Beste brødet jeg har smakt! (oppskrift)

Englebassen kom innom og ville at vi skulle prøve å bake et brød han hadde funnet, ohlalala

her snakker vi brød!

Beste brødet jeg har smakt og DET sier litt 😀 For jeg har prøvd endel brød.

Lett å lage er det også selv om det tar litt tid i heving. Blander deigen med en gaffel bare

Legger link nederst.

Det ble så luftig og godt at vi spiste opp nesten hele brødet til frokost.

Og så satte vi en ny deig nå til frokosten i morgen. Gleder meg alt 😀

 

her er oppskriften hvis du har lyst å prøve :

https://www.vincenzosplate.com/recipe-items/no-knead-bread/?fbclid=IwAR0JlYhJrg1r8BY9MgVPj7RNG06lB4m1wqYWn_Pao3izTlJ3mBcV5lXGv0s

Og så ville englebassen at vi skal lære oss å lage skikkelig italiensk tomatsaus på krukker for oppbevaring så det skal vi prøve en annen helg. Heiv meg rundt å bestilte flere tomatfrø nå siden det skal være en slags plommetomater de bruker i Italia 🙂

 

Liker du å prøve nye oppskrifter

Bruker du mye tomatsaus? DET gjør vi 😀

 

Nå må jeg løpe, skal nemlig trene litt

CU og takk for besøket

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg