Du vil ikke tro hva som skjedde nå

Nesten så jeg ikke tror det selv engang.

Du som har fulgt bloggen min en stund vet jo at det hender jeg har uflaks, men det som skjedde nå var ikke uflaks, det var flaks for en gangs skyld 😀

Den første bilen min var en svart diger Van, en sånn med automatgir, firehjulstrekk og så stor plass inni at jeg kunne putte en sofa inn der uten problemer. Jeg elsket den bilen

 

Lørdagshandleturene gikk som en lek, dro ut med tom bil kom hjem med full og aldri behøvde jeg å tenke på om det var plass til det jeg handla inne i bilen.

Kunne kjøpe vaskemaskin, kjøleskap, en kommode, stoler og et tonn med varer og nix problemos, fikk alt med hver gang…inntil gitaristen fant ut at det ble alt for dyrt å ha den bilen. Gledesdreperen…

 

Det var ikke at den var så dyr i seg selv mer at jeg fikk så mye med meg som var hovedproblemet…etter det ble det bare slike små biler, riktignok var den siste gul noe som hjalp litt på humøret men plass var det ikke til å shoppe.

 

MEN nå du, hold deg fast Plutselig begynner gitaristen og sier at vi må ha en varebil, en sånn firmabil nesten, en sånn til å frakte bilder og kopper og ladyaugust-stuff rundt omkring.

Mest geniale planen jeg har hørt på lenge 😀 så i dag vipps, ble det ny bil

og den gule er solgt. Det går ikke an å ha sånn flaks.

Kan nesten ikke vente med å prøve den

Det er plass til shitload med stuff inni den nemlig 😀 og den har fire gummihjul og greier

og så skal jeg få ryggekamera siden den nok for det meste kommer til å være så full at man ikke kan se noe i speilene. Her er den:

Fin hva? Har allerede planlagt shopping og loppis og bruktmarkeder og Ikeaturer, dette blir DIGG 😀

 

Får den på mandag så må vente litt ennå, men den som venter på noe godt 😀

 

Tror du at det er noen som kommer (etterhvert) til å angre bittelitt på bilkjøpet?

og det du….er ikke meg <3 <3 <3

Tror dette er starten på en veldig fin tid fremover, gleder meg ihjæl snart 😀

Tror du det? (si: ja)

 

CU <3

 

13 kommentarer
    1. Ha ha smart med litt større bil! Vi har hatt en sånn bitte-bitteliten Smart for 2 bil, og selv om den er mikroskopisk så hadde jeg ingen problemer med å handle 6 bærenett. Men tur til Ikea var helt umulig! Og det er viktig å kunne dra dit fra tid til annen. Grattis med ny bil! Og jeg tipper noen kanskje angrer litt ettersom bilen blir fylt opp 🙂

      1. Ja en bitteliten smart får man ikke mye inn i. Hatt en sånn minimini også den fikk man ikke med seg en pizza engang uten å åpne vinduet og det sier litt. 6 bærenett er jo litt mer enn vi fikk med. Kjøpte en firepac cola og måtte sitte med den på fanget så det gjorde jeg ikke igjen. Ikea, grøss, det er nesten like ille som å havne der på motorsykkel, funker ikke. Jaaaa Ikeaturer med masser av plass er viktig 😀 Tusen takk 😀 <3 Hahaha det tror jeg også, tror bare ikke det var helt gjennomtenkt 🙂 Ha en fiiin kveld <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg