Bord til drivhuset av kvister og rask

Hei på dere for en dag!

Sola kom tilogmed opp 😀

Det er lov å bli glad av småting.

Satte opp en liste for hva jeg ville gjøre i dag og på den sto det:

Lage bord til drivhuset

ta stiklinger av bjørnebærbuska

plante mer chili

og trene

Har gjort alt foruten de 2 siste

 

Well enda mer tid før dagen er omme

Gikk i gang med stiklinger. Satte dem i sand

Vennet og heiv dem ut

 

Done

Så var det å finne kvister til bordet:

 

Bråbestemte meg for å gå for hammer og spiker til underdelen:

 

Gikk helt fint, alle tomler i behold 😀

Etter det mått jeg finne bordplate, flaks for meg for vi hadde en haug med gamle planker som skulle

på søpla:

Pussa dem litt og skrudde de på toppen:

Skikkelig rustikt og akkurat hva jeg liker 😀

 

Etter det fant jeg ut at bordplata burde beises så jeg måtte ned i edderkoppkjelleren. Gikk bedre enn i går. På en skala fra 1-10 var jeg på 8 når det gjelder hvor redd jeg var (10 er verst)

 

 

Etter det tok jeg en kaffepause og da fant jeg ut at jeg liker treet akkurat slik det er så jeg droppa å beise

Men i kaffepausen kom dette bildet opp på Facebook, malte det for flere år siden. Må se om jeg har det ennå for det likte jeg ekstra godt:

 

Nok om det, her er bordet inni drivhuset (klarte å bære det selv):

Perfekt for en liten kaffepause <3

Skal lage noe til uteplassen vår også men det er ikke helt ennå. Bare å følge med for det kommer her så snart jeg er i gang. (regner med i slutten av måneden)

 

Nå kom englebassen, vi skal trene. Da kan jeg krysse av en ting til på lista for i dag 🙂

Likte du bordet?

Pleier du å ha lister?

 

CU må løpe. Takk for besøket og velkommen igjen <3

8 kommentarer
    1. Stilig. Nå blir det fin plass til de koppene dine. Håper det ble god trening også? Jeg har ei liste som en lang lørdag, men jeg kommer vel i mål før sommeren kanskje? Ha en vakker dag. Klemsiklem:)

      1. Jaaa det blir det 🙂 Skal ut og plante litt grønnkål i drivhuset nå og noen chili men de må jeg ta med inn enn så lenge 🙂 Det blir jo trening av både saging og bæring så det tror jeg nok 🙂 Lørdager er aldri lange så det burde gå på et vipps, mandager derimot hahaha Tusen takk og ha en fin dag <3 klemme 🙂

    2. Syns bordet ble dritkult, jeg da 😍
      Og joda – liker lister jeg.. men – av en eller annen grunn skjer det til tider at jeg gjør alt mulig annet enn det som jeg har satt opp på den lista, hehe..
      Ha en flottersfin fredag videre ❤

    3. Så flott det ble 🥰 Passet jo perfekt til den nye krakken din. Skal du ha krakken bar, eller skal du ha noe pute på setet? Fin som den er, men hvordan er den å sitte på? Nysgjerrige vettu 😊

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg