Gjett en gang hvem som smitta meg

Oh du hellige jul jeg er sjuk Gitaristen smitta meg med manflu, den værste varianten av dem alle.

Hvem som smitta ham er dermot uavklart og under etterforskning.

 

Egentlig hadde jeg tenkt å steike vafler ute i dag i sommervær og kose meg med kanskje den siste sommerdagen

og så istedet ligger jeg her, typisk min flaks

Loke er også syk, staakars fineste voffsen min. Har gitt han noe som skal fikse magen og så Paracet forskrevet av Vetrinær såklart for det kan være veldig giftig/dødelig om man ikke gir riktig mengde. Så husk på å aldri gi dine egne smertestillende til hund! VIKTIG

 

Har sett 7 episoder av Emil i Lønneberget på YouTube, greit å ha noe oppløftende på humøret å se på mens manfluen herjer.

Er du syk? (håper ikke det)

Noen gode råd for å bli bra i en fei? alle gode råd taes mot med stor takk

og husk å skrive god bedring i kommentarfeltet, det hjelper nemlig kanskje ikke så mye på manfluen men derimot på humøret

og alle vet at et godt humør er bra å ha

 

CU og takk for sykebesøket <3

20 kommentarer
    1. God bedring. Hunder er i media om aldri før og endelig blir de satt i fokus. Håper alt blir bra for alle på 2 og 4 bein. Det ble laks til middag i dag men skal på kiwi nå etter melk, salat og en lefsebit. Ta det med ro, noen gamle tv-serier er grei medisin sammen med litt god drikke. Men søvn er en bra medisin. Ha en fin dag.

      1. Tusen takk Helge 🙂 Du får i deg omega og det er bra 🙂 Tusen takk for tips tror jeg kjører i gang en god serie med en gang. Ha en fin kveld Helge 🙂

    2. God bedring <3 Jeg er ikke syk bare veldig forkjølet og hoster som en bryggesjauer … Er på jobb med hostepiller og nesespray (så om en uke er kanskje alle ungene superforkjølet – NOT. Det er nok de som har smittet meg ). Håpet det går bra med Loke, for alle disse syke hundene vi hører om i media er ikke bra. God bedring til dere begge to! <3

      1. Tusen takk <3 Oi du også, starta her med hoste og så feber og vondt i musklene. Masse god bedring til deg også <3 Loke har spist litt nå men er skikkelig slapp, var en hard natt med spying og diare. Man blir jo skremt av hva som skjer med de firbente familiemedlemmene våre såklart, håper de finner det ut litt kjapt. Stooor god smitteværnsklæm fra meg og en voff fra Loke <3

    3. GOD BEDRING!!! Manflu er ikke til å spøke med. Jeg har bare en søt liten forkjølelse. Den er på retur, så alt er i grunnen bra! Klem!!🥰🥰🥰

    4. GOD BEDRING!!! Manflu er ikke til å spøke med. Jeg har bare en søt liten forkjølelse. Den er på retur, så alt er i grunnen bra! Klem!!🥰🥰🥰

      1. Så bra at du snart er helt tipptopp <3 Tusen takk 🙂 <3 I dag er i grunnen ikke mye så bra her men det er så godt å høre at det er bra hos deg, det hjelper 🙂 <3 I morgen blir nok en fiixiin dag <3 godsmittevernsklæmmer på vei 🙂

    5. Hei søs <3 Masse gode klemmer og gode bedringer 🙂 Jeg er ikke SYK, men jeg har fremdeles et vondt ribbein og sover ikke særlig på natta av en eller annen grunn. Men SJOKOLADE det spiser jeg 🙂 NÅ 🙂 Jeg nekter å bli sjuk igjen før langt over jul i alle fall 😀 Klemmer med energi <3

      1. Så bra å høre at du er frisk og nesten rask 🙂 Håper nattesøvnen din bedrer seg fort <3 Tusen takk <3 Sjokko er jo viktig fikk inn en sykeladning akkurat nå, en mlandelstang, en pose banansjokoladen og en stor firkløver, burde holde til i morgen tidlig 🙂 Goood plan, hiver meg på samme plan som det skal bare bli ferdig med manfluen. stor smitteværnsklæm <3

      1. Tusen takk og tusen takk for tips, tror jeg går og lager meg en kopp med sitron i kokende vann, har ikke ingefær så det må jeg få fatt i 🙂 Ligger mest under pleddet med to puter bak ryggen. Stooor god smitteværnsklæm <3

    6. God bedring❤🍭💐🌸🏵🌹🌺🌻🌼🌷⚘🍬🍰🎂🍦🍡☕både til deg og Loke og gitaristen!
      Man skal ikke kimse av manflu altså.

    7. Håper virkelig du er på bena igjen nå? God bedring uansett. Jepp, jeg har også vært syk. Ikke gøy i det hele tatt, når man er på vei til byen for å kose seg, og må gå hjem igjen, fordi man har diare!!!!!! Noe dritt. Men jeg klarte meg da etter en stund, ble bare fryktelig slapp. Nå er jeg frisk igjen heldigvis! Klem til deg 🙂

      1. Uff staaakars deg <3 Ikke noe gøy det der. Her hostes det som bare juling ennå men jeg har ikke feber mer. Tror jeg skal legge meg nå, det er rekordtidlig, gjelder å sove seg helt frisk 🙂 Goood klæm <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg