Etter en noget kjip dag kommer alltid en god, fin dag :) Gleder meg til i morgen

Kjære dagbok

 

I dag gikk det meste rett vest.

Noen dager er sånn.

Hadde klokka på ringing sånn klokka ti over ti, siden jeg prøver å komme ut av julerytmen og inn i en mer produktiv god rytme og da nytter det ikke å våkne klokka to.

 

Kan jo bare selv tenke deg hvor trøtt jeg har vært i dag med 4 timer for lite søvn.

Lagde nystekt grytebrød først og det ble skikkelig mislykka om jeg skal si det mildt

Aner ikke hva jeg har hatt oppi men i alle fall smakte det som jeg hadde bytta om på mengden med mel og salt,

fyttiskjiten, gikk ikke an å spise.

Etter det lagde jeg surmelkslapper-røre og glemte den på benken sånn at den nok var helseskadelig å spise så jeg måtte lage ny.

Og så kom englebassen og ville at vi skulle begynne å trene…så vi løp 3×20 sekunder og så trente vi styrke med utfall og stuff i 5-10 minutter til. Hadde så melkesyre at jeg nesten døde litt og så kjennes begge lårene ut som 2 tømmerstokker, stive tømmerstokker.

(gjenbruksbilde(sjeldent) ettersom englebassen lo sånn av meg at hun garantert ikke hadde klart å tatt bilde)

og så ble det iskald dusj:

 

Etter det igjen så oppdaget jeg at jeg hadde glemt å vaske oljemaling av penslene fra jeg holdt på i går på glitteragen og det tok jo mesteparten av dagen kan jeg love.

Siden dagen allerede var ødelagt begynte jeg å rydde og det behøvdes.

Nå har jeg snart 6 maskiner klær som skal brettes, blir dagen bedre nå så går jeg og legger meg, bare nevner det.

 

Nå skal jeg prøve å holde meg våken til klokka 9 i alle fall og så gleder jeg meg til i morgen

for etter en noe kjip dag kommer alltid en bra dag

Det gjør det nemlig alltid 🙂

Har du hatt en litt kjip dag?

Gleder du deg til i morgen?

 

CU mye å gjøre såklart <3

 

Du finner meg her:

Her finner du meg (er nesten på hele internett snart):

Nettbutikk: http://ladyaugustshop.com

facebook: https://www.facebook.com/ladyaugustsbutikk

Instagram: https://www.instagram.com/ladyaugust1

Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCeLX5nT1Z5UeUEV6sf9s5CQ

 

7 kommentarer
    1. Jeg har hatt en super dag faktisk. Og i går var heller ikke verst 😀 Jeg tror jeg er i flyt, oppoverflyt 🙂 Håper du får en bedre dag i morgen <3 Klemmer i vei <3

      1. 2 dager på rad? 😀 Ingenting er bedre enn 3 dager på rad så i morgen blir nok super! Gleder meg til i morgen, er trøtt som en sokk nå. Tusen takk og stor godklæm <3

    2. Bra med litt trening. Mye faller kanskje på plass for meg i morgen og resten av uka. Mange planer og tanker. Håper dagen din blir like sprek som i dag. Alt er trening – husk at når du spiser snop er det fin trening for musklene i munnen. Men det veit du sikkert. Nå skal jeg kose meg foran TV med en appelsin eller 2. Ha en fin kveld.

      1. Så bra å høre Helge 🙂 I morgen blir det nix trening, heldigvis 🙂 hahaha ja det har du helt rett i 😀 Kos deg med appelsiner og tv, tror jeg ser litt film før jeg sovner jeg også 🙂

    3. Ja, sånn er det som regel. En kip dag, og så får det liksom ikke blitt verre. Hurra for deg i morgen! Jeg sa jeg hadde blitt gammel idag da mannen spurte.Fy så sliten av å rydde vekk jul og alt annet. Men den som gir deg er ikke meg. Jeg har laget middag, deilig kålsuppe med kjøtt og annet, stekt en kilo svinekjøtt, vasket litt gulv, ryddet vekk ALL jula, hengt opp ny gardin i kjøkkenet,strøket litt og gått fem kilometer i vinden og mørket. Nå har jeg fortjent å se på Tid for hjem. Men jeg skal vel ikke fortelle hvordan dagen i går gikk. Jeg forteller ikke om glasset som ble knust, sukkerskåla som skulle fylles og alt gikk på utsiden, kokte kaffe uten kaffepulver, ødla en julekule ….. Ja, du skjønner tegninga. I dag ble derfor en mye bedre dag for meg! Klem 🙂

      1. Skjønner godt at du ble sliten for jammen har du gjort mye! Kos deg ekstra med tid for Hjem 🙂 <3 Det har du jammen meg fortjent. Åååh så godt å høre at det kommer en fin dag etter en kjip, nå gleder jeg meg enda mer til i morgen 🙂 Godklæme <3

    4. Du burde gjort som Frode Øverli, og laget tegneserie ut av krusedullene dine. Det kunne an.

      Hadde likt å lese de. Og tror du hadde fått mange fans. Men det kreves nok litt kreativitet å lage historiene/poengen. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg