Det ordner seg alltid for snille piker

Reklame | Lady August

 

Kjære dagbok

Jeg spurte jo om noen ble med å rundvaske soverommet sitt, så kunne vi jo lagt ut skrytebilde etterpå siden vi var så flinke men neida, ingen som ble med på det. INGEN

Det sier jo litt.

Gitaristen ble drit opptatt med en gang jeg skulle starte han også.

Eneste som var interessert var Englebassen, skikkelig for snakker vi om å holde det rent og ryddig er hun super interessert  ettersom hun har et snev av støv på hjernen noe hun har arvet etter bestemor. (jeg arvet ikke så mye ettersom det genet hoppa over et ledd, typisk min uflaks)

Midt i veggvaskinga kom hun og lurte hun på om vi kunne gå i gang med hennes rom også, må bare si at jeg var ikke akkurat klar for det men grei som jeg er lovde jeg henne å hjelpe til en annen dag.

 

Gitaristen hjalp meg med å bære hele senga ut og alle de tunge tingene, for alt må ut når man vasker rundt og etterpå bar han alt inn igjen.

Sengetøyet skifta jeg ute og lot dynene få en velfortjent luftings i fresh luft og jeg må bare si det men jeg har sjeldent sovet så godt som i natt. Hele rommet dufter grønnsåpe og fresht, DIGG Tror jeg skal vaske rundt flere ganger.

 

Utenom det tenkte jeg kanskje legge ut et maleri eller to til salgs. Alt står og tørker nå siden jeg måtte male kantene fordi det er kraftige rammer med store kanter og gjett de ble fine 🙂 Nå er det bare signaturen som mangler på og så skal den jo tørke også. Er blitt så glad i alle maleriene så det skal bli litt vanskelig og kanskje selge dem men jeg må jo ha plass til nye…uten at gitaristen går i lufta.

 

De små lysene fra hus der naturer rår minner om varme og samhold mens bølger duver mot land og havet glitrer i måneskinn:

Jeg maler jo ikke akkurat kjapt, så det kommer nok ikke så mange ekte oljemalerier fra meg

men kanskje et og annet innimellom etterhvert.

Det er mange som har vist stor interesse for disse oljemaleriene mine og gjett da blir jeg glad 😀

 

Tenk å flyte rundt på en bitteliten øy som denne:

Tror jeg elsker små øyer over middels <3 Små samfunn ute i det blå <3

 

Det er noe spesielt med sommeren og naturen og mystikken i spektret av følelser vi har overfor den som

jeg prøver å fange med oljefarger.

Alle maleriene er ca 60×100 cm, foruten dette som er ca 80×100:

Nattseilere:

Well well nok om det,

foresten er blitt så lei av at frukt liksom blir muggent nesten før jeg har fått det inn i kjøleskapet

så jeg kom over et tips som fungerer.

Bland litt eddik i vann og dypp for eksempel druene oppi, da forlenger man holdbarheten noe veldig

men husk på å la det tørke før du har det inn i kjøleskapet igjen

Lurt hva? Jeg har gjort det flere ganger og det fungerer.

Har foresten begynt å bruke litt mer sminke enn jeg pleier:

Fin hva? hahahaha

 

Tuller bare, er et filter på englebassen sin mobil bare.

I går var det Valentinesdagen. Trodde ikke jeg kom til å få noen Valentiskonfekt ettersom jeg ikke pleier det og da har man 2 muligheter, 1. man kan furte seg til og synes skikkelig synt på seg selv eller 2.: Kjøpe den selv og være fornøyd, jeg bestemte meg for det siste ettersom det hørtes mest digg ut.

Fikk jo ikke tak i konfekt i hjerteforma eske men jeg fikk fatt i en stor pose twist

og den kosa jeg meg med 😀 Sjokolade er sjokolade:

Tegna tegning til gitaristen nesten hele dagen og ble fornøyd til sist, og den likte han sånn over middels godt. Sånn ble den:

Egentlig skulle jeg på konsert i går til et band vi kjenner men så er jeg drit svimmel ennå av den krystallsyka så jeg holdt meg hjemme. Hjemme alene på Valentinsdagen med twist og frossen peppespizza er helt innafor.

Gitaristen dro for han skulle være sånn gitartec eller hva det var for et band siden vi kjenner ene gitaristen der.

Men du sånn seit i går kveld midt i vedfyring og sang og oljemaling og med munnen fullstappa av twist så kommer gitaristen hjem med dette:

Jeg bare lover, hvor fantastisk er det ikke å få en slik gave når man ikke forventer det i det hele tatt, jeg ble sååååå glad! <3

Starta dagen i dag med konfekt til frokost 😀

 

Foresten holder på med en genial liten serie på Netflix: The goop lab og I en av episodene er min fantastiske isvann med; Wim Hof. Serien anbefales på det sterkeste 🙂

 

Nå skal jeg i dusjen og starte dagen, begynner med litt oljemaling og så blir det sang senere ettersom gitaristen har kapra rommet hvor vi driver med de tingene.

 

CU og ha en super dag fine dere <3

Du finnermeg på facebook her: https://www.facebook.com/ladyaugustsbutikk

Min lille nettbutikk: https://ladyaugustshop.com

og så er jeg på innta av og til: https://www.instagram.com/ladyaugust1

 

 

 

 

2 kommentarer
    1. tenkte på deg da eg kom over noe bilder, skal sende på FB <3
      Nydelige bilder og elsker det av gitaristen <3

      Klemmeting i haugevis <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg