Endelig, nå er den på plass :D

Kjære dagbok

 

Våkna til fullstappa sommer!

21 grader i skyggen, diger sol og ikke et lite vindpust engang.

Tok frokosten ute og så heiv jeg meg rundt og gravde hull til maisen, men før det solfaktor 50,

tar nemlig ingen sjanser

Gitaristen skal hjelpe meg med å lage et gjerde eller noe i morgen sånn at elgen ikke

tror det er drive-in 🙂 Tipper det blir bra 😀

 

Tror jeg har fått skikkelig muskler for med ett brakk spaden:

Og det er ikke så rart for jeg er skikkelig sliten, skikkelig. Har brukt alle kreftene jeg har nesten.

Kjennes som alle musklene er mørbanka.

Jeg elsker å være ute og holde på med noe og å plante litt mat er GØY

 

Englebassen mente vi burde plante et pølsetre og gitaristen mente et pengetre,

jeg derimot ville helst hatt en sjokokule-tre 😀

 

Englebassen var og hjalp meg med å lage hull til maisplantene og etter en stund sa hun: “skal vi ta en pause?”

og da sa jeg : “ja” og så spurte jeg om hun var lei og da sa hun: “nei”

 

I alle fall etter det var hun vekk, skikkelig vekk. Well well life

Man gjør det man har mest lyst til og vi er flinke med det 😀

 

Gitaristen lagde vafler et sekund over tolv i natt siden alt man spiser på natta gjelder ikke

om man driver og teller kalorier:

 

Vi pleier jo å ha nattpannekaker men nå ble det natt vafler med syltetøy, Digg

jeg elsker vafler.

 

Måtte bare ut nå og få opp den hengekøya. Er det en ting jeg har savnet så er det den

og denne fikk jeg i gave, den har tilogmed en liten lomme som man kan ha noe munngodt i:

Det var helt fantastisk å ligge i den og så er den rett ved siden av der jeg driver og planter

så jeg kan hold et øye med elg, rådyr, villsvin, gauper og jordrotter, lurt hva?

Når jeg ligger i den så er dette utsikten:

Man blir lykkelig av slikt <3

(meg med koronasveis. Kommer til å bli lys blond om det her fortsetter særlig lengre)

Kom foresten forsyninger i dag fra både Meny og Kolonial. Kjøpte masse deilig smoothie og noe munngodt

 

Kan kjenne at lykkelig fyller hver eneste celle i kroppen akkurat nå <3

 

Har du hatt en bra dag?

Har du hengekøye?

 

Tusen takk for besøket og velkommen igjen <3

 

10 kommentarer
    1. så deilig å lese kor du koser deg,vi fikk sommer vi også,men ikke rett så varmt som dere da,vi har frost om natten så er ikke varmt med en gang jeg våkner .
      Krysser fingrane for att jordrottene ikke spiser maisplantene dine da,ser att dei ikke er i pallekarmen :=) jeg tror min mann har 2 hengekøyer,men vi har aldrig prøvd dem :=)
      Jeg fiska en lyr og en sei i dag etter frokost,4 min å gå ned til sjøen ,og den middagen ble bare så utrolig god :=) etter det har jeg pottet om div grønnsaker i drivhuset,ryddet i blomsterpottene og i grønnsakshagen ,men så sa foten min stopp :=) trenger ikke ta alt på en dag

      1. Så bra at dere også fikk sommer <3 Her var det deilig helt fra i dag tidlig i dag men det er morgener som er kalde også Tok en råsjans med de maisene siden de kommer til å skygge for ene pallekarmen så det er bare å krysse fingrene, Hæ?! Hengekøye er så digg 😀 Snakk om naturmenneske som fisker middagen selv 🙂 Du er flittig du 😀 Jeg ønsker meg drivhus jeg også. Greit å høre litt på kroppen også, det åtte jeg også gjøre. Ha en fin kveld <3

    2. Et pengetre ville nok mange trengt i disse dager. Men man kan bare fantasere om det. Har kjørt litt rundt i byen i dag og fått ordna ymse ting. Hengekøye har jeg ikke men det er sikkert greit og sove i en slik en natta over i skogen. Mange gjør det og har sikkert hatt besøk av elg, rådyr og andre dyr. Frokost ute er kult men jeg tar den inne enn så lenge. Ha en fin kveld.

    3. Jeg har ikke hengekøye, men må visst få skjønner jeg. Søsters maser, og det er nok ikke lenge før DU begynner heller 😀 Jeg går aldri til frisøren, og det er jeg glad for nå. Ingen forskjell. Og farger håret hjemme. Jeg må jo se LITT vanlig ut på skjermen 😀 He-he Klemmer <3

      1. Hengekøye er digg 😀 Ikke jeg heller men har kun 1 pakke hårfarge igjen og den må jeg jo spare på 🙂 Tror begrepet vanlig holder på å endre seg litt hahaha Mye hjemmeklipping for tiden Gooodklæmme <3

    4. I dag ble det skikkelig deilig her og,men siden hagen mine r full av naboen sine dritt så får eg ikkje nyte den som eg vil – eg blir litt al av at eg føler meg på besøk hos megselv og paradis ikkje er så amazing some g følte det var da eg flyttet hit <3

    5. Niks, ingen hengekøye og ikke vil jeg ha det heller! Det ser så koselig ut, men jeg blir sjøsyk av sånt, dessverre. Koser meg med å sitte i stolen min helt stille og høre på insektene i hagen. Hos meg er det ikke så mye dyr inntil husene akkurat. Om vinteren ser vi spor etter rådyr og hare innimellom, men som regel holder de seg i skogen. Ganske artig at vi her en grevling som løper rundt i hagene våre om sommernatten og piggsvin. Kos deg videre. Klemsiklem:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg