“Det er meg som er kunstneren” sa jeg

Reklame | Lady August Art

Snakk om å være treig!

Ja meg ja.

Skal ikke påstå jeg oppfant kruttet selv om jeg anser meg selv som ganske oppegående

(når den ene hjernecella samarbeider, og det hender jo av og til 😀 )

Men over til i dag

Var akkurat i Drøbak og leverte det aller nyeste bildet mitt “livets vin” på Galleri Havstad.

Skrytebilde (siden jeg er veldig fornøyd med det):

Da jeg kom inn der begynte jeg å pakke ut bildet siden jeg måtte signere det og nummerere det

(det har kun et opplag på 20 stykk)

Mens jeg sto der og pakket ut hørte jeg en kunde som spurte om adresse og telefonnummer

til en kunstner som hun hadde kjøpt mange bilder av.

Hun som sto i kassen visste ikke helt og det gjorde jo

ikke jeg heller så jeg holdt tungen rett i munnen mens jeg kranglet

med teipen som var rundt eska med bildet.

Gjelder nemlig å konsentrere seg om en ting i gangen om man vil ha det skikkelig bra gjort.

(teip kan være veldig kranglete)

Da jeg endelig fikk ut bildet syntes hun damen at det nye bildet mitt var så fint

og da ble jeg glad såklart for å være kunstner er jo ikke alltid like lett.

Først skal man lage noe man selv liker og så skal jo andre like det også.

Er du kunstner så husk på at når en mamma og pappa sier det er fint,

behøver det ikke nødvendigvis være det ettersom de er inhabile 😉

Det er nemlig en plikt man har som foreldre 🙂

Det nytter ikke å gjøre det andre veien altså lage noe man tror andre liker,

man må lage utifra sin egen lille bolle,

så alle skjønner at det kan jo ikke være helt enkelt. For oppi bollen kan de surre ganske mye haha

Well well nok om det

 

Jeg er ikke sikker på hvorfor den ene hjernecellen ikke fungerte for det

tok skikkelig lang tid før jeg skjønte at hun hadde kjøpt mange av mine bilder!

Gjett det var en som var stolt eller!

“det er meg som er kunstneren” Tror det er det deiligste jeg har sagt på evigheter.

 

Og så fikk jeg skrive adresse og telefonnummer sånn at de som skulle

få bildene visste hvem eller hvor jeg er. Skikkelig stas spør du meg 😀 <3

 

Etter det leverte jeg 2 slike bilder på Vinterbro for Galleri Havstad har en butikk i øverste etasje der også:

Det er så koselig der og så er sjefen selv der, altså Havstad selv 🙂 Han er så hyggelig og så kan man

starte skravlemaskinen og det liker jo jeg 😀 Jeg liker hyggelige butikker, gjør du?

Fikk så utrolig flotte plasseringer i butikken <3

Etter det dro vi og kjøpte marsipan og nå skal jeg krølle meg sammen foran ovnen med munngodt og tegnebrett og tenne et lys.

Livet er temmelig bra om man fyller litt mer godt inn enn ikkegodt, just saying.

Holder på med et bilde med cola, siden jeg liker iskald cola med sitron over middels godt:

meg som koser meg max <3

Et stykke igjen men jeg liker det:

Siden jeg allerede har fyr i ovnen heiv jeg over en italiensk gryte fra skrætsh og den er ferdig nå:

Sparer du litt strøm der du kan?

Håper du har en fin kveld kjære du <3 og tusen takk for besøket 🙂

 

6 kommentarer
      1. Hei på deg <3 Åhh tusen takk! 😀 Kreative kvelder er så koselig <3 Når på dagen liker du best å kreere? Stor kunstnerklæm fra en til en annen kunstner <3 <3 <3

    1. Det var en fin opplevelse så det er bra at du har gode kunder. Folk så veit hva slags kunst man skal kjøpe. Du er dyktig du og slike som deg vokser ikke på trær. Kos deg med marsipan, en svoger av meg ønsker seg marsipan til jul. Men det blir vel noe annet i tillegg tror jeg. Er nesten ferdig med oppvasken, hadde gryterett til middag. Tok resten i fryseren. Dyr strøm nå for tiden så jeg har det mørkt i leiligheten, bruker hodelykt men bruker lyster bare når jeg skal gjøre noe som tar litt lang tid. Det er kaldt og vinter nå så jeg investerte i nye brodder i dag. Ha en fin kveld.

      1. Tuuusen takk Helge <3 Den strømprisen er skikkelig ille, håper myndighetene kommer med noe snart for det er mange som sliter nå. Her har vi også innført noen tiltak. Greit å gjøre før strømregninga dukker opp. Fordelen med å skru av alle lysene er jo at da behøver man ikke rydde til jul 😀 Håper du har det bra og at maten smakte. Ha en nydelig kveld 🙂

    2. så kjekt da ,den hadde iallefall jeg levd lenge på hi hi .
      Det nye colabilde var skikkelig kult ,den blir bra hvet du ,og ja vi sparer strøm ,fyrer med ved,lukker dører,og dusjer ikke hver dag ,vaskemaskina skal være full før den settes på og en trenger ikke skifte kle hver dag :=)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg