Det er aldri for seint å begynne <3

 

Hei alle sammen (er på topplista så nå vet jeg at det er mer enn en som leser her inne) 😀

 

Holdt jo på å skulle male en realistisk måne og det gikk ike bra i det hele tatt

for malinga tørka fortere enn jeg malte, men så fant jeg ut at det selges et middel som man blander med malinga og så tørker den ikke grisefort.

Skulle jo kjøpe det da Frodith og jeg hadde kosedag sammen men så hadde dem ikke.

 

Jeg hater å vente på en bestilling så i dag gikk jeg i gang uten. Tenkte den behøver ikke være skikkelig realistisk, det viktigste er at jeg er fornøyd med den <3

 

Først malte jeg i mange timer inne og så gikk jeg ut for å fortsette siden det er over 20 grader og skikkelig fint:

bare at det er mandag i dag og så kom jeg til å tenke på at det er joggetur. Kunne liksom

se for meg englebassen med en liten viftende pekefinger så jeg heiv meg rundt (gitaristen ville ikke være med i dag heller men han sa han skulle være med neste gang)

Well well det stopper ikke en spretten gazelle:

Den bakken gikk nesten 90 grader rett opp og det kjentes som om jeg hadde en ryggsekk full av stein på ryggen, fyttiskjiten det var tungt!

mesen jeg kom meg igjennom og hjem igjen, flinka

 

Håret ser ut som en skjurreir, så jeg google litt og kom fram til at jeg tror jeg drar og klipper meg litt en av de første dagene. Tenkte gå for denne sveisen:

(håper jeg blir litt sånn som hun i ansiktet også, er jo lov å håpe;))

 

Var ute og sjekket plommetomatene også men det er bare noen få ferdige og det passer dårlig siden jeg skal hermetisere ekte italiensk tomatsaus:

Gleder meg!

Sendere er det styrketrening med guttene og så er det sangøving

Men nå er det en kaffepause med gitaristen <3

Så langt har jeg kommet med maleriet:

Hva synes du mere skal være på maleriet?

Nå må jeg løpe ellers rekker jeg ikke kaffepausen 😀

 

CU og takk for besøket og husk, det er aldri for seint å begynne med noe du har lyst <3

7 kommentarer

    1. Jammen er du aktiv – dette har nok vært en flottanes dag for deg! Og månen blei virkelig stilig den! Du må jo ha med noen av de flotte menneskene dine – som kanskje flyr opp mot månen med ballonger eller paraplyer elno???? 🙂 klem

      1. Prøver 🙂 Må få kroppen i litt form for det tror jeg hjelper på det meste 🙂 Tusen takk 😀 Herlige ideer, tusen takk Margrethe <3 <3 klemme

    2. du er flinke ,jogge i varmen høres slitsomt ut ha ha ,jeg løper aldrig ,men så har ikke jeg hofter til løping heller ,hmmm
      månen din blir fin og hva mer du ska ha på hmm hva med ole lukkøye hi hi ,har flyr jo ute i natten og drysser tryllestøv i øyene på dem som skal sove ,da sovner dei :=)
      veldig fin sveis du har funnet,tipper du blir skikkelig fin

      1. Ja det er tyngre i varmen, beste tiden er når det er bittelita regn for da er det akkurat passe temp 🙂 Hahaha ja kanskje ole lukkeøye 😀 tusen takk fine du <3

    3. Du er flink du. Motbakker må man regne med – når man kommer opp så har man fin utsikt. Dukka ned i fryseren min og fant noe som jeg må kaste. Grusomt at man kaster mat men når det er 2 uker over dato så er det ikke “ofte god etter” lengre. Jogg med vett til du blir svett. Men husk drikke, pause og gjerne en dusj når du kommer hjem. Ha en fin dag.

      1. Ja motbakker er det nok av, akkurat som det er flere motbakker enn unnabakker hahaha Kjipt å måtte kaste mat. Eneste bra med prisøkingnene er at man blir mye mer bevisst på å bruke opp mat, mye mer enn før, ellers er det kjipt at prisene har eksplodert. skikkelig kjipt. Ha en fiiin dag Helge 🙂

    4. Nei, det er aldri for sent å begynne med noe. Månen din er vakker da. Den trenger kanskje ikke så mye mer enn et noen stjerner, fugler eller noe rundt seg. Den sveisen var fin. Du kommer til å bli supermodell nå. Jeg tuller ikke!!! Klemsiklem.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg