Dårlig vær stopper ikke en vaskekte nordlending

Reklame | ladyaugust

Hei på dere

 

15 grader og regn. Her sør i landet regnes det som lite dårlig sommervær og jeg er jo blitt nogenlunde temperert så da fryser jeg selv om jeg er nordlending

Har jo hatt sånn 1000 baller i lufta en stund for det liker jeg aller best. Miniatyrhusene er ferdige og står og lyser når natten senker seg og det er mange som stopper og ser og blir liksom i godt humør av dem, jeg vet ikke hvorfor men sånn ser det i alle fall ut på fjesene deres <3

Jeg tror det setter fantasien litt i sving og det er alltid bra i følge meg 😀

 

I dag giddet jeg ikke vente på sommertemperaturer så med 14 grader i vannet, jumpa jeg utti i bare trusa og bh’en og vipps var gitaristen der og tok bilde:

Det er ikke alle bilder som egner seg på trykk så skal ikke legge det bildet ut på facebook i alle fall. Gjelder at ingen setter kjeksen i halsen.

Well well har I alle fall bestemt meg for å bade hver eneste dag uansett vær fremover. Følte meg fresh og opplagt etter det badet men i dusjen etterpå luktet det paddedam, så vi fikk satt på pumpa og mulig det må en dæsj med klor oppi (takk og farvel til all brunfarge, kommer til å se ut som en reklame fra blenda når sommeren er over)

 

Vi grilla i går kveld, skikkelig kos og det var lenge siden så det smakte ekstra godt.

 

I tilfelle du ikke ser meg mer her på bloggen så er det fordi jeg ikke overlevde den gjæra soppdrikken jeg holder på å lage, skal smake på den i morgen.

Det er en sopp som lever av sort te og sukker. Det jeg har gjort er å ha på en liter med te og sukker og venta en uke så tappet jeg ut 2 flasker 3/4 fulle og fylte på med kirsebær og bringebær og i morgen har de stått 2 dager på kjøkkenbenken og øgla seg til.

 

I morgen er det prøvesmaking etter at de er nedkjølte Det dannes visstnok kullsyre i denne blandingen så jeg er spent på resultatet. Her er de:

Det her skal visstnok være supert for kroppen i følge flere kilder.

 

Siden det var litt rufsevær i dag lagde jeg pizza (måtte åpne pizzaovnen å ta bilde før den var helt ferdig):

Gikk for kun økologiske greier og ting fra hagen + pesto, smakte digg 😀

 

Foresten du, har laget et splitter nytt bilde, vil du se det? (si:jaaa)

 

 

 

Nå håper jeg du sa ja altså for her er det:

Nå har jeg bare å signere det og ramme det inn. Eller jeg er litt usikker på om jeg bør velge det som er ovenfor eller dette hvor mannen

skåler med bobblebrus for kjærligheten:

Hva synes du? Den første eller den siste?

 

Nå skal jeg hive beina på sofaen og se litt film 🙂

Tusen takk for besøket og velkommen igjen <3

 

(setter reklame for sikkerhetsskyld, man vet jo aldri)

 

 

12 kommentarer
    1. Det første mener jeg men like pene begge to. Skal smart på kiwi etter bolle og salat til jentene før jeg drar til Drøbak. Unner meg fri resten av uka. Vil besøke et galleri der, viktig med kultur i juli. Håper på sol iløpet av dagen og en fin båttur fra Oslo i dag. Må prøve meg på en dukkert i løpet av uka, det er et tjern her oppe i skogen som jeg bader i. Husker at jeg bada der om natta tidligere en sommer – det var da sommer var sommer helt uten regn. Ha en fin dag.

      1. Tusen takk for tilbakemelding Helge 🙂 Til Drøbak altså? 🙂 Oi hvilket galleri? Nå blir været bra igjen og da er det nok duket for dukkerter 😀 Kos deg 🙂

    2. Nummer 1, synes jeg søs <3 Tenk hvor full du blir av den brusen da 😀 Ikke så vant med sånne gjæra greier du vel :-D? Vi må ringes en dag snart igjen, kjenner jeg savner deg <33 klemmerflat <3

    3. Besøkte Galleri Havstad og så at bildene du laget var der. Kjøpte meg en liten skål og litt småtteri. Hun som var foran meg i køen foran kassa kjøpte en tegning av deg. Det var fint galleri der og turen til Drøbak er kort så mulig jeg tar en tur til og kjøper noe du har laget da. Hadde kun et handlenett med meg. Det var et veldig pent galleri og stor utvalg. Tror nok du er det av og til og leverer nye verk.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg