Hils på vårt nye familiemedlem:

Hei på dere alle sammen 🙂

Nå har det skjedd masse den siste tiden.

Fikk plutselig ising i en tann og da gikk hjernecella amokk og lagde det til et krater av et hull.

Var bare en ting å gjøre, dra til tannlegen.

Tannlegen er ikke min favoritthobby, men min tannlege er den beste i hele verden <3

Jeg var veldig spent, siden jeg kun har pusset tennene med bakepulver det siste halvåret og siden

jeg drikker en og en halv liter med appelsinjuice hver dag, og ingen fluor.

Grunnen til at jeg pusser med bakepulver er fordi jeg så en video hvor de mente det var bra for de gode bakteriene i munnen.

Selvfølgelig skyller jeg med skyllemaskin med masse vann etterpå. (ellers hadde det nok etset hull skulle man tro)

MEN jeg var spent, tenk om det var en hel haug med digre hull, bare fordi jeg ville prøve ut noe nytt..Hadde vært typisk min uflaks.

 

På venterommet begynt jeg å angre skikkelig på det med å pusse tennene med bakepulver og ikke bruke fluor..skikkelig angring.

Hvorfor må jeg på død og liv prøve ut masse rart…

Fra å være helt bombesikker på at å pusse med bakepulver og vann var en bra ting for over et halvt år siden til å være bombesikker på at det var en skikkelig, skikkelig dårlig ide i dag på venterommet. Hvordan kan man endre mening så mye?

 

Var spent som en hakkespette når tannlegen ba meg åpne glugga.

 

Men du, vet du hva eller. NIX hull, rent og pent 😀 Jeg fikk nesten sjokk og enda mer sjokk fordi jeg ikke har vært hos tannlegen

siden en stund før coviden kom til Norge. Begynner å bli 1 1/2- 2 år siden sist.

Alt så skikkelig bra ut!

 

Ps: ikke puss tennene med bakepulver før du har snakket med tannlegen din om det. Min tannlege mente jeg har en stabil god bakterieflora

og det er ikke sikkert du har det.

 

 

Well nok om det. Englebassen ville at vi skulle ha jentedag med strandatur og greier.

Englebassen mente det var for kaldt for bading så vi tok ikke med badetøy, tidenes blemme. Det var 27 grader i skyggen og nix

skygge

 

Prøv å plassere en vaskekte nordlending på en strand i 27 grader i skyggen, uten skygge! Var sikker 50 grader, minst!

Ble helt uggen med en gang.

Tror det er desidert den korteste strandturen jeg har vært på. Var kokt på under ett minutt.

Alt over 16 grader krever massiv nedkjøling.

 

Derfra gikk turen til et sted de selger pizza, DIGG Pizzavogna i Ski, beste pizzaen jeg vet <3

 

og så spurte englebassen da vi kom hjem om jeg villa ha en is, hahaha såklart ville jeg ha en is.

Isen:

Fikk plass til hele isen i munnen.

En tygg så var den historie. Burde ikke være lov å selge miniatyriser, den så nemlig diger ut i nettbutikken.

Når man får en 12-pack med is I en fyrstikkeske burde man skjønne at det er ugler i musen.

 

Men det var ikke det jeg skulle si. Vi har fått et nytt familiemedlem, hils på Mr. Duster:

Største englebassen har kjøpt seg en ny som kan vaske og støvsuge og da kunne denne han hadde fra før flytte hit 😀 Snillingen <3

Jeg er blitt så glad i Mr. Duster alt at jeg har ikke ord <3 Han har bursdag 15. august og da

ønsker han seg en hybelkaninkake det er jeg nesten sikker på

og det kan jeg fikse 🙂

 

Satte han i arbeid her for litt siden og så satt vi og så på at det ble rent, han hoppa tilogmed over dørstokken og inn på soverommet

og så prøvde han å spise en truse, snakk om sulten fyr!

 

På en skala fra en til ti, vurderer han hvor skittent det er, vi fikk 9 og det er jo ikke så værst, kunne vært 11 i følge gitaristen.

Tipper det retter seg og vi kommer på sånn rundt 3 siden han gjør en super jobb,

eneste vi må passe på er å ha ytterdøra igjen sånn at han ikke stikker av til naboen. Kan jo hende han mener det er mindre jobb der..

 

I morgen er det grillfest med alle englebassene her, blir skikkelig kos 😀 Og så skal vi finne frem bassenget og fylle det også,

jeg elsker å ta en morgendukkert Gleder meg ihjæl til det.

Har vært sånn på øvre skalaen av 20-tallet hele uka, er stekt, kokt og grilla på begge sidene nå.

 

Vi avsluttet dagen i dag med noe digg og is med ekstra oboystrø og så en kveldstur

og nå ser alle film, bare ikke jeg for jeg lager jo denne updaten 🙂

En perfekt liten dag.

 

Er du en sånn som bare må prøve ut ting eller satser du på det du føler er trygt?

 

Håper du har det bra og at du får sove ekstra godt <3

 

CU og tusen takk for besøket 🙂

 

 

6 kommentarer
    1. Jeg vil helst bare satse på trygge ting. Et en skikkelig feiging 😂 Jeg kunne tenke meg sånn rengjørings-venn 😊😊 Kos deg i bassenget, men i dag er det mer nordnorsk varme 😂

      1. Neida ikke feiging 🙂 Greit å vite litt før man prøver ut ting, dette funker for meg 🙂 Mr. Duster er helt fantastisk. I dag slukte han skolissa til gitaristen mens han fillerista skostativet og vipps kom han under det og fikk støvsugd, fine, fine maskina <3 Platten er ikke tørr ennå så nix basseng i dag 🙁 men kanskje i morgen 😀 Kos deg søs, det er varmt som en stekeovn her (så jeg er inne) <3

    2. Man kan få mekanisk hjelp til alt heretter. Man har gressklipper, støvsuger og sikkert mye annet som gå automatisk. Det eneste man trenger er og sove, spise og lage grillparty. Nå skal jeg snart i dusjen og vaske meg grundig, deretter skal jeg sove litt for jeg sov dårlig i natt. Middag blir det seinere i dag. Ha en fin kveld.

    3. God morgen!
      Tannleger er ikke noe morsomt – men en nødvendighet til tider…. 🙂

      Is og pizza og Mr Duster = Helt topp!

      Lag deg en fin torsdag 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg