Dag 32 En ulykke kommer sjelden alene

Kjære dagbok

Nå er det mye som skjer.

Vent litt skal prøve å ta noen bilde bra (be right back)

 

Tok sin tid kan man si.

Begynte med at jeg kjempet meg ut av senga, ja jeg er full av krystallsyken ennå.

Har liksom begynt å venne meg til den. Kjennes ut som man har vært på tidenes festligheter og så vil man på do,

bare prøv å komme ut av senga når hele verden snurrer skjitfort rundt. Skal foresten aldri drikke noe noen gang mer det er jeg nesten sikker på etter månedsvis med karusell. Well

that’s peanuts eller hva det heter.

 

Bestente meg for å ta en snekredag ettersom jeg var i godt humør da jeg våkna

Å få litt orden på plantekasse er greit siden det snart er på tide å så litt frø og sånn

Siden jeg er veldig obs på ryggen som pleier å krangle seg til tok jeg ingen sjanser, borte kun en og en planke og de var ikke mer enn 1 meter og 19 cm.

Gjelder å være forsiktig. Akkurat da jeg skulle skru på plass siste planken, knakk i ryggen

Av en eller annen grunn funka ikke forsiktig i dag, plutselig bråstreika ryggen

og nå går jeg sånn 90 grader foroverbøyd igjen, snakk om skjit så jeg bestemte meg for å ta et bad og det var da jeg oppdaga at jeg har skadet meg

Har jo begynt å bli lysegrønt rundt så jeg kan ikke ha skada meg i dag.

Litt rart det der for kan ikke huske at noe har gjort vondt i det siste

Mye mulig jeg har vært så opptatt med å snekre og kose meg at jeg ikke har lagt merke til at jeg har slått meg.

 

Har du fått en diger blåflekk og vet ikke hvordan den kom dit?

 

Heldigvis fikk jeg susa platten og har 2 plantekasse nesten klare før ryggen streika

Nå er det sofa med vond rygg resten av dagen og det er synd for ute skinner sola og jeg har en dullion ting jeg har lyst å gjøre.

Har du masse ting du har lyst å gjøre nå om dagen?

 

CU og takk for besøket, og du…hold deg frisk og vask hendene og hold deg hjemme om du kan <3

1 kommentar
    1. sånn kink i ryggen er ikke godt ,håper det slipper taket fort.Deilig vær hos dere,jeg hadde planer i går,men våknet til full vinter i dag snø som blåser sidelengs,så alle planer la jeg fort på is :=)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg