Frodith, jeg fant, jeg fant!

Hei på dere

Brå start på dagen men det gjør ikke så mye når man skal møte søs, Frodithsøs <3

Alltid superkos og så får vi skravla masse 😀

Sjekk den kaffen, vil bare klare å lage et slikt hjerte jeg også så jeg spurte om jeg kunne komme å lære det:

og det sa hun at jeg kunne og så sa hun at det hele ligger i håndleddet. Skal teste litt hjemme for ikke mye smaker så godt som en hjertekaffe <3 og så elsker jeg jo hjerter 😀

Timene bare flyr i godt selskap vi fikk shoppa litt men fant mest etter at Frodith dro hjem, kanskje fordi vi skravler mer enn å se på ting hahaha Lenge siden jeg har sett henne og da har vi begge lagret en haug som vi bare må fortelle, updates såklart 😀

Well her er hva jeg kjøpte:

En myk topp med hette til under 50 kroner, vet at den kommer til å bli favoritt:

En tank topp (og Beate om du leser dette så heter det tanktopp, jeg har ikke funnet på navnet hehe, selv om vi en stund trodde det begge to))

De er favoritter, det vet jeg. Har brukt opp en dullion av dem alt.

Men Frodith så etter litt tøffe sorte støvletter og da hun sa det kom jeg på at mine favorittstøvletter er skikkelig oppbrukte

og så fant jeg disse:

Skjitkule og så var de på 70 % rabatt! Betalte ca 500 for dem, et kupp og så kjøpte jeg hansker enda det er 25 grader i skyggen i dag.

Var innom Søstrene Grene også og der fant jeg et perfekt avlastningsbord når jeg maler, 50 kroner, snakk om grisekupp:

Bordet er i metall og en kant om man søler litt, genialt:

Synes ikke malingen der er så bra men noen farger til å leke litt med og pensler:

Det er digg med slike lørdager og snart kommer Frodith hit for å sjekke hagen og microbutikken min, gleder meg allerede 😀

Fine søs <3

Nå kommer gitaristen hjem for han har vært borte han også så nå tror jeg at jeg skal hjelpe til med noe.

CU og takk for besøket <3 Hvilken nydelig liten dag <3

 

8 kommentarer
    1. Veldig tøffe sko!! Sånne vil jo jeg ha også!! Hvor var de? Jeg vil heller ikke betale mer enn 500, ikke 2000 som de jeg så på 😀 Så mye fint du fikk tak i dag. Jeg gikk bare rett hjemover, og innom restauranten og kjøpte salat. Så god og mett i magen, og gleder meg allerede til å trene i morgen. Tenk det da!! Det var SÅÅÅÅ kos i dag. Og jeg ser ut som en indianer på bildet ditt 😀 Kommer snart på besøk! 🙂

      1. Rett innenfor døra på vendte hånd. Hadde kosta 2000,- Så flink du er med salat og alt 😀 Jeg kom hjem og så dro vi rett på besøk men nå skal jeg finne på noe digg å tygge på 🙂 Kooos deg på trening søs <3 Du er superfin på bildet <3 <3 <3 Jaaaa kom snart <3 <3 <3 klemme og takk for i dag 😀

    2. Var nettopp innom Frodith og så kaffekoppen med hjerte der også. Har prøvd et par ganger på lage hjerte, men ikke vet jeg hva det ble til slutt. Må nok øve mer så det ut som. Det var dama si det som har vært på shopping. Ble helt forelska i både bordet, men støvlene kunne jeg godt ha tenkt meg. Har noen tilsvarende, problemet er bare at det siver inn vann når det regner eller snør… Ha en superfinogkoselig søndag videre, klem 🤗

      1. Herlig, skal også øve litt på det hjertet for det smaker liksom bedre med det enn uten 🙂 Bordet er jo yberbra og til under 50 kroner! Det var på tilbud nå på Ski storsenter. Støvlene er yberkule men ikke sikker på at de er alverstøvler, kanskje mer sånn når man har lyst til å være litt røff i tørt vær 🙂 Tusen takk og håper du har hatt en nydelig liten dag fine Vera <3 klæm

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg