. Spennende med den koppen, man kjøper den og setter seg ved et bord og så kan folk se at man har lyst å skravle litt. Bra konsept. Hadde lyst å prøve men hadde litt for dårlig tid Google maps er så bra å ha, så lenge ikke gitaristen ringer rett før rundkjøringa. hahaha Stor god klæm <3

    3. JA, jeg syntes du er veldig flink jeg 🥰 Når jeg skal ut å kjøre på ukjente veier pleier jeg å studere reiseruta nøye dagen i forveien, for helt ærlig så er google map forstyrrende syntes jeg. Likte godt det der med Skravlekopp, for det kan blir riktig så spennende. Aldri prøvd den grøten før, men jeg lager meg havregrøt hver morgen altså 😉 Ønsker deg en super torsdag, klems 🤗

      1. <3 Tusen takk 😀 Det er lurt å se godt på reiseruta om man har husk, jeg glemmer alt med en gang hahaha Hadde vi hatt bedre tid så skulle vi prøvd den. Hadde vært morsomt å se om noen kom å skravlet litt 😀 Gitaristen pleier også ha havregrøt, men jeg har ikke syntes at havregrøt smaker noe digg…før denne Slurp- Tusen takk Har øvd med gutta og det var kjempekos. Ha en riktig så god natt Vera <3 klemme

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg