Et Øyeblikk av Enkel Glede: Skravling, Kaffeslurping og gode Klemmer

En av de største gledene ved vennskap er evnen til å skravle i det uendelige. Å kunne dele tanker, drømmer, og dagens små hendelser er som å bygge et bro over avstanden mellom to sjeler. Gode samtaler som skaper harmoni og forståelse.

Dagen i dag har vært som et pust av frisk luft, en påminnelse om å sette pris på enkelheten og gleden som ligger i øyeblikket. Jeg sitter her, omfavnet av rolige øyeblikk, reflekterende over dagens små gleder som har fylt hjertet mitt med varme.

Morgenen begynte rolig, med store desembersnøflller dalene ned og gjorde landskapet til et vakkert førjulsmotiv. Det var en påminnelse om å verdsette det vakre i naturen, en gave som ofte går upåaktet hen i hverdagene. Jeg bestemte meg for å omfavne dagen med å være til stede sammen med min favoritt adoptivsøster Frodith <3

Det slo meg hvor viktig det er å nyte de enkle gledene i livet, som en god samtale over en kopp kaffe. I vår hektiske hverdag blir det ofte glemt hvor helende og berikende slike øyeblikk kan være. Kanskje er det i disse små stundene vi virkelig finner mening og glede.

Så her sitter jeg nå, takknemlig for dagen som har gått. En dag fylt med enkel glede, skravling og kaffeslurping, og ikke minst, kraften i en god klem eller 3. Jeg oppfordrer dere alle til å sette av tid til å nyte de små øyeblikkene, for det er ofte der vi finner den største gleden. Takk for en super dag søs <3

Jeg håper du også kan finne glede i enkle øyeblikk i livet ditt.

Ps: siden jeg prøvde å være mest mulig tilstede glemte jeg å ta bilder, derfor har jeg tyvlånt et av Frodith <3

CU må løpe <3 Takk for besøket 🙂

 

 

9 kommentarer
    1. Det er koselig å treffes over en kaffekopp og sitte en stund å skravle 🥰
      Her har det blitt lite med det de siste 14 dagene, ettersom Koronaen kom smygende inn i kroppen å ikke ville ut igjen med det første. Fredag var 1 dag hvor jeg våknet feberfri, men det henger fortsatt i kjenner jeg. Ønsker deg en fin adventssøndag, klems 🤗

    2. Fint at dere har det så kos sammen. Håper du har det bra med lye låter, julekaker og varm drikke. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg