En liten ide, kan fort bli til noe :)

Hei alle sammen 🙂

Aner ikke hvor mange som er innom siden statistikken min fordufta så fint om du kan si i fra eller gi et vink om du er innom 🙂

I dag hadde jeg nix planer og da hender det jeg kommer på noe og det gjorde jeg:

En skrumaskin og et tilhengerlass med rask kan fort bli noe nyttig

Demontering av rask tar desidert lengst tid

Likte ikke helt å stå å dusje rett på støypen så jeg bestemte meg for å lage en liten platting

Tenkte sirkelsaga sager rettest så jeg gikk for den. Heldigvis kom guttene for det bladet på den saga var noe av det sløveste

man kan finne, fikk hjelp med noen sider og så kappet jeg resten av med stikksaga

Måtte prøve dusjen og platten med en gang, superpigg:

Eneste som holdt på å gå galt var at ene englebassen hadde bestilt hjemlevering av noen disker til diskgolf og de kom i det jeg

var på vei inn!

Er ikke helt sikker på hvem som hadde fått mest sjokk meg eller han, men jeg holder en knapp på budet hahaha

 

Pleier du å lage ting av planker og ting du finner?

Likte du platten? (si:ja)

Nå må jeg løpe, har opptil flere englebasser her nå <3 CU og takk for besøket <3

 

 

12 kommentarer
    1. dette var jo en lur ide ,og fin ble den ,hadde likt best en liten platting jeg også fremfor å stå på betong :=) jeg er ikke flink med slike ting ,men jeg er jo gift med en ekte snekker så jeg overlater slike snekkerier til ham :=)

      1. Jeg liker gjenbruk av ting og disse plankene hadde gått rett på søpla og da syntes jeg det var fint å lage noe med dem heller 🙂 Tusen takk, dette er jo et superlett lite prosjekt 🙂 Ja stemmer du har jo snekker 😀

    2. Lurt med platting! Ble fin også 😊 IKKE dusje med bud på vei! 😂Når det gjelder statistikk: trenger ikke det, bare sjekke topplisten på morgenen der ser du hvilken plass du har, og antall sidevisninger siste døgn. Ser en gang, og så er du ferdig med det den dagen 😊

      1. Det kjennes mye bedre å stå på 🙂 Tusen takk <3 Går det altså, da tror jeg jeg begynner i bunnen og leiter meg oppover for er nok i bunnen et sted hahaha Stor god klæm <3

    3. Kjempelurt og en fin sak. Håper den ikke blir glatt men det går sikkert bra. Drar til Kalvøya og bader i dag. Må passe på nå men det enda er sol og varme. Været skifter fort. Blir enten skogstur eller discgolf siden i dag. Ha en fin dag.

    4. Jeg prøver å stikke innom en gang om dagen, men nå var det en stund siden… Har nesten ikke hatt ork til å blogge selv 🙈 Plattingen ble veldig fin, og helt klart mer behagelig å stå på enn på sementen. Jeg er flink til å finne løsninger, men ikke så god venn med boremaskin og andre elektriske verktøy, så da må jeg ofte ha hjelp. Ha en fortsatt fin tirsdag 🥰

      1. Sender over en energiklæm <3 Tusen takk fine du <3 Boremaskiner og sånn er ikke vanskelige, det vanskeligste er faktisk å begynne 🙂 Ha en super dag <3

    5. Hei, leser sjelden og aldri blogger, men ramlet innom her i dag. Kreativt! Er treet behandlet slik at du ikke risikerer flis?

      1. Velkommen ramlende inn her Åse 😀 <3 Såååå koselig <3 Holder på med et innlegg om det nå 🙂 Skal skrive grisefort så kommer det tjohei 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg