Bilder snart på vei ut til nye hjem :)

Reklame | Lady August Art

Hva er det egentlig som gjør at en dag blir fin?

Er det når godfølelsen kommer snikende på silketøfler og kanskje når man ikke forventer en hel haug?

Når man ikke forventer så mye så blir man ekstra glad når noe bra skjer, det tror jeg <3

 

De nære små tingene kan fort bli store

og gleden blir dermed skjitstor 😀

Nok om det, har begynt å høste inn litt

De gulrøttene må være de søteste jeg noengang har smakt, måtte nesten klype meg i armen for å skjønne at det ikke er småsnop og det sier litt hahaha

Og jordbærene jeg planta fra frø har en vidunderlig smak og er søte som sommernatten er lang

Det ligger noe godt å trygt over å dyrke litt av sin egen mat, en mestringsfølelse 😀

Venter på en haug med glass for å hermetisere tomater, regner med alt kommer i kveld eller morgen. Blir spennende å prøve 🙂 Noen som har hermetisert tomatsaus på glass? Noe spesielt jeg bør tenke på?

 

Akkurat nå kom trommeslageren vår for litt øving og torsdag dukker den nye gitaristen vår innom, digg 🙂 Elsker å bråke litt.

 

Har masse bilder som kommer fortløpende og som jeg sender ut fortløpende, disse kom nå:

Denne er 50×100 cm og jeg elsker fargene:

Her sammen med et bilde på 70×100 cm:

Nå er de nummerert og signert og ligger til tørk og så vipps ut til nye hjem:

Sjekk det formatet 30×60 mener jeg det er:

Det passer hvor-det-skulle-være 😀

Nå har jeg så mye lerreter og malesaker at jeg er ikke sikker på hvor jeg skal begynne engang og alt er fullstappa av glede 😀

Ser du noe du liker er det bare å rope ut 🙂

Dyrker du noe mat?

Hva skal til for at din dag blir fin?

 

CU mye å gjøre såklart og takk for besøket <3

 

 

6 kommentarer
    1. Åååå, som jeg gleder meg til at «mine» kommer hjem 🤩. Føler meg som de ungene som ble med Pippi Langstrømpe og en gullpenge i godtebutikken ❤️.

      Er liksom ekstra stas når jeg har spart penger til noe jeg vil ha – ikke bare handle med den største selvfølgelighet 😊.

      Gror ikke mat hjemme i år, men har vært en tur på andelsgården med kurven min – i kveld skal det syltes rødløk 😋.

      Ha en toppers kveld 🥰

      1. Hei på deg 😀 <3 Ser at bilder er på vei denne veien så det tar nok ikke så lenge før jeg har dem her 🙂 Sååååå koselig å høre <3 Jeg liker også å spare til ting jeg virkelig har lyst på, da blir det liksom mye mer glede 🙂 Jeg tror at man fort kan miste litt av gleden når man bare kan knipse på alt man vil. Ååå andelsgår høres små kult ut og sylta rødløk er det beste jeg vet nesten. (pleier få det på burgeren på Jordbærpikene) Kos deg med sylting og tusen takk fine du <3 <3 <3

    2. Ååå så mye lekkert og godt som kommer frem i hagen hos deg nå! 😀

      Og bildene dine er herlige! Det er herlig når ting som ikke er forventet, sniker seg på og gjør dagene bare lekker <3

      Lag deg en fin onsdag 🙂 klem

    3. Selvforsynt snart du jo. Vellykket dyrking i sommer. Her er det bare markjordbær, gressløk og persille i hagen. Men jeg plukker masse sopp og bær i naturen og mannen har fisket til hele vinterforrådet vårt. Koselig utover vinteren dette. Klemsiklem:)

      1. Nei langt i fra men morsom med alt som vokser 😀 Du har jo mye godt du også <3 Ja bær, det hadde jeg nesten glemt, det må jeg få plukket 🙂 Klæmme <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg