En liten dag og litt små planer

Våkna opp med migrene igjen, men det er heldigvis bedre nå og snart trening.

Pakkene er sendt og da er det ikke så mye å stresse med heller. Englebassenes er bestilt og på vei i posten, hvilken lykke 🙂

 

I går hadde vi en kanonbra øving med superbandet In August og neste uke kommer han som antagelig skal bli vår faste lydmann. Han kommer for å være med på en øving. Det blir gøy og skummelt på samme tid.

 

Etter et varmt bad med såpeskum bestemte jeg meg for å gå på vekta i dag, 66.6 kilo, jeg er tilbake i superform igjen! Feira med 2 varme lunsjkaker. Var så sulten at jeg ikke sjekka om de inneholder nitritt så det blir neste sjekk.

Men litt kos skal man ha

De var så gode at jeg kommer garantert til å gråte noen tårer om de også inneholder skiten.

Fant ut at svinesteik var uten og så handla jeg inn til å lage hjemmelagd eplemost så nå er jeg på vei til å finne noen alternativer.

Har tenkt å dra frem sofaen å vaske bak den og kanskje rydde litt men ikke i dag, kanskje en annen dag, det er jo enda noen dager til jul liksom og litt rot før gjør at kontrastene blir større og alle vet at jeg liker kontraster

Jeg er faktisk ekspert på å rydde 😉

I kalenderen fra englebassen får jeg så mye fint, gleder meg til hver dag <3 <3 <3

Og så er bitcoinen på vei til himmels, to the moon to the moon som gitaristen sier…eller er det vi som sier det? hehehe

 

Det har vært så kaldt de siste dagene og dundyna mi er ennå ikke kommet. Bestilte den 27 november så nå ventes det kan jeg love.

Har lagt en liten plan om å bake litt nærmere jul, sjakkruter og spikolars, mine favoritter 😀 Slurp

Håper dagene er gode <3

Masse hilsen Lady August

 

 

 

4 kommentarer
    1. Bra med en mann som kan dette med lyd. Hadde virkelig energi da jeg kom hjem for i løpet av en halv time hadde jeg både vaska opp 2 ganger, laget middag og dusja. Så nå har jeg sett litt på vg+ og kost meg med kakao – rett i koppen. Ligger etter med en serie så nå skal den tittes på. Burde har vært på kiwi med noe pant men er fornøyd med nesten 10 000 skritt i dag. I morgen er det torsdag og da skal jeg til mor som vanlig. Kos deg med smågodt og skumbad. Ha en fin dag.

    2. Det spørs hva slags smak du har. Men Makta er jo en fin serie ellers ligger det mye på vg+. Liker best serier som er basert på fakta dokumentarer og dens slags. Men det er sikkert laget masse fine serier om grupper f.eks AD/DC og mange andre.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg