Du vil ikke tro hva jeg nå har funnet på!

Kjære dagbok, for en avslutning på det gamle året!

Jeg vant!!

Det er ikke lov å være så heldig 😀

Meg som pleier å ha skikkelig uflaks, hadde griseflaks seint i går kveld 😀

 

Men over til begynnelsen.

Jeg satt og surfet litt på nett og tygde noe digg, og så oppdaget jeg plutselig en melding til meg som var skrevet for 2 uker siden.

Noen ville kjøpe videoen min, du vet kanskje den med da jeg snøbader og sånn? Her er den i alle fall:

De ville kjøpe den for hundrevis, kanskje tusenvis av dollar! Og det er ikke tull engang men videoen er min fortsatt, bare at jeg ikke kan selge den til andre også. ( nå har ikke jeg for vane å drive å selge videoer så det blir sikkert nix problem)

Videoene som blir plukket ut blir brukt av store aktører som NBC, BBC og sikkert den der National Neografics og mange flere

og sikkert noen små også men såklart beit jeg meg merke i de store først 😀 Størst er best, i alle fall når vi snakker om sjokoladeplater 😀

 

De skreiv at videoen var så utrolig fin og fantastisk og gleder seg til å jobbe med meg, lille meg!!

Måtte inn å se den videoen en gang til for å riktig skjønne hva de hadde fått øye på.

Kanskje det var den store trusa mamma sendte meg i fjor….well well man skal ikke dvele, det gjelder å hoppe i det med begge beina først så jeg gjorde det. Ingen skal si at ikke mamma har greie på gode truser 😀

Heldigvis hadde jeg ikke på den store trusa jeg kjøpte selv, det hadde blitt krise, utskjemt på nasjonal og global basis

Det er lov å ha litt flaks

 

meg som snøbader, siden jeg pleier å gjøre det:

 

Nå er det i alle fall gjort og jeg føler meg så heldig, visste at de youtubegreiene var gull. Kanskje er jeg den helt nye Steven Spielberg eller hva han heter 😀

Det er rart det der hvor fantastiske følelse det liksom lager inni en i gjerningsøyeblikket….men akkurat nå kom jeg på noe skikkelig dumt..skikkelig, skikkelig dumt.

Tenk om filmen blir brukt som reklame for hvalspekk.. eller en sånn reklame med å gå ned i vekt sånn på tv i hele verden… Gjett en gang hvem som må gå i dekning da eller, meg!

Tror jeg skal farge og klippe håret, tror du det hjelper? (si: ja)

Fyttiskjiten at jeg ikke kunne ha spist litt mindre småsnop før jeg tok opp den filmen…og kanskje trent bittelitt, alt hadde hjulpet det er jeg nesten bombesikker på.

Kan liksom se for meg hele kadaveret mens det kommer flyvende i sakte film over en 50 tommers skjerm i alles stuer..

det er bare å finne frem popcornet og gjøre seg klar. Håper ikke onkel Oskar setter kjeksen i halsen, best å informere den nærmeste slekta hva jeg har gjort skulle en tro.

 

Well well skal I alle fall sitte her under pleddet for det meste i 2020, hva skal du?

 

Tror du dette går bra eller dårlig? (si: bra!)

 

Godt nyttår foresten alle sammen, håper året ditt blir fullstappa av fine ting og så er det fint om du kan sende en liten trøsteklæm bare for sikkerhetsskyld 🙂 <3 CU

 

 

 

6 kommentarer
    1. Hva???Har du solgt den? Så festlig. Den filmen er jo så inspirerende og koselig. Jeg fikk bare tilbud om et ukeblad i dag jeg. Godt nytt år. Klem

      1. Jepp 😀 Eller den er min men de kan bruke den 🙂 Tusen takk! Oi så spennende, ukeblad! Kommer du på trykk? Riktig Godt Nyttår fine deg og stooooor god klæm <3

    2. Hvem var det som ville kjøpe videoen av deg? Dette kan bli moro og en god slutt på 2019 og fin start på 2020. Ikke hver dag man opplever slikt. Du har aner fra nord og tåler slike snøbad. Krysser alt av fingrer for deg i det nye året.
      Don`t worry – be happy. Godt nytt år.

    3. wohoooo så gøy 😀 gratulerer kjære deg <3 og tusen takk for Det Gamle Året <3 <3 klemmerier i bøttevis <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg