Dag 4. Jeg kan ikke tro det!

Kjære dagbok

Noe er muffins, skikkelig muffins.

Det er som himmelen har kommet inn i livet mitt og så sitter jeg bare og venter på at det skal kommet en gedigent tordenvær.

 

Starta dag 4. med pusteøvelser i senga slik jeg gjør hver morgen, lurer du på hva jeg snakker om finnes link i dag 1 og dag 2.

Det er jo også en måte å starte dagen på å ligge å pese i senga som en annen flodhest.

Så jumpa jeg ut av senga og opp i et varmt bad med en påfølgende iskald dusj, etter det meditasjon ute. Har planer om å meditere ute i hele vinter om jeg dropper ut, vel det får tiden vise.

I dag for eksempel var det overskyet og det kjentes som minus 8 grader og søkke vått, Yr derimot sa sol og 8 +og grisetørt, rart hvor forskjellig yr og jeg opplever været. Måtte kjenne på håret om det var isbiter i det:

I morgen melder de kaldere og regn, gleder meg alt, not.

Kanskje første dropout er i morgen?

Loke er ikke klar for dropout, han har lagt det til en god vane med meditering før Fugla våkner.

Rekk opp hånda alle som tror det er dropout i morgen? (nå håper jeg du holder begge labbene nede i fanget og virkelig har troa på meg, ikke at jeg har helt troa på meg liksom så det er fint om det finnes noen som har)

 

Det nydelige keisetreet mitt har sluppet alle bladene og minner ikke om nydelig engang:

Men over to the headline. Det er dag 4. av mitt nye liv. Etter 3 dager hvor jeg har vært helt frisk som en galopperende hyene, gikk jeg løs på chillistekte koteletter i fløtesaus i går. Alle vet at det tåler jeg ikke, magen slår krøll på seg og jeg sitter på do resten av den dagen, sånn har det vært i 35 år nå. Well people, nå skal jeg være helt ærlig, helt. Magen er Gulle god, kan nesten ikke tro det! Sitter nesten bare og venter på at det skal brake til. Toppa dagen med osteblinkser stekt i toakteren med skinke, ketchup, majones og smør og fremdeles ikke noe skjedde! DET er et under over alle under!

 

Det var som jeg liksom prøvde å provosere magen i går sånn underbevisst, det kjennes for lett at litt pusting og å holde pusten og isvann og litt luft skal forandre 35 år på do.

Jeg kommer til å få et helt nytt liv fra nå av, om ikke tordenværet setter inn såklart og det gjør det jo garantert med min flaks.

Er det foresten mulig at litt pusting og litt ikkepusting og kulde kan resette kroppen og gjøre alle friske som spretne lakser? Det er for godt til å være sant rett og slett men enn så lenge nyter jeg de 4 fineste dagene i mitt liv og jeg har ikke tenkt å stoppe med det første 😀 <3 <3 <3

 

Fikk pakket og klart alt som skal ut fra shopen i går kveld, helgebestillinger, digg. Så nå skal jeg ta det med når jeg drar til tannlegen og få det postet i samme slengen 🙂 To fluer i en smekk, sånt liker vi. Ikke å slå flat fluer altså for alle liv er dyrebare <3 Foruten den elgbremsen, den ser ut som en humle men har ikke mage eller noe, den kan ikke spise eller drikke. Den har en misjon i livet, spytte parasitter inn i nesa på elgen og så blir elgen grisesyk og noen dør. Av og til spytter den inn i øynene til mennesker og det skal visstnok være veldig vondt med masse parasitter med slike kroker på som sitter fast inni øynene, så bruk solbriller om du får en innpåsliten humlelignende sak som er over middels opptatt av øyene dine, bare nevner det grei som jeg er 🙂

 

Tannlegen gikk greit, hjørnet på 2 tenner var tygd rett av, den andre skal jeg ta senere siden jeg bare hadde en tannlegetime i dag. Tror jeg skal begynne å bestill dobbeltime der også ikke bare hos fastlegen, men foresten trenger ikke lege mer fra nå av, tipper han kommer til å savne meg

mulig jeg bare må begynne å gå til han sånn at han kan sjekke hvor frisk jeg er 🙂

Tannlegen i dag:

Å vente hos tannlegen er ikke spesielt digg, jeg sitter for det meste bare og gruer, selv om jeg har verdens beste tannlege. Kan ikke si hva hun heter for da kommer det til å bli umulig å få time siden alle vil bytte til henne, gjelder å holde på noe så bra 😀

(meg som venter)

Tok en titt i veska for å se om det var noe oppi der jeg kunne holde på med sånn at jeg ikke tenkte så mye på Reperasjon av gebisset og det var det såklart:

Klarte med all viljestyrke jeg eier å ikke stappa noen slike inn i brødsaksa, heldigvis, jeg skulle jo reparere tenner ikke ødelegge dem.

Etter det dro jeg og handlet inn til 2 kaker, har nemlig bursdag snart og skal man få akkurat de kakene man liker best gjelder det å hive seg rundt. Suksessterte og sjokoladekake

og så dro jeg hjem med en fin tann inni munnen 😀

For en deilig dag <3

Nå du skal jeg synge litt

Ellers er jeg begynt på halsen på genseren. Rekt opp 4 ganger alt, halser er vanskelige, det som ikke er så vanskelig er å bestemme om man skal ha adventskalender i år eller ikke 🙂

 

Jeg vet bare ikke hvilken. Noen tips?

Tenkte litt på at jeg kan lage 24 små enkle hus med noe digg inni, må bare finne ut hvordan først. Kommer helt sikkert update på det om jeg kommer på noe lurt.

 

Synes du 24 små hus med oppbevaring er en lur adventskalender? (si : Jaaaa)

Well folkens, litt uggen i magen nå, ellers er det bare at jeg tror jeg holder på å bli uggen siden dette å være frisk er så nytt og spennende og fantastisk og flott og genialt digg <3

 

CU <3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8 kommentarer
    1. Jøsses.. kanskje dette funker på deg😊 Det hadde jo vært helt suverent! Jeg følger spent med deg hver dag nå. Krysser fingrene for deg. Tenkt om du kunne blitt frisk a gitt… eller i det minste myyye bedre.
      Men det kan bli ganske så kaldt å sitte ute å meditere etter en kald dusj utover vinteren få.
      Jeg heier på deg i morgen!! Tror du klarer det😃

      1. Det funker dunderkrutt så langt og gjett jeg koser meg og er så takknemlig for disse dagene <3 😀 Tør ikke tenke tanken helt ut, det er så forlokkende og herlig å ha det slik som dette, har ikke ord 😀 Har på følelsen at det kommer til å bli litt kaldere, faktisk myyye kaldere hahaha Tuuusen takk Mona <3 <3 <3 I am going all in for it :DD

    2. Du gode min som du står på. Hva med å sitte ute under tak? Må man har regnet fossende over seg for å ha virkning tro? Du er en tøffing. Adventskalender med hus er fint. Jeg lagde det til barnebarna da de var små. En hylle med hus tett i tett og under hylla en knaggrekke til å henge de pakkene på som var for store til å puttes inn i husene. Så koselig! Jeg skal selge adventskalenderhefte med fortelling i år, så jeg er klar snart!!! Litt selvskryt er vel ok, for jeg har bestemt meg for å blåse i janteloven! Heia deg og meg og alle andre! Klem 🙂

      1. Mornings <3 Det er litt av greia at han mener vi har blitt så behagelige at kroppens funksjoner ikke fungerer mer og med å utsette den for sjokk (well det var 6 grader i dag tidlig haha) så setter man i gang immunforsvaret og da hjelper ikke tak akkurat. Tror vi kan snakke om tøff når snøen kommer hahaha Åååååh så koselig 😀 Har du bilde av kalenderen du lagde? Masse, masse lykke til med salget fine du <3 De kalenderne dine er jo bare så koselige <3 Jeg tenkte lage årskalender men så droppet jeg det siden jeg kom på det så sent i år. Jaaaaa til å blåse i janteloven 😀 <3 <3 <3 stoooor god klæm <3

        1. Jaha, da gjør jeg det vel riktig når jeg går tur om kvelden. Noen ganger er et jo så kaldt, fordi jeg har kledd meg for dårlig, at jeg virkelig kjenner vind og regn. I går fikk jeg yr, og jeg gikk som en gal for å komme hjem igjen, før det begynte skikkelig å regne. Klarte det, og slo min egen rekord for i høst, på tid!!! Stolt!
          Joda, det kommer bilder og priser på kalender 2020 og adventsfortelling i 24 deler når jeg får prøvetrykkene. Så spent. Nyt dagen din, for du har jo bursdag! Hipp hurra for den flinkeste jeg vet om! Klem 🙂

          1. Så flink du er! <3 og sprek! 😀 Det med kulde er at det er en pusteteknikk som skal gjøre at man ikke fryser og så skal man tenke på en spesiell måte, at kulden er noe man liker. Masse masse lykke til med kalenderen den blir nok helt super kjenner jeg deg rett 😀 Tusen tak fine du og stooor god klæm <3

    3. Jeg liker aldri å vente hos tannlege og er derfor bare noen minutter før tiden for å slippe veeeeeente 🙂 hehehe tannlegeskrekken sin det!!!

      Meditering er godt for kroppen – bare du ikke fryser i hel ute! Da kan du sitte i døråpningen 😀

      Ønsker deg gode dager <3 klem

      1. Jeg også, var der presis til timen men var litt venting i går. hahaha vi kan noen knep vi som er ekstra redd for tannlegetimer <3 Wim Hof mener at vi kickstarter immunforsvaret med kulde. Jeg føler meg topp bare litt halsvondt men med vondt skal vondt fordrive, håper i alle fall det 🙂 Tusen takk fin det Mette og ha en sabla fin uke <3 klemme <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg