Det er noe muffins på gang

det er jeg nesten hel sikker på. Bombesikker og det sier litt.

 

Kjære dagbok

 

I dag er det alenedag for oss jentene, ettersom gitaristen skulle hjelpe en kompis hele dagen.

Det er litt fint for da får vi gjort litt jenteting og kosa oss uten guttelus.

Vi starta dagen med nystekt grytebrød og hjemmelagd juice med appelsin, broccoli, gulrot, ananas, eple og en ting til som jeg ikke kommer på akkurat nå, superdigg!

Etter det småskravla vi en stund og så tok vi dusj og bad og egenpleie med ansiktsmasker. Fikk velge hvem jeg ville ha hos englebassen så jeg gikk for panda, siden den er så fin. (kan ikke akkurat si jeg ble like fin men bedre, sjekk den stikk-kontakta) Englebassen er sååå snill <3

 

Well etter det begynte jeg å male og englebassen spiller spill og så

tar vi pauser og småskravler litt til innimellom

Røff skisse av hvordan jeg vil ha det:

Siden jeg har plagdes, gønna jeg på med maling og lage et røft utkast så kan jeg begynne å la fantasien

få sette farger og lys etterhvert

Tror det blir bra men langt igjen ennå

Prøver å male nordnorske sommerfarger og det er første gang tror jeg. Litt vanskelig for jeg må liksom lukke øynene mellom hvert penselstrøk og huske på akkurat hvordan det er med Midnattsol og alt og da glemmer jeg jo å male for det er så fint <3 (derfor det går litt treigt)

 

I kveld skal vi ha biff med urtestekte poteter og broccoli med saus, kan nesten ikke vente.

Så snakka jeg med mamma, litt om Svalbard siden de har sittet i 9 dager og sett på det på Nrk

og så snakka vi om coronaviruset siden jeg har sittet og sett på det mist like lenge.

 

At Kina snakker litt i skjegget og ikke sier hvordan ting egentlig er er jeg bombesikker på. Fikk en melding som en helsearbeider i Kina har klart å legge ut og den ser ikke særlig bra ut i forhold til hva vi ser på Vg og slike steder, noen snakker usant, fy skamme seg.

Begynte å vanne ertene mine med en gang for det gjelder å ha et kriselager om svineriet dukker opp i nabolaget.

 

Nå skal jeg se litt på serie, Benoni og Rosa på Nrk. Fantastisk serie fra nord i landet <3

Gjelder å få den rette følelsen når man driver og maler.

 

Tror du Kina snakker litt i skjegget?

Hva er enkelt og næringsrikt å dyrke selv inne i stua og sånn?

 

Gjelder å ta vare på hver eneste lille dag, håper din dag er full av gode ting og at du koser deg <3

Nå er det serie og firkløver, CU og takk for besøket, kom snart igjen <3

 

 

3 kommentarer
    1. Kina er langt borte og det blir fort ugler i mosen når slik ting dukker opp. Rykter skapes og spres raskere enn man veit. NRK er en ener når det gjelder sakte-TV i 9 døgn fra Svalbard. Fantastisk PR og mange vil nok opp ditt etter dette. Men for mange turister sliter ut naturen så i så måte er de strenge. Fine bilder dere lager og det er bra med en slik jentelørdag. Det er kveld og jeg sitter her og slapper av. Både TV og telefoner er skrudd av. Deilig med noen timer unna i digital ting.
      Ha en fin kveld.

    2. Sikkert litt mumling i skjegget ja, men jeg orker ikke bekymre meg før jeg får beskjed. Bekymrer meg om alt mulig ellers 😮 Ha en strålende kveld søs 🙂 Jeg har vært på opera i dag:-)

    3. En herlig dag med ansiktsmaske, hjemmelaget juice og så skal du se BENONI OG ROSA!!!! DEN var så herlig, den serien 😀

      God morsdag til deg !!!! klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg