Dagen begynte skikkelig dårlig og endte helt fantastisk!!

Reklame | Lady August Art

Hodeverk, så jeg gikk og la meg igjen.

Har begynt å strikke lester eller sokker som det heter her jeg bor nå ullsokker.

Får alltid hodevekt når jeg begynner strikking, tror jeg konsentrerer meg for mye.

Well well, snart en sokk ferdig.

 

Og så har jeg solgt flere digre oljemalerier Dette skal til nytt hjem snart:

Bestemte meg for å legge ut flere store malerier som søker nye gode hjem (så det kommer etterhvert) I alle fall så blir det stadig tynnere i bunken med malerier så jeg dro for å kjøpe nye store lerreter 80×100 cm! :

Jeg synes alltid det er så skummelt å begynne på et maleri. Det er så hvitt og rent, nesten så jeg er redd for å ødelegge det men når jeg kommer i gang er jeg den lykkeligste steika på denne siden av planeten 😀

Lerretene er store og jeg likte dette formatet:

Fikk tak i kullstifter også i dag så da kan jeg fortsette litt der jeg slapp på bildet jeg jobber med. Synes det er så spennende å

bruke forskjellig utstyr 🙂

Og så avsluttet vi med å feire Ikke noe spesielt men bare at det har vært en flott dag med sol og varme og fine ting <3

Siden squashene mine blir så store, grilla jeg litt av den til i morgen også, grilla squash er bare digg

Og så når jeg ikke trodde dagen kunne bli bedre…så ble den det. Plutselig begynte det å komme inn bilder fra fornøyde eiere

Har solgt masse bilder siste tiden, både oljemalerier og d.g.a. bilder:

Disse er superpopulære:

Det er såååå koselig at jeg ikke finner fine nok ord <3 <3 <3 Tusen millon takk!

Mange nye bilder er på vei i posten og også bestilt og blir sendt ut fortløpende. Jeg er så heldig! Har fått så utrolig, fantastiske, nyyydelige  tilbakemeldinger. Smask på snuta sier jeg bare <3 <3 <3

Nå skal jeg bare synke ned i sofaen med det største takknemmlighetssmilet jeg har 😀

6 kommentarer
    1. Du lager fine bilder så det er bra at du blir kvitt noen av de. Etter en lang søndag og en heftig mandag la jeg meg tidlig i går. Føler meg uthvilt og er sola og varmen i godt humør i ettermiddag blir det en dukkert i skogen i siden i dag. Du verden så flink du er og rydde så jeg i går. Skulle ønske det var meg men jeg må ta meg sammen. Så blir det en god vane finner jeg tok ting igjen raskere enn jeg gjør innimellom. Håper du er frisk og at du kan høste friske vitaminer fra egen hage lenge anda. Ha en fin dag.

      1. Bildene må få gode hjem for de er jo som små hjertebarn <3 Kos deg med dukkert og dagen 🙂 Jeg er jo egentlig en litt rotete person men jammen er det digg å rydde litt her og der da blir det supert 🙂 Tusen takk 🙂

    2. det kan være att du annspenner deg når du strikker ,prøv å senke skuldrane og se om det blir bedre,merker du att skuldrane begynner å bli høge igjen så slepp dei ned igjen ,du vil merke forskjellen ,og en ting til det er mye lettere å strikke med bambuspinner bare prøv :=) og det var kjekt å høre att du selger bra :=) ps hvor mye skal du ha for et bilde med vinglass på ,ikke det største om du har forskjellige str å velge i

      1. Ja tror jeg gjør det, skal prøve å senke skuldrene og neste gang jeg kjøper pinner blir det bambus 🙂 Har bildene i 30×60 cm, 50×100 og 70×100 Har supertilbud nå på 1400,- for det minste og 1990,- for begge de største 🙂 Ha en super dag fine du <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg