Dag 8 Noe rart har skjedd!

Kjære dagbok

I går øvde IA gjengen igjen, fantastisk flott og så spiste vi kake 😀

Jeg kunne for første gang på 35 år spise masse kake uten å tenke på at jeg ble syk, jeg tuller ikke

Jeg føler meg fantastisk bra. Er det en placeboeffekt av hva jeg driver med håper jeg den blir her alltid,

jeg er lykkelig <3

Jeg starter hver dag med Wim Hofs pusteteknikk.

Det tar ikke mange minutter å resette kroppen (ja jeg vet det høres helt

koko ut men det fungerer på denne kroppen tro det eller ei)

Det er mange som er i gang med denne nå, spennende. Jeg gleder meg til å høre hvordan det går 😀

Sjekk ut denne videoen om du synes det høres litt spennende ut:

 

Som i går og på 8. dagen i dag ble det morgenmeditasjon ute

Herlig. Kjente nesten ikke at det var kaldt engang.

Lurer på om jeg kan si det samme når vinteren skikkelig setter inn?

Fortsatte etter det med varmt bad og kald dusj og da var jeg full av energi, så jeg bretta og vaska tøy,

lagde juice fra skratch, tømte oppvaskmaskina og tørka benker før jeg gjorde klar bestillinger med frokostsett

og fikk de avgårde med englebassen og gitaristen og ennå var ikke klokka 12!

 

Well, well Englebassen lufta I går kveld at det er lurt at vi kommer litt i form

altså begynner å trene litt. Jeg må jo gå foran med et godt eksempel så jeg sa ikke nei,

jeg sa : kanskje

 

Noe merkelig skjer inni planetene til englebasser for kanskje betyr: ja

Gjett en gang hvem som har trent i dag:

(meg)

Fikk nesten blodsmak i munnen og allerede 10 sekunder utgi joggeturen

hadde jeg melkesyre i alle ledd eller muskler eller begge deler, heldigvis

varte bare joggeturen i 20 sekunder 🙂

Altså 3 x 20 sekunder, hadde ikke klart ett sekund til for å si det pent.

og så var det utfall og oppfyll og nedfall og u name it

Nedfall var lett, datt rett ned i en haug og ble der 🙂

 

Kjenner nå at jeg kommer til å være støl som en planke i morgen.

 

Her er treningen hvis du også vil begynne (kan ikke love at jeg fortsetter men skal prøve):

3x 20 sekunder dritfort løping

10 knebøy med hopp

10 armhevinger (juksa litt)

10 utfall

10 setehev (ligg på ryggen og hev rumpa)

  1. nedfall

 

Tror det var alt, mulig jeg må tilføye noe for kjentes som mye mer.

 

Nå kom englebassen hjem fra butikken og holder på å lage lasanje fra bunn og jeg skal lage salat

og gjett hva hun hadde med til meg:

Gjett en gang hvem som skal sette seg å tegne forslag til adventskalender etterpå?

😀 Gleder meg alt!

Tenkte å lage tegning sånn at du også kan lage den om du vil, så legger jeg ut tegninga her om den blir bra

så det er bare å følge med 🙂

 

Nå skal jeg kutte salat, CU og takk for besøket <3

Synes du det er en god ide med hjemmelagd kalender? (si : ja)

 

 

 

6 kommentarer
      1. Heeei 😀 <3 Ja tenk, jeg er i sjokk ennå. Tusen takk, ja det er det og du kommer med din også, herlig 😀 Skal se det blir julestemning <3 goodklæmme <3

    1. Helt utrolig at magen er god fortsatt, og kake er en gla’ting også etter inntaket 😀
      Jeg hørte på Wim Hof litt i stad, og en pustevideo – og jeg ble uvel av den pustinga der. Er det normalt?
      Men jeg kan godt fryse, ta kalddusjer og være ute og fryse. No problem 😉
      Håper lasagnen smakte skikkelig godt etter den harde treningsøkta 😀
      Jepp, lag kalender. Gleder meg til å se den når den er ferdig.
      God kveld og veldig god klem <3

      1. Hei på deg <3 Ja det er helt utrolig. Jeg har sett de tidligere videoene. Han deltar og har deltatt i mange forskningsprosjekter og teknikkene hans fungerer! Folk blir friske og glade og sterke 🙂 Du bestemmer jo selv hvor kraftig du begynner med pustinga, man skal fylle cellene i kroppen med oksygen, det er hele vitsen og så når man holder pusten etterpå settes immunforsvaret i gang og hormonsystemet og nervesystemer de ikke trodde var mulig for kort tid siden. Du er nok en ekte viking 😀 <3 Middagen var supergod, tror jeg må ha litt til nå 🙂 Tusen takk og ha en riktig så god natt fine deg <3 gooodklæmme

    2. Hjemmelaget kalender er gull. Jeg har i alle år laget til hver av mine barn, og til min mamma. Min mamma sovnet inn for et par år siden, så nå er det kjæresten som får kalender. Og i tillegg får hans 3 barn også hjemmelaget kalender av meg. Så joda, det er noe jeg liker veldig godt ♥
      Du mediterer ute i allslags vær…tøft. Jeg sitter i det minste under tak ute, og “mediterer” med en kopp te hver morgen. Men i dag morges hadde jeg ikke tid, så det ble den første sprekken her i gården gitt.
      Melkesyre har jeg ofte, selv om jeg bare skal ligge og sove. Men det er jo noe som hører til diagnosen min, dessverre. Så misunner deg ikke den nei. Det går nok bedre etterhvert når du har kommet godt i gang ♥ Flink altså. Og kjekt å få premie for innsatsen også ♥

      1. Enig <3 Så flink du er! Den mediteringa er gull og det viktigste er å meditere, tenke over ting og puste rett. Vi to du vi blir så klare i topplokket av det vi gjør <3 😀 I dag du kom jeg nesten ikke ut av senga så støl var jeg. Men du Eva, jeg må bare anbefale deg Wim Hofs teknikk, den er et mirakel (eller egentlig ikke for den er dokumentert og virker) Jeg er sååå glad jeg fant ham. Ha en suuuuuper dag fine du og stor god klæm <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg