Dag 3 + updates på en fantastisk fin dag

Kjærs dagbok

Startet dagen med iskald meditering før Fugla våkna. Loke ville være med i dag:

Det gjør noe med topplokket å sitte slik og bare puste dypt og reflektere over alt man er takknemlig for. Tankene blir liksom klarere om du skjønner?

Etter det var det varmt bad og iskald dusj. Føler meg som en million 😀

Og siden det er søndag bestemte jeg meg for en liten kosekopp med kaffe med melk og en Troyka. En helt stille morgenstund mens sola kom seilende opp på himmelen

Life, bare sier det <3

Etter det var Loke sulten, eller han er alltid sulten. Han får spesiallaget mat siden han har dårlige nyrer. Kokt laks med ris, gulrøtter, brokkoli og sukkererter, han elsker det:

Etter det gikk jeg ut for å vaske vinduer (oppdaget ikke før jeg kom inn etterpå at de var blitt verre enn de var før jeg begynte, shit happens

Foresten jeg har begynt å vaske vinduene med vindusspylervæske og etterpå bare høytrykkspyler jeg dem, uten svaber og greier. Ble superflott i fjor men i år har gitaristen drevet å sprengt og stuff i fjell her så det var et tykt lag med sand på alle vinduene, derfor de ikke ble bra i år. Heldigvis kommer til neste år snart 🙂

Bilde av gress.

Well well siden jeg har masse energi etter at jeg oppdaget han pustemannen på YouTube (link i innlegget før dette) heiv jeg meg rundt og sagde ned rosentreet som var 5-6 meter bredt og slynga seg ut over oppkjørselen 2-3 meter. Glemte såklart å ta førbilde men det er etter som teller:

Noen som trenger hjelp med å skjære rosentreet er det jo bare å rekke opp hånden.

her er i alle fall resten av rosentreet:

Driver jo med flere kunstprosjekter for tiden og i det ene behøvde jeg en sko,

så jeg tok gitaristens og gikk på fototur og sånn ble det bildet:

Tror det skal hete: “En Sko”

Neida tuller, det er ikke ferdig og ikke synes jeg det funka noe nevneverdig heller.

 

Kunst handler om følelser, om våre egne følelser og hvordan vi formidler dem

Det er det ekte, det nære <3

Er ikke helt sikker på hva skoen visstnok skal formidle Eneste bra som kom ut av det var i alle fall at ene skoen til gitaristen kom seg på tur 🙂

Og så holder jeg på med det digre maleriet med olje- og akrylmaling

Måtte bestille noen natursvamper til det, foresten vitusapotek+ har 70 % nå på dem 🙂

 

Frifantasigenseren min begynner å ta form:

Over er halsen, aner ikke hvordan man strikker hals men finner det vel ut, gitaristen spurte om det skulle være en diger åpning foran, tullekoppen.

Det er så utrolig GØY å bare lage en genser etterhvert som man holder på

Noen detaljer:

Fin hva?

Tror den blir diger, akkurat som jeg tror jeg er størrelse flodhest når jeg legger opp masker,

men en genser skal være stor, jeg elsker store gensre, eh gensere ? Aner ikke hvordan man skriver det hahaha

 

Glemte helt å si at jeg har giveaway på facebook så i dag trakk jeg en vinner.

Skulle akkurat laste videoen av trekninga opp på Facebook og da kaboom gikk strømmen:

Det ble fyr i ovnen og masse stearinlys all over, megakos <3

I morgen skal jeg til tannlegen. Gruer skikkelig men siden alt var mørkt og jeg hadde litt strøm på tegnebrettet tegna jeg litt for å spare litt penger:

(meg som viser tannlegen problemområdene)

Denne skal jeg printe ut og ta med :

Mista en fylling på torsdagskvelden og med min flaks så må det grisesikkert på en krone der

og en ting kan jeg si med en gang, de kronene koster ikke en krone, de burde heller hete sjutusingser synes jeg. Har i alle fall ikke tenkt å bruke så mye penger så tegna inn hvilken tenner som er stayers og de andre kan hun gjøre hva hun vil med så lenge det ikke koster sjutusingser.

Kommer i alle fall til å beholde de to foran og det ser jo ganske så bra ut:

Har kjøpt tannlegespeil, sånt lite rundt så jeg har full oversikt hva som driver og ugger seg til inni brødsaksa, derfor jeg kunne tegne en så detaljert tegning. Blir sikkert billigere også når tannlegen slipper å undersøke først 🙂

 

Nå må jeg laste opp videoen til YouTube sånn at en vinner blir kåret.

 

CU og takk for besøket <3

 

 

6 kommentarer
    1. Haha, den sjutusingern tok kaka blant alle de verbale krumspringene dine!! Jeg har ingen sjutusinger i munnen, men jeg har en tretusing. Den samme jeksla sprakk TO ganger på grunn av sjokoladespising. Først gikk innsiden, og ett år senere gikk utsiden. Tannlegen sa at dette var SISTE gang han fikset på den tanna. Om jeg kom igjen for den samme tanna EN gang til, så ble det krone (Eller sjutusing) I så fall vil det bli en eksklusiv tann: Over titusen kroner tilsammen. Jeg har spist veldig lite sjokolade etterpå! 😉

      1. Ja den er ikke billig den tanna, det er jeg helt sikker på. Lurer på hvem som har funnet på å kalle den “krone” Hadde det vært en gullkrone eller med diamanter hadde jeg skjønt det hahaha Tenner sprekker ikke av sjokolade for da skulle jeg ikke hatt tenner, drops derimot. Gitaristen sier jeg høres ut som en steinknuser når jeg har en pose drops hahahahaha og ribbesvor for det har jeg opplevd at noen fikk sprekk i tanna. Tror jeg hadde bytta tannlege om min hevdet at litt sjokk om dagen sprekker tenner fliiir Oioioi, da må du være forsiktig Kari, nix drops 🙂 Jeg kan ikke stoppe med sjokolade, da blir jeg skikkelig uggen i humøret, prøvde det en gang og da tygga gitaristen meg om å begynne igjen…etter to timer. Ha en deilig kveld Kari <3

    2. Skal til tannlegen tirsdag, tenkte og utsette det men det er bare og hoppe i det. Så får jeg pc-hjelp til uka. Hele nette jeg vanligvis bruker sklei ut og jeg strever med en reserveløsning. Derfor har det vært lite til meg her i det siste. Var en tur i skogen i kveld, det var fantastisk deilig. Lagde bål og spiste pølser. Liker den slags, det er fine og rolige timer det der. Ikke en lyd bortsett fra et rådyr jeg hørte men ikke så. Nå er det drømmeland men kanskje en ide og få på dynetrekk, putevar og laken først. I går kveld sovna jeg før jeg fikk det på. Men først en solid tannpuss med fluorskylling. Ha en fin kveld.

      1. Riktig så fine uke vi har begge to hahaha Greit å hoppe i det og så er man ferdig. Det er kjipt å plages med nettet. Så koselig med bål og pølser og naturen rundt Balsam for sjela 😀 Dynetrekk og laken og sånn er lurt, da sover man mye bedre. Her skal det også pusses litt 🙂 Ha ei riktig så god natt Helge 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg