Discgolf!! For en morsom måte å trene litt på :D

Hallo på dere

Vært hos legen, det gikk ikke helt etter planen.

Legen spurte om jeg ble anpusten når jeg trente og jeg svarte såklart nei

Akkurat i det jeg sa det så kom jeg på joggeturen på mandag:

Gidda ikkje rippe opp i det der så han får bare ha et bilde av en ybersprek steik 🙂 Dessuten er kondisen min stabil eller stabilt dårlig, har liksom ikke endra seg siste tiåret.

Har tatt masse blodprøver og så skal jeg tilbake om en uke, tipper han har noen svar da

Hvis ikke blir det masse undersøkelser  Satser på å bli helt Tipptopp på en uke, burde gå bra 🙂

 

Nok om det i dag har vi vært å spilla discgolf, fyttiskjiten det var GØY

Man kaster frisbee i en kurv men det er litt som golf for man må gå og kaste hele tiden.

Sjekk den konsentrerte stilen:

(jepp ønsker meg fortsatt midje til jul)

Vi fikk proffhjelp halvveis (tror det kan ha noe med stilen min å gjøre):

Dritkoselig <3

Vi ble myyyye bedre etter litt proffhjelp, faktisk så bra at vi tok igjen proffene i løypa

men da ble vi dirigert i en annen retning for vi hadde hoppa over endel nummer shit happens

 

Slik ser målene ut som man skal treffe, men det pleier være masse trær i veien og det er ikke lett

Gjett en gang hvem som traff blink på denne avstanden:

ser du den gule blinken og meg? Traff rett i målet!

Jeg ble så glad at jeg hylte høyt og så jublet proffene og gratulerte meg 😀

Det var så gøy at vi kjører ny runde i morgen, dessuten er det over 4000 skritt og man må klatre litt i berg og fiske den kastegreia opp av vann og elver om man kaster litt feil (og det hender jo;)) Nesodden har en av de bedre slike baner i Norge, skikkelig bra 😀 Anbefales

Nå skal jeg ladde opp til i morgen for da blir vi enda flere som skal spille, gitaristen er skjitgira og gleder seg også for han har ikke prøvd den ennå 🙂 I dag var vi 3 i morgen blir vi i alle fall 5 så konkurransen tilspisser seg 🙂

 

Har du spilt discgolf?

 

CU og tusen takk for besøket <3

 

 

4 kommentarer
    1. Det ser artig ut. Aldri prøvd det men det er en slik bane ikke så langt unna. Mulig jeg kjøper ei slikt plate eller hva de heter og prøver meg. Man er ute hele tiden og masse trim i likhet med vanlig golf. Ha en fin dag.

    2. Nei, jeg har ikke prøvd det enda jeg har vært på en sånn bane faktisk. Ser gøy ut da, men den gangen jeg var der var det ingen sånn frisbee der, det var ikke sesong. Håper legen din gir deg masse fine svar om en uke. Stå med med treningen, så får du nok midje til jul!!! Klem 🙂

    3. Jeg har aldri prøvd meg på Discogolf før, men det ser veldig gøy ut. Har kasta mye frisbee i mine yngre dager, men da bare fram og tilbake liksom. Krysser fingrene for at legen har svar til deg om en uke, og at det er noe som er lett å fikse, klem 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg