Fant akkurat ut hvorfor jeg har lagt litt på meg i sommer

De napolionskakene burde komme i en-pack!

Det sier seg selv at når man er over middels glad i kake så klarer man ikke stoppe med en!

 

Nok om det, i dag var vi på besøk og hjalp med å klippe en busk. Gitaristen klippa og jeg smakte på kaka

Denne kaka er bare nydelig 😀

Utsikten fra der jeg satt og spiste var sånn:

Kuletreet gitaristen har frisert 🙂

og masse småfugler under et epletre:

Og masse, masse koselig skravling og kaffeslurping 😀

Nydelig dag i dag <3 Og så har jeg sittet og øvd growling og høye toner

Glemte helt å si at bestevenninna mi har kjøpt seg valp! Hun sendte bilder og video mens de var og så på dem. Gjett en gang hvem som er så valpesyk at jeg ikke finner ord… Noen som har en cocker spaniel valp eller to som de ikke behøver så bare rop ut <3

 

Har du hatt en fin dag og minnet deg selv på at du er bra nok akkurat sånn du er?

 

Må løpe takk for besøket og velkommen igjen  <3

 

 

 

2 kommentarer
    1. hahaha ja kaker er jo syyyykt gode da! Napoleonskaker er gode – men mektige – og den andre hadde jeg glatt slukt mange stykker av på en to tre…. 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg