Du skal få en liten sniktitt av noe du ikke skulle få se.

Kjære dagbok

Jeg elsker lørdager, de er den aller fineste dagen i hele uka.

Om det er fordi det er den eneste dagen jeg har god samvittighet

når jeg spiser småsnop vet jeg ikke men de andre dagene

altså de andre seks har jeg for det meste dårlig samvittighet

selv om jeg ikke lar det påvirke valgene mine av hvilket

småsnop jeg spiser og mengde. (det er nemlig viktig å ikke være så lett påvirkelig)

 

Men det var ikke det jeg skulle si.

Tok den ansiktsbehandlingen hjemme i går som jeg fant på YouTube

og bestemte meg for å være inne i en uke til jeg ser ok ut igjen.

Passa supert at det kom besøk i går rett etter behandlingen

OG i dag tidlig føre Fugla våkna.  Life is life

 

Kunne skremt fanden på flatmark som vi sier i nord med utseendet mitt nå.

 

Det er som om hele verden motarbeider meg når jeg skal gjøre noe

så enkelt som å ta en ansiktsbehandling og så være inne i huset

uten folk sånn en ukes tid.

 

Gjett en gang hvem som var klar som et egg for shopping i dag eller:

Jeg sa jo at det ikke blir et eneste bilde av meg denne uka men du skal få en liten sniktitt så skjønner du hva jeg mener (prikkene går helt opp til hårfestet og da snakker vi ikke barten) :

Ble ikke noe shopping på meg i dag selv om det er favoritthobbyen nummer 1.

Well well, så ville gitaristen ha meg med på besøk….

Siden jeg er over middels glad i å sette skravlemaskina i gang og siden besøk ofte kan inneholde kake og er skjitkoselig, ble jeg med

Det var kake der 🙂

Og du glemte nesten helt å fortelle at i dag har jeg vært rørlegger!

Etter en iskald men forfriskende meditering ute var jeg klar for en dusj, gjett en gang

at vasken hadde funnet ut at den skulle begynne å lekke ut over hele gulvet!

Første innskytelse var å rope på hjelp (gitarister kan slike ting)

Men så kom jeg plutselig på at jeg kan jo bare fikse rørene selv, hvor vanskelig kan det egentlig være?

Well det ene røret var litt for kort og det var derfor det plutselig hadde hoppet av.

Var så enkelt som å ta litt spenntak med ene foten mens jeg skrudde

med begge hendene og vipps, tørt rør Følte meg så flink

Ikke mye slår følelsen av å være superflink <3

 

Vet det var kjempedumt å planlegge ansiktsbehandling oppi bollen når englebassen planla shopping oppi sin bolle, det blir liksom kræsj det, så tror vi må bli litt flinkere å legge frem planer sånn at ting går litt mer smooth fremover og det kan jo ikke være så vanskelig 🙂

 

Oi glemte nesten å fortelle deg noe viktig. Har bestemt meg for at ingen dager skal inneholde dårlig samvittighet for litt småsnop fremover, så fra nå av inneholder min uke følgende dager:

Funday

Funday

funday

funday

funday

lørdag

funday

og alle vet at en funday inneholder litt munngodt 😀

 

Fant tilogmed en hettegenser (halv pris på Europris) som det står nettopp det på,

de har den i sort også, kanskje jeg må ha en til siden jeg ikke kan gå i samme genseren hele uka:

Nå skal jeg male litt, synge litt, spise julemarsipan og glasset er fullstappa av julebrus,

what a fantastic day 😀

 

Har du tatt ansiktsbehandling og planlagt å være inne og så motarbeider hele verden deg?

Hvilken ukedag liker du best? (si: l ø r d a g)

 

CU <3

 

8 kommentarer
    1. den ansiktsbehandlingender såg no ikke bra ut,hva i alle dager er det du har gjort ? har tatt flere typer ansiktsbehandling jeg ,men aldrig sett sånn ut etterpå ,skjønner godt att du ikke ville på shopping :=)
      Jeg er fortsatt godtefri ,har holdt det hele dette året,men i dag lagde jeg masse små pikekyss,planen er å ha litt munngodt til jul eller advent :=)

      1. Well, jeg går litt hardere til verks. Med vondt skal vondt fordrives hahaha Ikke akkurat dagen for shopping nei 🙂 Så flink du er men du lagde du pikekyss i dag og så skal de vare helt til advent eller jul?! Det der går jo ikke det skjønner tilogmed jeg hahaha 🙂 Goood helg <3

    2. Oi, her er det mye forskjellig å svare på 😀
      De hudgreiene, veldig sikker på hva det er, for har kommet ei på nouw nå – oppdaga hu i dag – som har peil på det der. Høres interessant ut, og kanskje jeg prøver det en gang. Da må nok jeg også være inne ei uke 😉 😀 Og jeg bor aleine, så da må all mat handles inn for ei uke, og utskeielsene (ekstra viktig) hehe..
      Så bra du fant ut av rørproblemet! Kjempeflink :*
      Digger genser’n! Hm.. jeg liker best søndager. Eller mulig det blir fredager fra nå for jeg skal ri på fredager 😀
      Egentlig liker jeg best alle de dagene jeg har det veldig bra 😉
      Diger klem til deg, fine du <3

    3. Leste dette, men jeg skrev visst ikke noe! Håper ansiktet har igjentatt normal hud og at dagen er god! Ha en fin ny uke, med de siste dagene i oktober. Klem fra meg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg